دولت می توانیم هر چیزی آن را می خواهد

دولت می تواند به طور منظم توزیع پول به مردم با هیچ عوارض بیماری و در عین حال آن را تقریبا همیشه حاضر به انجام

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

این مشکل برای Kelton است که از سال 1980s ما بیش از تکیه بر سیاست های پولی (که فدرال رزرو و وزارت خزانه داری اعمال) به سرچشمه کنترل و خرج کردن عرضه پول است. ما تقریبا به طور کامل در فدرال رزرو نرخ بهره ترفند برای دریافت پول به جامعه است اما فدرال رزرو واقعا تنها با باز و بسته توپی اعتباری که امتیازات بانک ها و شرکت های بزرگ است که صندوق خود را در درجه اول از طریق انواع خاصی از اعتبار. به عنوان ما را دیده اند در طول های اخیر و در جریان بحران اقتصادی فدرال رزرو می کند و نمی تواند به طور مستقیم دخالت در مناطق خاص که نیاز به کمک جمله برای مثال رستوران یا سیاه و سفید و قهوه ای جوامع شده اند که در طول تاریخ محروم دسترسی به اعتبار و منابع است. مالی روش کنترل تورم و مقابله با بحران خواهد بود به تصویب دستمزد کنترل رفاه صرف و یا احتمالا یک شغل تضمین کند. این ممکن است به شما یادآوری از قرارداد جدید برنامه, و دلیل خوب است. بود که زمانی که دولت تحریک اقتصاد مردم دادن شغل و پرداخت آنها پول به طور مستقیم به جای فقط در حال گسترش اعتباری. دولت فدرال ایجاد امنیت اجتماعی تزریق پول دولت به دست بازنشسته شهروندان است. به عنوان Kelton یادداشت همه این برنامه های موفق از هزینه های مالی از جمله عبور از مدیکر بودند امضا و به قانون و تقریبا بدون هیچ آگاهی از آنچه که آنها در واقع هزینه. نگرانی از عدالت به راحتی overrode خرده سوالات دولتی کسری بودجه و در مواجهه با بحران تهدید تورم کم بود.

امروز خطر تورم است یک بار دیگر بسیار پایین حتی قبل از زمان فاجعه اقتصادی است. تورم پس از رکود بزرگ به سختی خزید تا به تغذیه مطلوب هدف از 2 درصد است. حقیقت این است که ما بیشتر از همیشه از یک فعال دولت که درگیر مستقیم در سیاست های مالی به مطمئن شوید که پول و منابع در حال توزیع در راه است. دولت می تواند به طور منظم توزیع پول به مردم با هیچ عوارض بیماری و در عین حال آن را تقریبا همیشه حاضر به انجام این کار. (به جز البته در مورد محقر $1,200 چک خزانه را کاهش دهد.) هنگامی که می آید برای جلوگیری فاجعه برای مردم کار و تغییر جامعه, سیاست های پولی ثابت کرده خود را به یک ابزار محدود. در پاسخ به کروناویروس همه گیر فدرال رزرو تا به حال درگیر در محدودیت شدید از سیاست های پولی با کاهش نرخ بهره به صفر خرید و تضمین بدهی های شرکت های بزرگ و در برخی موارد وام پول به طور مستقیم به برخی از کسب و کارهای بزرگ. در عین حال نرخ بیکاری هنوز هم منفجر شد و ناآرامی های مدنی seethes.


MMT استدلال می کند که پول است نه انتزاع اما یک روش برای تسهیل توزیع منابع واقعی. تورم زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد پول است تعقیب در واقع منابع کمیاب است. اگر می گویند, خانه بهداشت کارگران پرداخت شد 10 میلیون دلار در سال, این امر احتمالا قیمت خانه منفجر شود. این نمی تواند خوب باشد. ما باید هدف به صفحه اصلی مراقبت های بهداشتی کارگران پرداخت می شود تا آنجا که ممکن است بدون افزایش تورم است. شاید این می تواند انجام شود از طریق دستمزد کنترل و یا شاید با محدود کردن قیمت خانه و یا با قرار دادن یک مالیات بر درآمد برای محدود کردن هزینه های. اما آنچه خاص سیاست است و در چه سطح سخت است برای گفتن. این امر مستلزم ما به عنوان یک جامعه به بحث و رقم که از. این است که می گویند که درمان نگهدارنده با متادون refocuses توجه ما به دور از بودجه مناقشات سیاسی در کنگره و بازگشت به سوال واقعی برای هر دولت با کنترل کامل بیش از پول خود را: چگونه ما بهترین توزیع منابع واقعی از یک جامعه ؟

هنگامی که شما در نظر حاکم از یک MMT لنز شما باید به در نظر گرفتن سوالات مختلف. وجود دارد به اندازه کافی انسولین در جهان برای هر دیابتی? آیا ما به اندازه کافی بتن و فولاد برای ساخت به طور دائم ارزان عمومی مسکن ؟ به اندازه کافی آسفالت به تعمیر جاده های ما ؟ به اندازه کافی در بیمارستان ها برای درمان بیمار ؟ در یک کشور ثروتمند مانند ایالات متحده, پاسخ observably بله. Kelton می نویسد که "درمان نگهدارنده با متادون به ما می آموزد که اگر ما با منابع واقعی ما نیاز ... سپس پول می تواند همیشه در دسترس ساخته شده." مالیات دهندگان اسطوره و کسری ترس راحت حکایات اجازه می دهد که سیاستمداران به انجام هیچ چیز درباره شایع فقر فرو ریختن زیرساخت ها یا بدهی های خرد شده طبقه کارگر. "اگر آنها نمی تواند پنهان در پشت کسری اسطوره" Kelton می نویسد: "چه بهانه ای خواهد با استفاده از آنها به توجیه خودداری از حمایت ؟ آن را به کمک یک پلیس بد." (لازم به ذکر است که ایالت ها و شهرهای آنجا که آنها شماره خود را در ارز و اغلب از نظر قانونی موظف به تعادل بودجه خود را در حال از لحاظ فنی وابسته به مالیات بر درآمد به تعادل بودجه خود را. اما فدرال کمک, که بر اساس آن همه آنها تکیه می کنند که در درمان نگهدارنده با متادون را لنز محدود تنها با تورم است.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب