گزارش: Kobe Bryant خلبان ممکن است گیجی در مه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 29 خرداد 1399

12 دقیقه پیش

لس آنجلس — خلبان هلیکوپتر که سقوط کرد و در مه غلیظ کشتن کوبه برایانت و هفت مسافر دیگر گزارش او نوردی زمانی که او در واقع نزولی فدرال محققان گفت: در اسناد منتشر شده چهارشنبه.

Ara Zobayan radioed به کنترل ترافیک هوایی است که او صعود به 4000 پا به بالاتر از ابرها در Jan. 26 هنگامی که در واقع هلیکوپتر بود انداخت به سمت دامنه کوه که در آن سقوط کرد در شمال غربی لس آنجلس.

گزارش ملی ایمنی حمل و نقل گفت: Zobayan ممکن است "misperceived" زاویه که در آن او بود و نزولی و بانکی که می تواند اتفاق می افتد زمانی که یک خلبان می شود گیجی در دید کم.

"محاسبه زوایای آشکار در این زمان نشان می دهد که خلبان می تواند misperceived هر دو زمین و رول زاویه" یک گزارش اعلام کرد. "در طول فرود نهایی خلبان پاسخ به (کنترل ترافیک هوایی) اظهار داشت که آنها 'صعود به چهار هزار نفر است.'"

به گفته کارشناسان در مدت کوتاهی پس از این سقوط که در مسیر پرواز نشان داد Zobayan شد گیجی.

این 1,700 صفحه از گزارش ارائه نمی دهد یک نتیجه گیری از آنچه که باعث سقوط اما کامپایل واقعی ، یک گزارش نهایی در مورد علت است و علت آن.

برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و شش تن از دوستان خود کشته شدند همراه با Zobayan.

چهار زمان و یک خلبان سابق جزیره کیش بیان شد در مصاحبه با NTSB محققان و در حالی که برخی از تمجید و ستایش از شرکت دیگران گفت: فرهنگ ایمنی می تواند بهتر بوده است به گزارش.

یک خلبان گفت Zobayan شرکت رئیس خلبان نمی بحث در مورد خط مشی ایمنی و یا حداقل دید مورد نیاز برای پرواز در خاص آب و هوا. نظر دیگری گفت: شرکت نداشته واقعی مدیریت ایمنی برنامه.

این شرکت گفت: آن را به حال هیچ مشکل لغو پروازهای اگر آب و هوا ضعیف بود. آن را ذکر پروازهای آن لغو شد برای لس آنجلس کلیپرز ستاره Kawhi Leonard و, افراد مشهور, Kylie Jenner.

جزیره اکسپرس گزارش 150 پروازها با توجه به آب و هوا در سال گذشته است. وجود 13 لغو با توجه به آب و هوا برای سال 2020 همه وارد شده در دو روز قبل از برایانت کشنده پرواز.

حدود 45 دقیقه قبل از برخاستن Zobayan حال پیامک گروهی از مردم در نظارت بر پرواز که آب و به دنبال "OK." ریچارد Webb صاحب OC هلیکوپتر که هماهنگ پرواز به توافق رسیدند.

Zobayan در زمان خاموش از جان وین در فرودگاه در اورنج کانتی در 9:06 صبح با هشت مسافر او پرواز کرده بود روز قبل به همان مقصد: دختران مسابقات بسکتبال در بازنشسته لیکرز ستاره Mamba آکادمی ورزشی در شمال لس آنجلس.

هنگامی که هلیکوپتر نشده بود فرود آمد در عرض یک ساعت یک مدیر اجرایی این شرکت که در اداره صنایع دستی شروع یک کوره جستجو برای صنایع دستی در نرم افزار ردیابی و تا به حال یکی دیگر از شرکت هلی کوپتر اعزام به دنبال آن است.

"چیز عجیب و غریب است که ردیاب متوقف شده بود در 9:45 صبح که طبیعی است و ما در تلاش برای رسیدن به آرا بیش از رادیو" اشاره کرد ویتنی Bagge, معاون رئیس جمهور از جزیره بیان هلیکوپتر. "من حفظ طراوت ردیاب دعا آن است که فقط شکسته."

این NTSB قبلا گفته بود وجود دارد هیچ نشانه ای از شکست مکانیکی در Sikorsky S-76.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن