پیتر Fricker: کانادا نیاز به تهدید بیماری از حیات وحش به طور جدی

محتوای مقاله در ادامهدر حال حاضر مسئولیت نگهداری کانادایی امن از خارجی بیماری های زئونوز است که در سراسر چندین

توسط MASTERNEWSS در 11 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

در حال حاضر مسئولیت نگهداری کانادایی امن از خارجی بیماری های زئونوز است که در سراسر چندین سازمان های دولتی از جمله آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA), آژانس خدمات مرزی کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا که به نوبه خود شبکه با هزاران نهادهای دیگر مانند کانادا حیوانات سلامت سیستم نظارت و حیات وحش کانادا بهداشت تعاونی.

یک سال 2016 مطالعه با انتقاد از این سیستم بیان کرد: "کانادا فاقد منسجم و موثر در چارچوب مقررات به آدرس ظهور انسان و دام, بیماری ها" با این استدلال که "وجود شکاف در بیماری های نظارت بهداشت حیات وحش نگرانی نیست با توجه به علت اولویت فرآیندهای ارزیابی ریسک نیست و به صراحت در نظر گرفتن تاثیر عمل انسان در حیات وحش بهداشت و کافی وجود دارد همکاری بین بخش های دولتی."

نیز وجود دارد به نظر می رسد نقاط ضعف در CFIA سیستم کنترل که حیوانات مجاز به کشور است. برای مثال آژانس نمی بازرسی خزندگان (به جز لاک پشت ها و لاکپشتهای) وارد شده به کانادا. به عنوان آن در وب سایت آمده است: "هیچ کانادا آژانس بازرسی مواد غذایی مورد نیاز برای به دست آوردن مجوز واردات و نه گواهی سلامت. در شرایط عادی هیچ مرز بازرسی. واردات مجاز هستند از هر کشور برای هر گونه استفاده به هر مقصد در کانادا است."

هنوز خزندگان شناخته شده برای حمل انسان و دام بیماری است. مارها شدند اولیه مظنون در تحقیقات به منبع COVID-19 اگر چه آنها پس از رد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب