پن-Trafford فوتبال standout اتان کار خود تطبیق پذیری به ویلانووا

توسط: لایحه Beckner جونیور شنبه, جولای 14, 2020 | 5:28 PM Chaz با Palla | Tribune-Review پن

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

توسط:
شنبه, جولای 14, 2020 | 5:28 PM


اتان Carr پیمایش بی سابقه بار در کالج فوتبال استخدام.

او در ارتباط با مربیان خود را از طریق وب کم و تکیه بر او junior فصل برجسته برای انجام بقیه صحبت در بحرانی ترین زمان در این فرآیند است.

ویترین و اردوگاه محو شد از روم و هرگز اتفاق افتاده است.

ورودی پن-Trafford ارشد, هنوز وارد, در همان محل بسیاری از سربازان که قبل از او را — قبل از covid-19 وحشت ناشی از یک تغییر بنیادی به NCAA مقررات و قبل از اینکه فرد استخدام شده بود کوتاه قد است.

6-پا-2, 205 پوند Carr یکی از متنوع ترین بازیکنان در WPIAL کلاس 2021 هنوز موفق به زمین یک بخش من بورس تحصیلی به کالج.

او اعلام کرد قصد خود را روز شنبه از طریق توییتر.

Carr که نامزد پیشرو به پن-ترافورد را کارفرمایی در این فصل گفت: در بهار است که او در تماس با ویلانووا از هر یک از مدارس دیگر عشق به او. که وفاداری تبدیل به یک اتصال.

"آنچه که من تصمیم بگیرم (در ویلانووا) بود فقط یک مقدار زیادی از تفکر پس از پله در محوطه دانشگاه و با احساس بودن وجود دارد ساخته شده من راحت," او گفت:. "آنچه در مجموعه 'نوا جدا شد و قطعا کادر مربیگری. فقط افراد بسیار جذاب ساخته شده است که من احساس می کنم مثل خانواده در طول کل فرایند است."

ویلانووا در نقش استعماری انجمن ورزشی.

دیگر محلی بازیکن در Wildcats' فهرستی است Franklin منطقه ای فارغ التحصیل تاد تابستان یکی دیگر از wideout خواهد شد که یک ارشد.

در حالی که بسیاری از مدارس استخدام Carr به عنوان یک "ورزشکار" اشاره به مهارت و سازگاری این Wildcats آوردن او را به عنوان یک گیرنده گسترده.

"اتان در حال انجام آن همه ورزشکار که می توانید خط تا در هر نقطه و تاثیر," پن-Trafford مربی جان Ruane گفت. "نه تنها او را سریع و ورزشی با توپ, اما خود فوتبال IQ بالا است و او فوق العاده محیط blocker. او یک حرفه ای بزرگ."

همانطور که برای غیرشخصی احساس به استخدام این بهار و تابستان Carr گفت: این یک چالش بود.

"من قادر به رفتن در برابر خوب استخدام و فرصت برای اثبات خودم," او گفت:. "اما من بسیار خوشحال آن را کاملا کار می کرد در پایان."

او دیدار ویلانووا در جولای 9 و 10 پس از بازدید از توپ دولت بود اما نه مجاز در داخل امکانات و نمی تواند صحبت کردن با مربیان.

خود را در چهار صفحه در مدارس شد ویلانووا ارتش ریچموند و توپ دولت است.

فصل گذشته Carr بازی های برگزار شده حداقل پنج موقعیت به کمک راهنمای رزمندگان به شماره 1 دانه در WPIAL کلاس 5A برگشتی و یک 11-2 رکورد.

او در 42 پذیرایی برای 764 متری و 10 touchdowns انداخت برای 182 متری و فرار برای 323 متری و هشت نمرات.

Carr بود خارج linebacker و ایمنی در دفاع.

او همچنین تا به حال ارائه می دهد از مرکزی میشیگان ویلیام و مری اکرون ایالت کنت, بازی بولینگ سبز Duquesne و رابرت موریس.

لایحه Beckner جونیور یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس لایحه از طریق ایمیل در bbeckner@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: پن-Trafford



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن