مدرسه راه اندازی مجدد طرح حمایت از, با هشدارهای از پدر و مادر

محتوای مقاله در ادامهاریک Hennessey و فرزندان او (از سمت چپ) Eowyn, 12, آمادئوس , 11 و الیاس, 14 در سنت مری در

توسط MASTERNEWSS در 9 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Eric Hennessey and his children (from left) Eowyn (aged 12, going into grade 7), Amadeus (11, grade 6) and Elias (14, grade 9), at St. Mary School in Vancouver on July 29, 2020. Under provincial guidelines announced Wednesday, Eowyn and Amadeus would return to school five days a week and Elias would return for two days per week starting in September. For Lori Culbert story. Credit: Mike Bell/PNG [PNG Merlin Archive]
اریک Hennessey و فرزندان او (از سمت چپ) Eowyn, 12, آمادئوس , 11 و الیاس, 14 در سنت مری در ونکوور. مایک بل/PNG

اریک Hennessey ونکوور پدر سه فرزند از رفتن به کلاس 6 و 8 و 9. او حمایت وزارت بازگشت-به-کلاس استراتژی است.

"من فکر می کنم آن را مانند تلفن های موبایل مناسب طرح است. من کمی مشکوک در مورد اینکه آیا این 120 تماس با دایره اجتماعی به اندازه کافی کوچک است," او گفت:.

Hennessey نیز شگفتی اگر کودکان در مدرسه ابتدایی خواهد بود قادر به پیروی از قوانین محدود کردن آنها به یک گروه اجتماعی از 60 بچه ها اما معتقد است که مقامات تغییرات را اگر آنها مورد نیاز است.

آن را خوب است برای دیدن در کلاس های مدرسه رزومه وی افزود: برای پدر و مادر که آن را دشوار است به حقه بازی کار از خانه در حالی که صفحه اصلی-آموزش بچه های خود را. همچنین او با اشاره به برنامه درسی تدریس در بهار بود "باریک محتوا" – به طوری که او به نظر می رسد به جلو به داشتن کلاس به عنوان بازگشت به حالت عادی که ممکن است این سقوط.

برنابی پدر و مادر ایدا Gazzola مادر هفت فرزند گفت که او و بچه ها بودند با این خبر هیجان زده.

"من احساس بسیار با اعتماد به نفس با دکتر بانی هنری تصمیم به خاطر من توسعه یافته برخی از اعتماد به نفس با او بیش از این چند ماه گذشته در توانایی او برای ما امن نگه دارید. بنابراین من احساس خوبی در مورد آن. من فکر می کنم بزرگترین چیزی که برای ما پدر و مادر است که به نوعی قبول است که ما طبیعی است که نمی تواند استاتیک, از آن خواهد شد در حال تغییر" او گفت:.

Gazzola برنامه به صحبت با فرزند خود در مورد حفظ سلامت اجتماعی-فاصله در مدرسه. او در گفت و اشاره می کند که او همیشه می توانید آنها را حذف کنید از کلاس اگر او می شود نگران است.

ونکوور هیئت مدیره مدرسه کاهش یافته است مصاحبه درخواست چهارشنبه) با ارسال بیانیه ای گفت: منطقه کارکنان را توسعه قصد دارد در ماه سپتامبر بر اساس اطلاعات منتشر شده در پنج شنبه توسط وزارت و ارتباط آنها با پدر و مادر قبل از کلاس رزومه. از ساری هیئت مدیره مدرسه نیست, پاسخ به سوالات ما.

خانواده ها را از شنیدن مدارس توسط Aug. 26 با اطلاعات خاص خود را در مورد محلی مدارس وزیر آموزش و پرورش گفت.

lculbert@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن