مایک Bianchi: اگر NBA, لیگ حباب پشت سر هم در اورلاندو شما می توانید فراموش فصل فوتبال

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

3 دقیقه پیش

اورلاندو فلوریدا. — ما در حال شمارش را بر شما NBA.

ما در حال شمارش را بر شما MLS.

ما در حال شمارش را بر شما به نگه داشتن خود را شکننده و ظریف دیزنی حباب از ترکیدن.

ما در حال شمارش را بر شما برای به انجام رساندن این کار تقریبا غیر ممکن است نشان می دهد که از, بله تیم, ورزشی را می توان با خیال راحت در وسط یک مواج جهانی همه گیر.

مناسب است که همانند آزمایش از این دو لیگ است که در اورلاندو آغاز این هفته در ESPN جهان گسترده ای از ورزش به دلیل, بعد از همه جهان گسترده ای از ورزش است که دقیقا چه چیزی در خطر است. اگر آن را با این نسخهها کار جهان گسترده ای از ورزش در کشور ما است و در حال اجرا در میان coronavirus بحران است. و اگر آن را نمی کند, شما می توانید در مورد NFL, دانشکده فوتبال و لیگ اصلی بیس بال.

همین دلیل است که هر فن ورزشکار, کمیسر, مالک تیم اجرایی, مدیر ورزشی و ورزش-قمار سایت متصدی انگشتان خود را عبور کرده و چشمان خود را تثبیت شده در اورلاندو در طول چند هفته آینده.

این تعهد است برای رفتن به آسان که برای اطمینان حاصل کنید و آن را قطعا به توجهی شروع — حداقل از یک MLS چشم انداز. MLS برگشت مسابقات آغاز می شود که یکشنبه شب وقتی که شهر اورلاندو در آن توسعه جدید رقیب اینتر میامی در حال حاضر حذف یک تیم از میدان به تعویق افتاد و بازی های دیگر قبل از مسابقات حتی آغاز کرده است.

FC Dallas اصل گفته مقامات لیگ به خانه بروم زیرا آنها نشان داد تا در اورلاندو با 11 بازیکن و اعضای کادر که تست مثبت برای COVID 19. یکی دیگر از تیم Nashville, SC نشان داد تا در اورلاندو با پنج بازیکن که تست مثبت و چهار نفر دیگر که ممکن است این ویروس اگرچه آزمايشات مجمل. نشویل افتتاحیه بازی با شیکاگو به تعویق افتاد, به, بود, d. C., United بازی مقابل تورنتو FC که فقط در اورلاندو روز دوشنبه پس از یک عضو از سفر, حزب توسعه covid-19 علائم مورد نیاز است که کل تیم به آزمایش می شود دوباره.

یادداشتی به MLS: آیا این ضربه.

آیا نمی ظروف سرباز یا مسافر تا این.

شما اولین مردان آمریکایی حرفه ای ورزش فوتبال به ادامه بازی و اگر شما موفق به آن را ارسال یک پیام شوم به هر کس دیگری.

به همین دلیل است که برخی از NBA مدیران در حال حاضر تنها با تکان دادن سر خود را در MLS حباب طرح است که در آن برخی از تیم ها نمی رسند در اورلاندو تا یک یا دو روز قبل از مسابقات در واقع آغاز می شود. که دیوانه است.

ما باید به ذکر است که لیگ اولیه طرح — ورود در اورلاندو کامل دو هفته قبل از بازی راه اندازی شد برای شروع — به ضرب گلوله کشته شد توسط MLS بازیکنان ارتباط است. این طرح اجازه داده اند بازیکنان که تست مثبت به قرنطینه و شاید هنوز هم بازی در این مسابقات است. در حال حاضر در لیگ تقلا برای تغییر آن برنامه حذف تیم تست بازیکنان و نگه داشتن حباب decontaminated.

"اگر یک وضعیت وجود دارد در هر زمان که من اعتقاد دارم که این پروتکل ها کار نمی کند و سلامت و ایمنی بازیکنان ما در معرض خطر است پس از آن من خواهد شد تصمیم به تعطیل کردن مسابقات" لیگ کمیسر دان گاربر گفت.

بیایید امیدوار باشیم که لازم نخواهد بود اما MLS حباب قطعا باید ساخته شده و بیشتر sturdily و به طور پیوسته. آن را باید بیشتر مانند NBA است که تیم پس از رسیدن این هفته (چهارشنبه و پنج شنبه) — کامل سه هفته قبل از بازی شروع.

البته این ایده آل است زیرا اختلال و حواس او را پرت به سادگی رفتن به اتفاق می افتد و برخی از بازیکنان در حال رفتن به تست مثبت است. مثلا سحر و جادو یکی unnamed بازیکن که آزمایش مثبت ویروس و یک بازیکن دیگر گارد نقطه Markelle Fultz که برخی از مسائل شخصی او پرداختن قبل از ورود به حباب. جف Weltman سحر و جادو رئیس جمهور بسکتبال عملیات می گوید: هر دو بازیکن به شمار می رود به دلیل NBA داده است تیم زمان کافی و منابع آهن از حداقل بیشتر از مسائل عمده.

"NBA تا سنگ unturned," Weltman گفت. "این باور نکردنی مقدار احتیاط و لایه های ایمنی آنها گرفته شده برای این کار. به (وارد حباب) و شروع به انجام آزمایش هفته خارج می سازد تا یک سطح از اعتماد به نفس است که همه در اینجا در حال رفتن به امن است."

NBA گزارش شده است که هزینه های بیش از 150 میلیون دلار به صندوق سه ماه پس از اتمام فصل در دیزنی. کمیسر آدم نقره ای روشن ساخته است که بدون هزینه خواهد بود امان و بدون جزئیات را نادیده گرفته و در لیگ برنامه ریزی.

نقره درخشان است و به نظر می رسد که یک حس چقدر مهم است برای NBA طرح به کار می کنند.

نه فقط برای خود لیگ اما برای هر لیگ.

"بیایید دست کم نگیرید چه دشوار است این است" گفت: سابق سحر و جادو مربی Stan Van Gundy در حال حاضر یک تحلیلگر ترنر و NBA TV. "ما در حال تلاش برای بازگرداندن ورزشی در وسط یک بیماری همه گیر در هنگام موارد در حال افزایش است. من می دانم که این سطح از برنامه ریزی NBA قرار می دهد و به همه چیز انجام می دهند. این قاعده مستثنی است. لیگ رفته از آن راه است و نیاز به فداکاری بزرگ از همه درگیر این را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است."

Van Gundy سپس می افزاید: kicker.

"اگر NBA نمی توانید این کشش من نمی دانم که چگونه هر ورزش دیگر می تواند بازی کند."

ما در حال شمارش را بر شما NBA.

ما در حال شمارش را بر شما MLS.

لطفا به ما اجازه نمی دهد.

Michael A. Bianchi یک ورزشی نویس در اورلاندو سنتینل.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن