سایه سمت دانشجویی پشتیبانی از پناهگاه زنان

پنج شنبه, مارس 19 سال 2020 | 11:01 PM سایه سمت آکادمی دانشجوی سال اول Smrithi Shyam سازمان درایو ک

توسط MASTERNEWSS در 31 اردیبهشت 1399

پنج شنبه, مارس 19 سال 2020 | 11:01 PM


سایه سمت آکادمی دانشجوی سال اول Smrithi Shyam سازمان درایو کمک مالی برای حمایت از بیت لحم پناهگاهمحلی زنان سرپناه.

الهام بخش برای کمک به زنان در پناهگاه که ممکن است از دست دادن شغل خود و یا تلاش برای پرداخت اجاره و خرید مواد غذایی Shyam مشغول به کار با یک گروه از شش دانشجوی داوطلب از منطقه پیتسبورگ به جمع آوری کمک های مالی و جمع آوری 30 مراقبت کیت با لوازم آرایش, ماسک, تنقلات و فعالیت برای افزایش ساکنان روحیه.

Shyam نیز اعمال می شود برای کمک مالی از طریق CaringCrowd.org با 100% تطبیق هدیه.

تیم او فرستاده شده $1,350 جمع آوری شده از طریق محلی کمک های مالی بود که همسان با رشد کل کمک مالی به $2,700.

-

Dorseyville میانی مدیران مدرسه در حال برنامه ریزی برای میزبانی "باز تور" برای ورودی ششم-کلاس و جدید دانش آموزان در طول هفته دوم مرداد. این رویداد است که به معنای برای دانش آموزان و والدین به این شانس را به تبدیل شدن به راحتی با ساختمان و محیط جدید. دانش آموزان داده خواهد شد و دسترسی به برنامه های خود را به طوری که آنها می تواند راه رفتن را از طریق هر درس. این رویداد در حال بررسی است و بر اساس دستورالعمل CDC.

-

شش Fox Chapel منطقه دبیرستان دانش آموزان به دست آورده علائم بالا در سال 2020 لاتین ملی ،

یک مقدار ممتاز مدال طلا جایزه را به دست آورده بود توسط junior Ryan Blair.

یک ماکسیما ممتاز مدال نقره جایزه را به دست آورده بود توسط دانشجوی سال اول سیلاس اونز. مگنا اظهار تقدیر گواهی جوایز به دست آورده بودند توسط junior Amulya Garimella و دوم شفق Sauereisen. ممتاز گواهی به دست آورده بودند توسط junior الهی Eyth و دانشجوی سال اول Salvatore اسمیت.

لاتین ملی آزمون تست داده شده در هر سال به دانش آموزان در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان است. بسته به خود نمره دانش آموزان ممکن است کسب گواهی, مدال, و می تواند واجد شرایط برای کمک هزینه تحصیلی است.

-

Fox Chapel منطقه دبیرستان سال اول Prajval Sreenivas برنده دوم-محل در بی مطالعه صحبت کردن در مجازی دانشجوی سال اول-دوم مسابقات به میزبانی سایه طرف آکادمی. این مسابقات شد مارس 18 با 50 نفر از دانش آموزان رقابت از 12 دبيرستان.

-

سایه طرف دوم آکادمی ویولن سل Daniel Lee انتخاب شد به پنسیلوانیا موسیقی مربیان (PMEA) 2020 همه امور خارجه ارکستر به عنوان ردیف 1-رتبه نوازنده در امتحانات ابتدائی. در حالی که همه دولت ارکستر جشنواره لغو شده است با توجه به گسترش covid-19 Lee دستاورد باعث می شود او واجد شرایط برای استماع برای ارکستر زهی در انجمن ملی برای آموزش موسیقی (salvation army gny) همه افتخار ملی گروه برنامه ریزی برای نوامبر. 5-8 در اورلاندو فلوریدا.

لی قبلا انتخاب شده به عنوان شماره 1 صندلی نوازنده برای PMEA منطقه 1 افتخارات ارکستر زهی جشنواره در ماه نوامبر سال 2019 و PMEA منطقه ارکستر در ماه ژانویه سال 2020 است.

PMEA یک ایالت غیر انتفاعی بیش از 5000 عضو اختصاص داده شده به ترویج موسیقی توسعه همه ساکنان نیوکاسل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن