بازگشت به کار صاحبان را تغییر به طوری که کارگران احساس امنیت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 12 اردیبهشت 1399

5 دقیقه پیش

نیویورک — قبل از شیوع کروناویروس, مبلمان تحویل در Sunnyland, هوای آزاد, زندگی به معنای دو نفر از کارکنان نشستن در کنار یک کامیون است. در حال حاضر یکی خواهد بود رانندگی کامیون در حالی که دوم به شرح زیر در خودرو.

و هنگامی که Sunnyland کارگران رسیدن به خانه مشتری است "ما تحویل خارج — ما نمی خواهد به داخل خانه های مردم می گوید:" براد Schweig خرده فروش را از معاون رئیس جمهور برای عملیات.

ایمنی کارکنان در اولویت است به عنوان کوچک و متوسط کسب و کار rehire گذاشته و کارکنان و بازگشت به کار و بسیاری از صاحبان متوجه است که تهیه ماسک و دستکش به اندازه کافی نخواهد بود.

بسیاری از کارکنان نگران افزایش ارتباط با دیگران است که می تواند آنها را بیشتر در معرض خطر ابتلا به ویروس — احساسات صاحبان درک آنها نیاز به در نظر گرفتن. آنها سرسام آور ساعات کار و شیفت به قطع تعداد زیادی از مردم در محل. آنها redoing برنامه های کف و عملیات برای به حداقل رساندن تماس با ما — یک گام است که همچنین کمک می کند تا نگه داشتن مشتریان امن است.

گرجستان در حال حاضر اجازه کسب و کار مانند مو و ناخن سالن رستوران ها و سالن های ورزشی برای باز اجتماعی محدودیت فاصله. آلاباما اجازه داده است برخی از محدود دهانه و تگزاس و کلرادو مجاز بسیاری از شرکت ها برای بازگشایی جمعه. در سراسر کشور, صاحبان یادآوری گذاشته و کارگران اگر چه آنها نمی توانند رزومه کامل عملیات و در عین حال با دولت پول وام ورود شرکت ها می توانند کارگران خود را پرداخت دوباره.

مراحل کسب و کار در حال گرفتن در خط با آخرین ارشاد از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"برخی از آن حس مشترک است که ما انجام شده است باید قبل از این می گوید:" لوئیس مک کالو که امیدوار است به زودی بازگشایی سگ خود را مراقبت, شرکت, پنجه شتو در هانتینگتون بیچ کالیفرنیا.

قبل از این ویروس زده مشتریان خواهد راه رفتن سگ خود را به پنجه شتو و دست قلاده به کارکنان. در حال حاضر مک کالو است که ایجاد یک فضای امن که در آن سگ خواهد بود به هر طریقی توسط صاحبان در خارج از ساختمان و سپس کارکنان پاک خواهد شد سگ را با حیوان خانگی امن صابون ضد عفونی کننده و آنها را در داخل.

گرگ ریج دم یک رستوران و بار, در کلمبوس, اوهایو, زیادی ایجاد, با سه آشپزخانه. مالک باب Szuter است که با استفاده از هر سه حتی اگر کسب و کار خود را در حال حاضر محدود است به بایگانی اطلاعات و تحویل. مشغول جمعه یا شنبه شب این اجازه می دهد تا برای فقط چهار تا پنج کارکنان در هر آشپزخانه به جای آن از حد معمول 15 یا 20.

Szuter به یاد می آورد در حدود 25 کارکنان پس از شرکت دریافت وام دولت پول آوردن نیروی کار به حدود 50. به عنوان او قصد دارد برای چه گرگ ریج را به کار گیرند با خیال راحت هنگامی که دولت اجازه می دهد تا رستوران سر میز خدمات Szuter است از جمله کارکنان در فرایند.

"این رفتن به یک مذاکره با آنها است. ما درخواست آنها را " هی چه چیزی شما بچه ها احساس راحتی انجام می دهند؟' "Szuter می گوید.

Atrend یک صدا تولید کننده تجهیزات که در حال حاضر تولید دنده محافظ برای سلامت کارگران و گسترش آن 22 کارکنان در سراسر آن از 50000 پا انبار در شیکاگو — آنها دیگر کنار کار. و در حالی که آنها استفاده می شود به قهوه و استراحت ناهار با هم کسانی که سنت ها در خود نگه دارد.

"آنها در breakroom توسط خود — خود را می شکند همه مبهوت" مدیر عامل کوین Hundal می گوید.

کارکنان نیز در حال گرفتن بیش از یک "صبح بخیر" را به عنوان آنها می رسند. Hundal است که مصرف کارکنان' درجه حرارت و اگر کسی خواندن 100.4 درجه یا بالاتر را ارسال آنها را به خانه.

نظارت بر کارکنان' علائم است که می تواند شامل در نظر گرفتن درجه حرارت هر چیزی که از CDC تشویق کارفرمایان به انجام. اما به عنوان صاحبان آن روال جدید آنها ممکن است پیدا کردن خود را در برخورد با محرمانه بودن مسائل می گوید Hagood تای یک قانون کار وکیل با فیشر فیلیپس در کلمبیا S. C.

"اگر کارفرمایان در حال انجام است که آنها نیاز به انجام آن را در چنین راهی است که یک کارمند حریم خصوصی محافظت شده است," تای گفت. که به معنی آزمایش در یک منطقه خصوصی چیزی است که ممکن است مشکل در یک کسب و کار با محله های نزدیک.

کارکنان' اضطراب به عنوان یک نگرانی مهم برای صاحبان خود ایمنی فیزیکی. به عنوان جبهه سوز گروه 20 تگزاس رستوران خدمت نشسته و شام, دوباره, در علاوه بر این به ماسک و دستکش کارکنان را می پوشند یک کارمند خواهد بود و مطابق با اصول بهداشتی سطوح در سراسر موسسات — و با پوشیدن یک کت سفید, بنابراین هر کس می توانید ببینید و ضد عفونی روند.

مدیر عامل سفت دویت و مدیران خود را آموخته است که چگونه اضطراب کارکنان هستند زمانی که آنها شروع به یادآوری گذاشته و کارگران است. برخی نمی خواهند به بازگشت از جمله یکی با یک کودک مبتلا به مشکلات تنفسی.

"هنگامی که ما در تماس با مردم به من می گویند یکی از 10 گفت: من بیش از حد عصبی" دویت می گوید.

Schweig این Sunnyland, هوای آزاد, معاون رئیس جمهور بود و خودش عصبی در مورد یک کارمند که می خواستم به بازگشت به کار او در اواخر 70s گروه سنی تصور می شود بیشتر در معرض این ویروس. Schweig به او گفت او پرداخت خواهد شد او را به ماندن در خانه.

"آن را به ارزش به خطر انداختن سلامت خود را به آمده به عقب در حال حاضر," او می گوید.

دسته بندی: کسب و کار | Coronavirus | سیم داستان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن