مقامات چشم آرام بخش داده می شود قبل از مرگ الیاس McClain

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

کلرادو مقامات بهداشتی باید باز یک تحقیق به استفاده از آرام بخش داده می شود به یک مرد سیاه پوست توسط متخصصین در یک توقف پلیس در حومه دنور قبل از مرگ او در سال گذشته است.

درخواست آخرین در یک سری از بررسی های جدید در مورد الیاس McClain دریافت کرده است که توجه دوباره به عنوان بخشی از اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

مقامات گفته اند McClain داده شد 500 میلی گرم آرام بخش کتامین او را آرام اما وجود داشته اند خواستار نزدیک پرس و جو به آنچه نقش است که ممکن است در مرگ او. یک county آسیب شناس گفت: در سال گذشته او نمی تواند تعیین دقیقا چه چیزی باعث McClain مرگ است.

McClain متوقف شده توسط پلیس به عنوان او راه می رفت به خانه از یک فروشگاه در شفق قطبی پس از کسی که گزارش او را به عنوان مشکوک. پلیس قرار می گیرد و او را در یک سبد که قطع خون به مغز, و امدادگران به او آرام بخش.

او دچار ایست قلبی شد و بعد از اعلام مرگ مغزی گرفته و حمایت از زندگی کردن در یک بیمارستان است.

او گزارش کالبد شکافی یافت که این سطح از آرام بخش در McClain خون شد و در سطح قابل تحمل اما این غیر منتظره واکنش به مواد مخدر نمی تواند رد همراه با امکانات دیگر مانند حمله آسم یا ضربان قلب نامنظم.

کلرادو وزارت بهداشت عمومی و محیط زیست گفت که در حال بررسی استفاده از کتامین در اوت. 24, 2019, توسط امدادگران از شفق قطبی آتش نشانی و یک قرارداد خدمات آمبولانس پس از دریافت شکایت های متعدد.

آژانس حاضر به گفتن نیست که در این صورت است که درگیر اما آن را همان روز این ادارات بودند درگیر با درمان McClain.

سخنگوی وزارت پیتر مایرز کاهش یافته است به ارائه هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد این تحقیقات به دلیل آن است که هنوز هم فعال است.

وزارت بهداشت استعلام می آید به عنوان کلرادو دادستان کل به بررسی اینکه آیا هر گونه اتهامات جنایی باید زمینه و شهرستان انجام تحقیقات خود را از سیاست های خود در استفاده از زور و کتامين.

مقامات فدرال نیز به دنبال این که آیا برای راه اندازی یک حقوق مدنی بررسی است.

بر اساس این آسیب شناس را مجمل حاکم در مورد آنچه نقش افسران اقدامات ممکن است بازی کرده اند یک وکیل منطقه در سال گذشته کاهش یافته است به اتهام هر یک از این سه افسر که مواجه McClain.

در اوایل این ماه سه شفق افسران اخراج بیش از عکس نشان دادن پلیس reenacting یک سبد استفاده می شود در McClain. که شامل یک افسر سفید پوستی که کمک به جلوگیری از McClain برای پوشیدن یک ماسک اسکی و "بودن مشکوک است."

یک سخنگوی شفق آتش نجات, Sherri-Jo Stowell گفت: این استقبال بیشتر توجه McClain مورد بود دریافت.

"ما همچنین خوش آمدید آینده بررسی," او گفت: از وزارت بهداشت و درمان را آغاز کرد.

Stowell گفت که او آگاه از هر کتامین ادارات مربوط به این بخش در تاریخ ذکر شده توسط وزارت بهداشت و درمان.

جف لوسیا سخنگوی قرارداد آمبولانس شرکت Falck کوه های راکی گفت: این شرکت با استقبال از بررسی و همکاری به طور کامل در آن است.

این McClain خانواده, وکیل, Mari نیومن گفت که او اطلاع ندارد بررسی است اما در این بخش باید بررسی نقش که کتامین در McClain مرگ است. او گفت که او صحبت کردن منطقی به ماموران زمانی که او دلیلی بود با توجه به مواد مخدر در یک مقدار مناسب برای کسی که دو بار اندازه خود.

"من نا امید که آن را طول می کشد خشم بین المللی قبل از وجود هر گونه نشانه ای از یک تحقیق اما در اواخر بهتر از هرگز" او گفت:.

دسته بندی: اخبار | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن