قوی باد و باران به عنوان طوفان استوایی نزدیک ساحل خلیج فارس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

NEW ORLEANS — سنگین باد و باران آمار شمالی سواحل خلیج فارس به عنوان طوفان گرمسیری کریستبل crawled یکشنبه نسبت به انتظار ریزش زمین در لوئیزیانا که در آن بارندگی و افزایش آب غرق جاده ها و درخواست تخلیه برخی از مناطق کم ارتفاع.

ملی طوفان مرکز گفت: طوفان گرمسیری-نیروی باد بود شلاق لوئیزیانا, می سی سی پی و آلاباما سواحل از 4 p. m. ساکنان در معرض دریا جوامع خارج از نیواورلئان levee سیستم — محدود دریاچه Pontchartrain و Borgne — بودند خواست به تخلیه بعد از ظهر یکشنبه به دلیل آسیب پذیری خود را به یک انتظار موج طوفان.

آب غرق تنها راه برای بزرگ جزیره — رفت و آمد مکرر مانع جامعه جزیره جنوبی از نیواورلئان که در آن تخلیه اجباری اثر در زمان شنبه. این یک داستان مشابه در کم ارتفاع نقاط Plaquemines محله در این ایالت جنوب شرقی نکته گفت: shrimper اکی کوپر. "شما نمی توانید به پایین با خودرو وجود دارد," او گفت: یکی مارینا در منطقه است. "شما باید برای رفتن با قایق."

سناتور. جان کندی در انتشار اخبار گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توافق به موضوع اضطراری اعلام لوئیزیانا پیش از طوفان را انتظار ریزش زمین. رژیم صهیونیستی. جان ادم ادواردز صادر کرده است یک حالت اضطراری اعلام پنج شنبه.

باران کاهش یافت و به طور متناوب در نیواورلئان مشهور فرانسوی چهارم در روز یکشنبه بعد از ظهر اما خیابان ها بودند و تقریبا خالی از سکنه با بسیاری از کسب و کار در حال حاضر سوار تا با توجه به کوروناویروس.

دانیل Priestman گفت که او نمی بینم مردم دیوانه وار جوراب زنانه ساقه بلند به عنوان او قبل از طوفان. او گفت: مردم ممکن است "غرق" توسط coronavirus و اخیر خشونت های پلیس و تظاهرات.

آنها به نظر می رسید "استعفا داد و به هر چه اتفاق می افتد – اتفاق می افتد," او گفت:.

در یکی نیواورلئان تقاطع دستباف "Black Lives Matter" علامت سیمی به یک lampost, لرزاند, سفت باد به عنوان خدمه یک خلاء کامیون کار می کرد به unclog نزدیکی طوفان تخلیه.

حدود 4 بعد از ظهر به وقت محلی روز شنبه, طوفان شد, محور حدود 65 مایل در جنوب نیواورلئان. کریستوبال در حال حرکت بود شمال 7 مایل در ساعت.

با یک انتظار ریزش زمین بلندی در لوئیزیانا طوفان گرمسیری هشدارهای کشیده از Intracoastal شهر در لوئیزیانا به Okaloosa-شهرستان والتون خط در فلوریدا ملی طوفان مرکز گفت.

کریستبل بسته بندی بالا پایدار باد 50 کیلومتر در ساعت باد نمی شد انتظار می رود برای رسیدن به قدرت طوفان. اما پیش بینی هشدار داد طوفان که باعث یک گردباد شنبه در فلوریدای مرکزی تاثیر می گذارد یک منطقه گسترده ای کشش حدود 180 مایل است.

پیش بینی گفت: برخی از قطعات از لوئیزیانا و می سی سی پی در معرض خطر بودند از آنجا که یک پای باران با طوفان موج تا پنج فوت.

"این بسیار کارآمد و بسیار گرمسیری بارش" National Hurricane Center مدیر کن گراهام گفت: در Facebook تصویری. "این باران یک دسته کامل سریع واقعی است."

فاضلاب و آب مدیره از نیواورلئان گفت: در شهرستان پیری خیابان های زهکشی سیستم بود بنابراین شهروندان باید از زیرگذر و مناطق کم ارتفاع که در آن می تواند آب استخر در طول اجتناب ناپذیر خیابان سیل.

بسیاری از جزیره بزرگ نیست, قابل قبول, Jefferson Parish عضو شورای ریکی Templet گفت: بار جزئي/New Orleans مدافع.

Templet برنامه ریزی برای اقامت در این جزیره در طول طوفان و گفت که او تا به حال دیده نشده سطح آب بالا این پس 2012 طوفان.

لوئیزیانا گارد ملی تا به حال ده ها تن از وسایل نقلیه آب و قایق های نجات آماده برای رفتن در سراسر جنوب لوئیزیانا. سه تیم از مهندسین نیز در دسترس برای کمک به ارزیابی پتانسیل زیرساخت شکست نگهبان گفت: در انتشار اخبار.

در بیلاکسی یک اسکله تقریبا مستغرق توسط صبح روز یکشنبه. Squalls گرمسیری با نیروی باد به دهان از رودخانه می سی سی پی و شرایط انتظار می رود به وخامت, طوفان در مرکز میامی گفت.

شنبه شب گردباد لمس کردن در نزدیکی مرکز شهر اورلاندو فلوریدا آب و هوا خدمات ملی گفت. چرخان فقط از دست رفته یک گروه از معترضان در دریاچه Eola در حدود 7:30 p. m. به نظر می رسد به هیچ صدمات اما اندام درخت بودند زدم و قطع برق گزارش شده است.

Jefferson Parish, حومه شهر New Orleans به نام داوطلبانه تخلیه شنبه Jean Lafitte, کاهش Lafitte, Crown Point و Barataria به دلیل تهدید از طوفان موج جزر و مد بالا و سنگین باران. ساکنان خواست به حرکت وسایل نقلیه و قایق و اعضای کمپ به زمین بالاتر.

یک جهت مشابه صادر شد برای چند Plaquemines جوامع اهل محله. از محله رئيس جمهور کرک Lepine گفت: منظور صادر شد به عنوان یک احتیاط.

دسته بندی: اخبار | خبرها | آمریکا/جهان



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن