قانونگذاران می گویند درد وجود دارد که جلوتر به عنوان coronavirus محدودیت شروع به سهولت

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

قانونگذاران می گویند اقتصادی و اجتماعی درد از coronavirus خاموش نشده است و هنوز هم وجود دارد بسیاری از سوالات را در جنوب غربی پنسیلوانیا آماده به حرکت از قرمز به زرد منطقه وضعیت on May 22.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ که تحمیل ایالت دولت-در-خانه سفارشات به عنوان covid-19 موارد شروع برداشت تا در پنسیلوانیا در اوایل بهار در این جمعه اعلام کرد او بلند ترین محدودیت های شدید در 13 جنوب غربی پنسیلوانیا شهرستانهای استان است. خود را اعلام خواهد آسانسور اقامت در خانه دستور و مجوز بسیاری از کسب و کار برای بازگشایی به صورت محدود.

"اما وجود دارد برخی از تصمیم گیری های دشوار که باید ساخته شود و هر کس در حال رفتن به احساس درد" دولت Rep. جورج دانبار R-پن شهرستان هشدار داد.

دانبار و چهار همکار قانونگذاران ایالتی از Westmoreland County پاسخ به سوالات و ارائه دیدگاه های خود را در اقتصاد از اواخر جمعه در یک نشست آنلاین با بیش از 100 county صاحبان کسب و کار.

چاد Amond, مدیر اجرایی Westmoreland County اتاق بازرگانی گفت: سازمان حمایت جلسه برای رسیدگی به جریان روزانه از سوالات اعضا شده اند جمع آوری به عنوان آنها در تلاش برای مقابله با این سرعت در حال تغییر چشم انداز از عامل محدودیت ها و تعهدات کارفرما.

Amond گفت: بسیاری از اعضای خود خوشحال بودند برای شنیدن محدودیت هایی که باید قطع حیاتی از اندازه کسب و کار در حال کاسته شود. این آشکار بود آنها طیف متنوعی از نگرانی به عنوان اعضای اتاق اعم از وکلا به landscapers فلفلی قانونگذاران و سوالات در مورد شهرستان وضعیت جدید است.

حرکت صعودی فرماندار اعلامیه اجازه می دهد تا بسیاری از آنها — به استثنای مکانهای تفریحی مانند تئاتر و قمار و مراقبت های شخصی کسب و کار مانند آرایشگاه ورزشگاه — به بازگشایی شده است. حوادث با کمتر از 25 نفر رعایت اجتماعی فاصله نیز مجاز خواهد بود.

اما صاحبان کسب و کار گفت: آنها نگران هستند در مورد تعهدات و مسئولیت های تحت زرد منطقه تعیین.

دولت Rep. باب بروکس, R-Murrysville گفت: بسیاری از آن پایین می آید به ایمنی و رعایت اجتماعی فاصله.

"آن را مانند گشتاپو گفتن شما چیزی است که شما نمی تواند انجام دهد; (گرگ) در واقع برگ های زیادی از این تا به شما. اگر شما در حال انجام همه چیز با خیال راحت آن را OK. در گوش دادن به فرماندار من معتقدم که آنچه که او گفت:" بروکس گفت.

اما مانند کسب و کار در تلاش برای زنده ماندن به قانونگذاران هشدار داد که دولت در حال مبارزه برای شناور باقی می ماند.

یک 800 میلیون دلار بودجه مازاد است که به سرعت تبدیل به یک پیش بینی 5 میلیارد دلار کسری چپ قانونگذاران با دو گزینه.

"تنها گزینه برای کاهش خدمات و یا افزایش مالیات" دانبار گفت.

دانبار گفت: تاخیر و کاهش قابل توجهی در دولت درآمدهای مالیاتی منجر شده و نمایندگان مجلس به این نتیجه است که آنها را مجبور به اتخاذ کوتاه مدت بودجه در این تابستان.

او گفت: کاهش در قیمت گاز و ناگهانی سقوط در فروش گاز کاهش بودجه برای پروژه جاده و مجبور است PennDOT برای قرار دادن بسیاری از پروژه های برنامه ریزی شده برای این سال در خود نگه دارد.

دولت Rep. اریک نلسون R-Hempfield گفت: کاهش درآمد دولت همراه با تنش هایی که ایجاد افزایش تقاضا برای خدمات از جمله در زمینه خشونت خانگی سلامت روان و اعتیاد تاکید چالش های پیش رو.

"تنها راه درست این است که به مردم بازگشت به کار" دولت تشکر. مایک ریس R-Mt. خوشایند گفت. "اما آن را برای رفتن به یک سال بسیار دشوار است برای دولت."

Deb Erdley یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Deb در 724-850-1209, derdley@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Allegheny | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن