سناتور. لیندزی گراهام برنامه رای به احضاریه روسیه پروب مقامات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

حدود یک ساعت پیش

واشنگتن — رئیس کمیته قضایی مجلس سنا لیندزی گراهام این است که برنامه ریزی یک رای است که اجازه می دهد او را به حکم بیش از 50 فعلی و مقامات سابق بودند که درگیر در وزارت دادگستری بررسی دخالت روسیه در سال 2016 ایالات متحده در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان خود را راه اندازی کرده اند گسترده در انتخابات سال حمله در این تحقیقات به عنوان یک "دولت عمیق" توطئه است.

گراهام یک متحد نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور موثر تبدیل این بررسی محققان درخواست از مقامات برای اسناد ارتباطات و شهادت در مورد اف بی آی تحقیقات مربوط به روابط بین روسیه و 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه است. جمهوری خواهان در کنگره شده اند پروب پروب برای چندین سال و بسیاری از مقامات در حال حاضر نشسته گسترده شهادت در مورد نقش خود است. وزارت دادگستری نیز بررسی تحقیق و داخلی گزارش منتشر شده در سال گذشته مستند یک سری از مشکلات با آن است.

جدیدترین کاوشگر اگر چه می تواند گسترده ترین تا کنون. مغلوب ساختن پیشی جستن متمرکز شده باراک اوباما اما گراهام روشن ساخته است که او نمی خواهد در سابق رئیس جمهور. هنوز گراهام در هفته گذشته گفت: او می خواست به دانستن "چرا و چگونه سیستم رو خاموش ریل" و او روز دوشنبه اعلام کرد که این پنل را نگه دارید و یک رای در اوایل ماه ژوئن به اجازه آن را به وادار اطلاعات از کسانی که درگیر.

در میان مقامات در لیست در حال سابق FBI مدیر James Comey سابق FBI معاون مدیر اندرو McCabe مدیر سابق اطلاعات ملی جیمز کف زننده و سابق جمهوریخواه. این لیست همچنین شامل برخی از مقامات فعلی که باید در برخورد با این کاوشگر از جمله دادستان کل ویلیام Barr و FBI مدیر کریستوفر Wray. ژوئن رای خواهد بود نه به حکم مقامات اما اجازه گراهام به انجام این کار.

رای نادر حرکت برای پنل است که به طور سنتی صادر دو حزبی احضاریه. آگاه باشید که نماینده دموکرات کالیفرنیا ایالت و سناتور " دایان فاینستاین, مخالفت با حرکت گراهام گفت که برگزاری یک رای به جای. تصدیق کرد که این کمیته نمی کند به طور معمول ارسال حزبی احضاریه بیانیه ای از گراهام دفتر نقاط به سال 2008 حزبی کمیته رای به عنوان سابقه.

روسیه تحقیقات آغاز شد و در FBI در طول سال 2016 انتخابات و گرفته بود توسط مشاور ویژه رابرت مولر یک سال بعد. پس از دو سال تحقیقات مولر با انتشار گزارشی در آوریل 2019 که شناسایی قابل توجه مخاطبین بین مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران و روسیه اما نمی محرمانه یک توطئه جنایی بین مبارزات انتخاباتی خود و کرملین. مولر همچنین بررسی در مورد یک دوجین ممکن است در مواردی از انسداد دادگستری و گفت که او نمی تواند تبرئه رئیس جمهور در آن نقطه است.

در حال حاضر تهمت و متحدان خود را در حال کار reframe کل بررسی است. در هفته های اخیر وزارت دادگستری تصمیم گرفته است برای پایان دادن به آن دادستان سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, مشاور امنیت ملی, مایکل فلین که التماس گناه به دروغ گفتن در مورد گفتگو با سفیر روسیه. جمهوری خواهان در کاپیتول هیل منتشر شده یک لیست از مقامات دولت اوباما که آنها می گویند ممکن است آموخته اند فلین هویت از گزارش های اطلاعاتی در سال 2016 و 2017. در میان نام تهمت دموکراتیک حریف جو بایدن بود که معاون رئیس جمهور زمانی که روسیه کاوشگر آغاز شد.

چنین درخواست مشترک از جمله در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ساخته شده است که هزاران نفر از "دریدن" درخواست.

گراهام گفت: این کمیته همچنین نگاه کنید به پتانسیل سوء استفاده از نظارت بر اطلاعات خارجی عمل می کنند و یا FISA در طول یک پروب سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مشاور کارتر صفحه. FBI شناسایی صفحه در طول روزهای اولیه آن بررسی و مخفیانه هدفمند خود را در ارتباطات الکترونیکی.

بازرس کل گزارش منتشر شده در سال گذشته به این نتیجه رسیدند که FBI ساخته شده قابل توجه خطاها و حذفیات در برنامه های کاربردی از آن ساخته شده به دادگاه FISA برای مجوز به استراق سمع در صفحه. این اشتباهات باعث تغییرات داخلی در FBI و موجب کنگره بحث بر سر اینکه آیا اداره نظارت ابزار باید reined در.

دسته بندی: اخبار | سیاست, انتخابات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن