دیوان عالی کشور طرف با B. C. s فرانسوی زبان مدیره مدرسه بیش از آموزش و پرورش حقوق

محتوای مقالهاتاوا — دادگاه عالی کانادا طرفه با بریتیش کلمبیا فرانسوی زبان مدیره مدرسه — حداقل در بخش — در یک ن

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1399

محتوای مقاله

اتاوا — دادگاه عالی کانادا طرفه با بریتیش کلمبیا فرانسوی زبان مدیره مدرسه — حداقل در بخش — در یک نزاع بر سر زبان فرانسه آموزش و پرورش در این استان است.

در مورد شروع سال پیش زمانی که هیئت مدیره Conseil scolaire, francophone, de la Colombie-بریتانیا و پدر و مادر از دانش آموزان ادعا استان تا به حال نقض منشور حقوق و آزادی های ارائه تضمین اقلیت-آموزش زبان.

آنها به دنبال سفارشات نیاز استان برای تغییر چگونه آن وجوه به زبان فرانسه, آموزش و پرورش, بلافاصله رفع مشکلات با امکانات کافی در تعدادی از جوامع و ارائه برای جبران شکست خود را به ارائه بودجه مناسب.

پس از یک محاکمه هیئت مدیره مدرسه و پدر و مادر موفق به کسب یک پیروزی نسبی از جمله یک جایزه برای منشور خسارت ناشی از عدم پرداخت هزینه های حمل و نقل.

اما آنها به دادگاه تجدید نظر این حکم در نقاط مختلف اما به طور عمده نتیجه آنها حق ندارد به حدود 300 میلیون دلار در آموزش و پرورش از پروژه های سرمایه آنها درخواست کرده بود.

B. C. دادگاه تجدید نظر را رد کرد و این چالش و مجاز استان متقابل تجدید نظر گفت: قاضی دادگاه باید اعطا هزینه های حمل و نقل با توجه به سنتی اصل مصونیت دولت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن