'Snowpiercer': 'daveed را از دست Diggs, چت کردن, sci-fi, thriller

'Snowpiercer' 9 بعد از ظهر یکشنبهTNT TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاع

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

بحث در مورد پناه در محل. در نظر گرفتن فرض TNT جدید, علمی تخیلی, درام, سریال "Snowpiercer."

مجموعه چندین سال پس از آخرالزمانی آب و هوا رویداد تبدیل جهان به یک زمین بایر یخ زده, 3,000 انسان بازماندگان خودشان جدا شده در یک همیشه قطار در حال حرکت.

به طور ناگهانی بودن قرنطینه در خانه خود را به نظر نمی رسد که ظالمانه.

اما مخاطبان جذب به یک postapocalyptic حماسه در زمانی که آنها در حال تجربه خود را در سختی میان جهانی همه گیر? Daveed را از دست Diggs که ستاره در "Snowpiercer" است مضطرب برای پیدا کردن.

"این سخت است برای گفتن. چه کسی می داند آنچه که مردم می خواهند در این زمان نامشخص?" او گفت:. "... حداقل وجود دارد به اندازه کافی در این نمایش به آن را نگه دارید خیالبافانه برای مخاطبان است."

برت Weitz, مدیر کل از مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS و TruTV برای تلفن های موبایل اعتماد به نفس است که زمان مناسب است.

"مردم در حال تماشای تلویزیون" او به تازگی گفت: تنوع. "آنها می خواهند فرار و آنها می خواهند سرگرمی. مهم نیست که چه چیزی اتفاق می افتد, مردم می خواهند که قطع. اگر چه این یک دور از ذهن قضیه من فکر می کنم در این روز و سن آن را تبدیل به یک کمی کمتر دور از ذهن است اما هنوز هم فرار. مردم می خواهند به نظاره نشست و به تماشای با بیشتر از یک لحظه از اذعان و حس درک به دلیل آنچه که همه ما در برخورد با حق در حال حاضر."

بر اساس یک سری از رمان های گرافیکی و یک 2014, فیلم اقتباسی کارگردان "انگل" برنده اسکار بونگ جون هو "Snowpiercer" dabbles در کلاس جنگ بی عدالتی اجتماعی و سیاست از زنده ماندن است. شهروندان ثروتمند لذت بردن از زندگی لوکس در جلوی قطار 1,001 اتومبیل. در ضمن فقیر مجبور به کثیف عقب محفظه توسط نگهبانان مسلح. به طور طبیعی, تنش بجوش و خروش آمدن بین دارا و ندار.

برای Diggs, اوکلند, کالیفرنیا., مادری که به دست آورده شهرت به عنوان یک تونی برنده عضو اصلی بازیگران "همیلتون" این علائم اولین نقش سرب در یک سریال تلویزیونی. این یک تعهد اصلی او را به آرامی رفتن در.

"من انجام داده ام بسیاری از تکراری تلویزیون نقش های که در آن من می آیند و می روند," او می گوید. "جهان (از 'Snowpiercer') گسترده است به اندازه کافی به جایی که من احساس نمی دلخور اگر من تا به حال در آن زندگی می کنند برای یک helluva مدت زمان طولانی. داستان می تواند بسیاری از مکان های. آن را به شما می دهد به اندازه کافی برای جویدن."

Diggs نقش Andre لیتون یکی از داشته و نه "Tailies." اما هنگامی که یک قتل وحشتناک اتفاق می افتد ملانی Waters (جنیفر کانلی) قدرتمند از مهمان نوازی enlists لیتون برای کمک به حل این مورد. او بعد از همه بود شیکاگو کارآگاه قتل قبل از دوم عصر یخبندان رسید.

واگذاری اجازه می دهد تا لیتون برای دسترسی به کلاس های دیگر در قطار برای اولین بار. جای تعجب نیست که او نمی مانند اختلاف او می بیند.

"او یک پسر که سوار فوق العاده دشوار برای جامعه خود. او همیشه احساس می کند در خدمت به دم" Diggs می گوید از شخصیت. "خود را به عنوان اخلاق به چالش کشیده است او را مجبور به ایجاد برخی از واقعا تصمیم گیری سخت خواهد شد و باید برای مقابله با اثرات این تصمیم برای همیشه لطفا برای. من دوست دارم که او را به سمت چپ خاموش قلاب."

"Snowpiercer" تا به حال پر سر و صدا سفر به والاتر از آن است. در آثار پس از سال 2016 سری رفت و از طریق دو showrunners و شروع به پریدن کرد شبکه های رفتن از TNT به TBS و بازگشت به TNT. با وجود این پشت صحنه, درام, آن را در حال حاضر شده است و تمدید برای فصل دوم.

Diggs اصرار او نبود ناراحت تاخیر.

"یکی از چیز خوب در مورد شخصیت من است که من ناتوان از نگرانی در مورد چیزهایی که نیست کار من," او می گوید. "و از طریق آن همه کار من تغییر نکرد. من همچنان به نشان می دهد تا. ... اما آن را احساس کمی عجیب و غریب به کار می شود در فصل دوم در حالی که نمی دانستند اگر کسی به تماشای اولین بار."

این "Snowpiercer" بازیگران و خدمه بودند فقط یک زن و شوهر هفته خجالتی بندی فصل دو در Vancouver, B. C., زمانی که تولید متوقف شد با توجه به شیوع کروناویروس. در اوایل آن روز از همه گیر Diggs تجربه برخی از "ترس و اضطراب" خود را به عنوان به طور معمول برنامه گیج کننده زمین را متوقف کند.

"من صرف زمان زیادی را در تخت خواب و که بسیار بر خلاف من," او به یاد می آورد. "احساس من در آن زمان مثل قلب من مسابقه بیش از حد سریع است. ... من تا به حال به اعطای خودم اجازه ماندن در رختخواب و به من بدن بقیه آن مورد نیاز است. من در یک دوره بسیار سازنده در حال حاضر, اما من تا به حال به صبر برای به دست آوردن وجود دارد."

با تشکر از درهای باز "همیلتون" Diggs در سال های اخیر تا به حال این فرصت را به کار بر روی انواع شوهای پروژه "تلاش همه چیز" در این فرآیند است. همه گیر او می گوید: باعث "بسیاری از خود بازتاب" و او را مصمم به خروج از آن با رویکرد انتخابی وقتی که می آید به کار کرد.

"من می خواهم به انجام کارهایی است که احساس خوبی به انجام می شود — حتی اگر آن را به معنی انجام, کمتر," او می گوید. "و من بیشتر نگران در مورد کسی که من می خواهم برای ایجاد هنر با."

در میان پروژه های او را درگیر با یک Starz سریال با الهام از "Blindspotting," تحسین 2018 اوکلند-بر اساس فیلم است که او نوشت: تولید و ستاره دار با دوست مادام العمر خود را رافائل Casal. Diggs همچنین ارائه صدای کار برای "پارک مرکزی" یک سری انیمیشن debuting در اواخر ماه مه در تلویزیون اپل+ و "روح" بعد از فیلم سینمایی از پیکسار.

اما بیشتر وجود دارد. Diggs را بازی افسانه ای فردریک داگلاس در آینده پی اس شبکه تلویزیونی "خداوند خوب پرنده." او همچنین نوشتن یک ویژگی با طول فیلمنامه در حالی که در پایان با یک آلبوم با قطع تجربی خود را hip-hop ،

"من فقط در تلاش برای پیدا کردن چیزهایی که من می توانم به گسترش شادی و نگه داشتن روح" او می گوید.

--

--

©2020 جیوه اخبار (سن خوزه کالیفرنیا.)

بازدید از عطارد اخبار (سن خوزه کالیفرنیا.) در www.mercurynews.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.

---

عکس (برای کمک به با تصاویر تماس با 312-222-4194):

دسته بندی: AandE | فیلم/تلویزیون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن