تابستان در صلح منطقه: کشف, British Columbia شمال شرقی

محتوای مقاله در ادامهنیز وجود دارد بیش از 15 کیلومتر از آسفالت راه برای لذت بردن از اطراف شهر و پنج کیلومتر از

توسط MASTERNEWSS در 5 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

نیز وجود دارد بیش از 15 کیلومتر از آسفالت راه برای لذت بردن از اطراف شهر و پنج کیلومتر از تفسیری مسیرهای پیاده روی در ماهی نهر جامعه جنگل.

در تابستان این منطقه تپه ارائه گزینه های بی پایان برای زیبا درایوهای تماشای پرنده و حیات وحش مشاهده. و مانند بسیاری از جوامع در صلح فورت سنت جان خدمت می کند تا فرصت های فراوان برای پیاده روی, دوچرخه سواری در کوهستان ATVing و قایقرانی است. نیز وجود دارد مقدار زیادی از استانی پارک در منطقه ارزش کاوش از جملهمیلیگان تپه های استانی, Park, Pink, ديد کوه, پارک استانیو Beatton استانی پارک.

در کشور همسایه تیلوربازدید آرامش جزیره پارکمحبوب خانواده مقصد با campsites در بانک ها از صلح رودخانه که در آن بازدید کنندگان می توانند حفاری برای دایناسور و فسیل صدف و لذت بردن از یک پیک نیک نعل اسب چاله زمین های بازی قایق راه اندازی و تاریخی در کوه های راکی قلعه. گلف بازان حتی سه گلف را انتخاب کنید: Lakepoint گلف & باشگاه کشور, Fort St. John لینک کلیک کنیدوLone Wolf باشگاه گلف.

پس از یک روز از ماجرا توقف در محلی دم در ریش دم و توانا صلح آبجوسازی.

هادسون امید

شناخته شده به عنوان "زمین بازی از صلح" هادسون امید ارائه می دهد طیف گسترده ای از فرصت های تفریحی از جمله عالی ماهیگیری, قایقرانی, قایقرانی, کوهنوردی, اردو زدن, دوچرخه سواری در کوهستان ATVing, پیاده روی, شنا و مشاهده حیات وحش.

این hudson's Hope موزهقرار دارد در خلیج هادسون است فروشگاه تجارت در بانک ها از صلح رودخانه, ویژگی های یک مجموعه گسترده ای از محلی مصنوعات از جمله یک فسیل یک دایناسور به نام بعد از شهر Hudsonelpidia.

وجود دارد تعدادی از کمپ ها و پارک های RV در منطقه مانند پادشاه Gething پارک (راست در شهر), Alwin هلند پارککامرون دریاچه و دایناسور دریاچه, که در آن شما می توانید دریچه های بخار را از بانک های آن است.

اقامت در ویللیستن دریاچه توچالراست در ساحل که در آن مبتدی و پیشرفته سواران می توانید کتاب اسب سواری سفر اعم از نیمی از یک روز به سه روز گشت و گذار. رفت و آمد مکرر نیز ارائه می دهد سفرهای ماهیگیری و آبگرم.

سایر مکانها برای اقامت در شهر شامل سیگما مسافرخانه & سوئیت هنوز آب کاروانهایی و سوئیت و ورزشکار مسافرخانه.

در اصل منتشر شده توسط مقصد قبل از میلاد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن