سوری را دکتر Tahmeena علی مفتخر به عنوان استان برتر پزشک خانواده

محتوای مقالهعدالت از دست شفا بود را به دست آورید زمانی که دکتر Tahmeena علی را انتخاب دارو بیش از قانون در حال

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

عدالت از دست شفا بود را به دست آورید زمانی که دکتر Tahmeena علی را انتخاب دارو بیش از قانون در حالی که هنوز در مدرسه بالا است.

"من همیشه در مورد بحث بین تبدیل شدن به یک وکیل و یا تبدیل شدن به یک پزشک" از ساری پزشک خانواده گفت. "من علاقه مند در هر دو."

سپس یک مدرسه در زمینه سفر به یک جلسه مقدماتی برای یک متهم در ادمونتون تصمیم برای او که معاینات پزشکی در زمان ایستادن و شروع به صحبت کردن در مورد قربانی ،

"من شیفته" علی گفت: بین مجازی قرار ملاقات با بیماران از طریق تلفن از درمانگاه واقع یک بلوک از اقیانوس آرام عبور. "من متوجه شدم در آن وجود دارد و در آن دادگاه که من می خواستم برای رفتن به پزشکی.

"من خیلی بیشتر علاقه مند به شنیدن آنچه (امتحان) تا به حال به می گویند از آنچه وکلا انجام شد. که زمانی که من تصمیم."

در مارس 19, خانواده, دکتر, روز, علی خواهد بود مفتخر به عنوان استان برتر پزشک خانواده به عنوان انتخاب شده توسط همسالان خود.

B. C. کالج پزشکان خانواده که نشان دهنده بیش از 6 ، 000 پزشکان نیز به نام پنج منطقه ای پزشکان که به دست آورده پزشک خانواده جوایز: دکتر پیتر Lutsky ونکوور ساحلی بهداشت; دکتر راشل کالینز, فریزر سلامت; پاتریشیا اولسن, جزیره, سلامت; دکتر مارک Szynkaruk داخلی, بهداشت و دکتر Kalen Geddes, Northern سلامت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن