نبراسکا دستور دادگاه افشای اعدام های مواد مخدر سوابق

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

6 دقیقه پیش

OMAHA, Neb. — نبراسکا مقامات زندان نمی تواند خودداری از سوابق عمومی است که نشان می دهد که در آن آنها خریداری شده خود را عرضه کشنده تزریق مواد مخدر دولت بالاترین دادگاه روز جمعه گفت در یک حکم است که می تواند تهدید نبراسکا توانایی اجرای حکم اعدام برای ده مردان در آن اعدام.

در سفارش اسناد افشا می شود و برای بررسی به دادگاه عالی نبراسکا طرفه با دو روزنامه و یک زندانی حمایت گروه که شکایت اداره خدمات تادیبی پس از آن تا سال 2017 امتناع از انتشار آنها. قبل از آن این گروه تا به حال به طور منظم فاش پرونده به هر کسی که درخواست آنها.

در آن زمان آژانس تحت فشار برای به دست آوردن کشنده تزریق مواد مخدر به عنوان مرگ-مجازات منتقدان سوال که آیا نبراسکا که تا کنون انجام یکی دیگر از اعدام.

شرکت های دارویی شی به محصولات خود را در اعدامها و باید به دنبال جلوگیری از داروخانه ها از ارائه آنها. برخی از ایالت ها به حفظ و تامین کنندگان خود را, راز, اما, نبراسکا, نمایندگان مجلس را رد کرد "سپر قوانین" است که باید با توجه مسئولان زندان اقتدار به خودداری از جمله سوابق.

رسانه ها از جمله آسوشیتد پرس اوماها (روباز انتخابی) جهانی هرالد و لینکلن مجله ستاره ثبت رسمی درخواست در سال 2017 برای سفارشات خرید و سوابق دیگر که باید شناسایی نبراسکا تامین کننده. منجر به زندانی گروه حمایت اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از نبراسکا ثبت یک درخواست مشابه.

اوماها (روباز انتخابی) جهانی هرالد لینکلن مجله ستاره و ACLU of Nebraska شکایت کرد و پس از آن درخواست شد را رد کرد و اعلام کرد که این گروه تا به حال نقض نبراسکا باز-سوابق ،

مقامات زندان گفت: تامین کننده باید در نظر گرفته شود یک عضو رسمی "اعدام تیم" که هویت محرمانه تحت نبراسکا, قانون می باشد.

دادگاه عالی رد شده است که نوشتن که بخش "نظرات در تضاد با متن نبراسکا سوابق اساسنامه و عوارض جانبی به این دادگاه سوابق سابقه."

دانیل کنراد, ACLU از نبراسکا, مدیر اجرایی, گفت که او خوشحال بود با حکم دادگاه "که Nebraskans حق به دانستن آنچه که دولت در حال انجام است با مالیات دهندگان دلار است."

"باز و شفاف دولت در یک بستر نبراسکا سنت; آن چنان عمیق و با ارزش توسط شهروندان در سراسر طیف سیاسی به دلیل آن را فراهم می کند یک بررسی موارد نقض حقوق بشر از دولت" کنراد گفت.

یک سخنگوی اداره خدمات تادیبی روز جمعه گفت که دولت عرضه مواد مخدر اعدام منقضی شده است. اصلاحات مدیر Scott michael [tm] smith گفت: کمیته قانون گذاری در سال 2017 که این امر می تواند "بسیار دشوار" برای به دست آوردن بیشتر مواد مخدر اگر گروه مجبور شد برای شناسایی پشتیبانان آن است.

نبراسکا دادستانی کل که به نمایندگی از گروه با صدور بیانیه ای گفت: "دادستان کل قدردانی دادگاه ارائه وضوح در مسائل متعدد از برداشت اول و قبل از قانون مورد. رفتن به جلو دادستان کل انتظار دارد که طرفین با هم کار خواهد کرد به این را به وضوح."

این مورد شده بود در دادگاه تجدید نظر پس از یک قاضی دادگاه منطقه دستور داد تا این بخش به انتشار سوابق در سال 2018 است. که در همان سال, نبراسکا, اعدام اولین زندانی از سال 1997 با استفاده از داروهای مقامات زندان به دست آمده از ناشناخته تامین کننده.

قانونگذاران نبراسکا دقت لغو مجازات اعدام در سال 2015 تا حد زیادی با توجه به یک ائتلاف از قانونگذاران محافظه کار که بازدید از آن به عنوان یک اتلاف پول داده چه مدت آن بوده است از آنجا که دولت تا به حال اعدام است. به عنوان قانونگذاران با توجه به حرکت مقامات زندان و کالیفرنیا ، آیووا فرستاده $54,400 در پول دولت به یک دلال در هند که وعده داده شده برای تحویل کشنده تزریق مواد مخدر. کارگزار بعد گفت: محموله ها مسدود شده و حاضر به بازگشت به پول است.

سال آینده رای دهندگان به تصویب برقراری مجازات اعدام در یک رای گیری که بخشی از تامین مالی توسط Ricketts یک مجازات اعدام حامی.

آلمانی داروسازی Fresenius Kabi گفت: AP در سال 2017 است که یکی از محصولات خود را به پایان رسید تا در نبراسکا تزریق کشنده عرضه است. یک سخنگوی این شرکت تلاش ناموفق برای به دست آوردن دولت برای بازگشت به مواد مخدر.

Fresenius Kabi بعد ادعا در طرح دعوی در دادگاه است که دولت در حال تهیه و حتی بیشتر از آن مواد مخدر در نقض قرارداد توزیع منع کرده است که محصولات این شرکت از فروخته شدن به تادیبی بخش است.

دولت در حال حاضر هیچ اعدام های برنامه ریزی شده.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن