نزدیک به 600 خانمان کمپ منتقل شده به مسکن موقت: B. C. دولت

محتوای مقالهB. C. دولت می گوید قصد دارد به حرکت مردم و معترضان در چندین پارک در ونکوور و ویکتوریا به مسکن موقت

توسط MASTERNEWSS در 31 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

B. C. دولت می گوید قصد دارد به حرکت مردم و معترضان در چندین پارک در ونکوور و ویکتوریا به مسکن موقت میان COVID-19 همه گیر موفق بوده اند.

شین سیمپسون وزیر توسعه اجتماعی و کاهش فقر می گوید: 600 از آسیب پذیر ترین افراد در این استان خواهد شد نقل مکان کرد توسط چهار شنبه از چادر encampments به مسکن که در آن دیگر پشتیبانی از خدمات در دسترس هستند.

او می گوید: 261 نفر از ونکوور اوپنهایمر پارک قرار داده شده اند در هتل ها و "توانبخشی" در حالی که 308 نفر را به مسکن موقت از توپاز و پاندورا در پارک ویکتوریا.

سیمپسون می گوید تعداد کمی از مردم گفته اند که آنها نمی خواهند برای ورود موقت و مسکن استان و نمی خواهد به زور آنها باید ترک پارک.

محور حقوقی جامعه با ارسال نامه ای به دولت میدهد و نگرانی در مورد از بین بردن مردم از پارک ها از جمله افزایش خطر ابتلا به مواد مخدر استعمال بیش از حد و نامناسب برای مراقبت از اموال شخصی و تخصیص چه تنها مسکن موقت است.

سیمپسون می گوید: آنها اعتماد به نفس است که روند حرکت بوده است جامع و مهربان است.

"آن انجام شده و با نظر نهایی از کمپ و از منافع خود و بسیار تمایل خود را," او گفت:.

VANCOUVER, BC., April 28, 2020 - Contract workers clean Oppenheimer Park as the government preparations to the move ithe camoers into hotels in order to prevent the spread of Covid-19 in Vancouver, BC., on April 27, 2020. (NICK PROCAYLO/PNG) 00061205A ORG XMIT: 00061205A [PNG Merlin Archive]
قرارداد کارگران تمیز اوپنهایمر پارک به عنوان دولت B. C. دولت در ماه گذشته شروع به حرکت بی خانمان گردشگران به هتل ها به منظور جلوگیری از گسترش COVID-19 در ونکوور., در تاریخ 27 آوریل سال 2020 است. (نیک PROCAYLO/PNG) نیک PROCAYLO/PNG


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن