تگزاس می گذرد 10,000 تأييد جدید کروناویروس موارد در یک روز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 18 تیر 1399

11 دقیقه پیش

آستین — تگزاس پیشی گرفته 10,000 جدید کروناویروس موارد در یک روز جمعه برای اولین بار عبور از یک نقطه عطف جدی به ندرت دیده می شود پس از همه گیر برای اولین بار در ایالات متحده در ماه مارس است.

این رکورد 10,028 موارد جدید در تگزاس به عنوان یکی دیگر از هشدار دهنده جدید اندازه گیری سریع تجدید حیات covid-19 سراسر کشور و شکست های این کشور در پاسخ. کالیفرنیا ، گرگ ابوت از تگزاس به شدت شروع امریکا یکی از سریعترین reopenings مه اما معکوس آغاز شده است البته در هفته های اخیر, سفارش میله بسته شده و الزامی چهره پوشانده اند.

نیویورک و فلوریدا تنها کشورهای دیگر به رکورد بیش از 10 ، 000 مورد جدید در یک روز. نیویورک آمار ترسناک است که در مجموع در ماه آوریل زمانی که شهر نیویورک بيمارستان غرق شد و صدها نفر از مردم در حال مرگ بودند هر روز. فلوریدا در صدر 10,000 موارد تایید شده در هفته گذشته.

ثبت علامت در تگزاس تا حدودی نشان دهنده تاخیر در نتایج تست از چهارم جولای آخر هفته که به تازگی موارد گزارش شده به مراتب کمتر از آن چه تگزاس دیده می شود در هفته های اخیر. اما ابوت گفت: این تعداد هنوز هم باید "یک زنگ خطر برای همه" است که شک و تردید در مورد اینکه آیا ویروس یک تهدید است.

"ما باید سریع گسترش covid-19 در ایالت تگزاس در حال حاضر" ابوت گفت: سن آنتونیو ایستگاه تلویزیونی KENS.

بعد از آن در مصاحبه ابوت بود noncommittal در مورد اینکه آیا او خواهد حضور خود را در کنوانسیون هفته آینده در هوستون که تگزاس ایران باقی مانده است خم در برگزاری حتی به عنوان شهردار پزشکان و کسب و کار فشار حزب به لغو. هوستون به عنوان یکی از کشور های داغ مناطق در این بیماری همه گیر. اما فعالان جمهوری خواه و برخی از آنان را به نام ترس پر از شکوفه را حل کرد به فشار رو به جلو با چراغهای سه روز برگزارشد.

تگزاس رسید گذشته 8,000 ایالت بستری شدن در بیمارستان برای اولین بار در طول تعطیلات طولانی آخر هفته — بیش از چهار برابر افزایش در ماه گذشته است. روز سه شنبه تعدادی از بستری شدن در بیمارستان افزایش یافت گذشته 9,000. تگزاس نیز با مرگ و میر در یک روز با 60.

شهرداران در برخی از بزرگترین شهرستانها در این ایالت و ایالات متحده — از جمله Austin سن آنتونیو و هوستون — هشدار داده اند که بیمارستان ها می تواند به زودی غرق شده با کروناویروس بیماران. در طول تگزاس و مکزیک, مرز, برخی از شهرها تحمیل حکومت نظامی سفارشات به امید کم کردن احزاب بزرگ و یا گردهمایی های اجتماعی به عنوان موارد سر به فلک کشید.

"بسیاری از ما در حال اجرا در ظرفیت و ایجاد شده جدید بخش گفت:" مایکل مان رئیس اجرایی در McAllen مرکز پزشکی " که در روز سه شنبه تا به حال بیش از 130 coronavirus بیماران در نظر گرفتن بیش از نیمی از تسهیلات تخت. "فضای فیزیکی است و بدیهی است که محدود است و بسیاری از بیمارستان ها در حال اجرا هستند که بسیار به سرعت."

رکورد تعداد گزارش شده در یک روز که نیز شاهد نمایشگاه ایالتی تگزاس لغو شد برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم است. نمایشگاه سازمان گفت: این رویداد که به تساوی بیش از یک میلیون بازدید کننده به دالاس هر پاییز امکان پذیر نیست که در طول بیماری همه گیر.

آن نیز به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تکیه بر فرمانداران برای بازگشایی مدارس در این پاییز با این استدلال که برخی از آنها نگه داشتن مدارس تعطیل نیست و به دلیل خطرات ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس اما به دلایل سیاسی. تگزاس مقامات آموزش و پرورش اعلام کرد که پوشش صورت خواهد بود و اجباری برای دانش آموزان بیش از 10 سال است که مدارس باید ارائه در دانشگاه یادگیری برای هر خانواده است که می خواهد فرزند خود را در کلاس درس.

مرگ و میر پایین باقی بمانند در تگزاس در مقایسه با دیگر کشورهای بزرگ. از شنبه تگزاس تایید کرده است که حداقل 2,715 مردم فوت کرده اند با توجه به covid-19. اما مرگ و میر صعود در روزهای اخیر و در علاوه بر این به یک هشدار دهنده شتاب در موارد جدید در تگزاس, هفت روز, عفونت رای صعود به 13.5 درصد.

تعدادی از عفونت است به احتمال زیاد به مراتب بالاتر از آنجا که بسیاری از مردم شده اند تست شده و مطالعات نشان می دهد افراد آلوده می تواند بدون احساس بیمار.

دسته بندی: Coronavirus | اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن