پنگوئن A to Z: کریس Letang هنوز هم ارائه می دهد مقدار زیادی از خوب و برخی بد و چند آسیب

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 1 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

در حالی که NHL در برگزاری با توجه به در حال انجام coronavirus همه گیر تریبون-نقد و بررسی ارائه خواهد شد پنگوئن A to Z یک بازیکن با بازیکن نگاه در تمام 55 نفر تحت NHL قرارداد با این سازمان از اواسط سطح چشم انداز Niclas Almari به مشخصات بالا تجارت کسب Jason Zucker.

بازیکن: کریس Letang

موقعیت: Defenseman

شاخه: راست

سن: 33

قد: 6 فوت

وزن: 201 پوند

2019-20 NHL آمار: 61 بازی 44 امتیاز (15 گل و 29 پاس گل)

قرارداد: سال ششم از هشت سال قرارداد با یک درپوش حقوق ضربه از $7.25 میلیون. انتظار نامحدود رایگان agent در سال 2022.

به دست آورد: پیش نویس دور سوم (شماره 62 کلی) 30 جولای 2005

در این فصل: در بسیاری از راه های 2019-20 بوده است فعل کریس Letang مبارزات انتخاباتی.

او مقدار زیادی از چیزهای خوب پاشیده در برخی از تصمیم گیری های بد و گاهی اوقات مجروح شدند.

که تقریبا چگونه یک نفر می تواند او را توصیف کل 14 سال فعالیت حرفه ای.

این خوبی: Letang گره خورده است برای چهارم در NHL در میان defensemen در هر دو اهداف (15) و میانگین زمان یخ در هر بازی (25:44). بازی خود را به رهبری او را برای انتخاب شدن به یک All-Star Game برای ششمین بار در زندگی حرفه ای او.

این بد: برای یک بازیکن با مهارت و تجربه خود را در گرایش به سرفه کردن یک جن در مواردی که منجر به یک نخست به ثمر رساند شانس یا خودخواه مجازات باقی می ماند یک منبع سرخوردگی برای پرشورترین از مخالفان.

(حسن نیت ارائه میدهد ویدئو NHL)

این مجروح: با توجه به این مقدار از یخ زمان او دستورات و تمایل به قرار دادن خود در معرض خطر Letang دهکدهای از دست رفته در بسیاری از بازی ها بیش از کار خود را به دلیل آسیب های شدید مانند فتق دیسک در گردن خود و تکان مغزی (می گویند هیچ چیز از یک سکته مغزی او رنج می برد در سال 2014). در این فصل Letang از دست رفته 12 بازی به دلیل نامعلومی بیماری.

آینده: با فرض NHL فصل رزومه Letang خواهد اسلات بر روی سمت راست تیم را دفاعی بالا جفت در کنار برایان Dumoulin خود را در زمان طولانی شریک است. این دو به طور معمول پنج در پنج یخ با حق رای در مرکز سیدنی کرازبی در درجه اول با توجه به Letang توانایی تغذیه جن به کرازبی و یا خود را کنار با سرعت از طریق منطقه بی طرف.

ارائه او را سالم همیشه یک نامشخص ارائه Letang خواهد شد ورود برخی از ترین زمان کافی بر روی یخ در مجموع در NHL و یک نیروی در حتی-قدرت, قدرت-بازی بازی و مجازات کشتن شرایط.

از آن خواهد شد کنجکاو برای دیدن چگونه این تیم با استفاده از Letang در بازی قدرت اگر فصل رزومه. در طول فصل پنگوئن بودند متناقض با استفاده و با استفاده از انواع تنظیمات به نام دست آوردن کشش. Letang و همکار راست دست defenseman جاستین شولتز به طور منظم روشن بین اول و دوم واحد است.

در دراز مدت Letang قرارداد است که همیشه کنجکاوی. او یک اصلاح no-تجارت بند که اجازه می دهد تا او را به ارائه یک لیست از 18 تیم در لیگ یک سال دور از گسترش به 32 تیم — او را قبول یک تجارت است. اگر پنگوئن ها همیشه نیاز به jettison حقوق و دستمزد و به طور بالقوه قابل توجه بازگشت در قالب آینده دارایی Letang است منطقی ترین جزء از این حق رای دادن در-ice core برای رفتن.

اما کمی وجود دارد که نشان می دهد پنگوئن مشتاق به انجام این کار به عنوان Letang وارد سال پایانی قرارداد خود را.

شما خواهید بود سخت و فشرده برای پیدا کردن یک بی رحمانه مدافع Letang از مربی مایک سالیوان. و تا زمانی که سالیوان در ادامه به مهم ورودی در ترکیب پنگوئن' فهرستی Letang محل در صف باقی خواهد ماند امن.

دنبال پنگوئن تمام فصل طولانی است.

# Steelersilluminati یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید با ست طریق ایمیل در srorabaugh@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پنگوئن/NHL | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن