هنر ماندن در منزل

نویسندگان را به صورت قابل ملاحظه ای با استعداد shut-فهم و ايزوله. آنها معروف آن است—پروست مهر و موم شده خود را

توسط MASTERNEWSS در 22 اردیبهشت 1399

نویسندگان را به صورت قابل ملاحظه ای با استعداد shut-فهم و ايزوله. آنها معروف آن است—پروست مهر و موم شده خود را در چوب پنبه به صف اتاق دیکینسون در اتاق زیر شیروانی تورو در DIY کابین تکیه و یا پس از او نوشت: تنها بر روی خود است. زندگی نویسنده است narcissistically درونگرا نیاز به یک ثابت بازجویی از زودگذر افکار و احساسات و ایده آل انجام شده در یک بسته کردن اتاق خود. نویسندگان و مغز شناور در فضا زندگی خود صحت زندگی مجازی فضای صفحه موجود در جهان خیالی.

ریش: یک رمان کیت Zambrenoریورهید کتاب, 336,,, صفحات, $26.00

یا حداقل این بود که یک کلیشه تصویر از writerly استثنایی. اگر نوشتن زندگی شامل نشستن در خانه به دنبال تصادفی خواستار غرقه شدن در عمیق تحقیقات از فروع و ارتباط از راه دور با دوستان و همراز سپس COVID-19 قرنطینه ایجاد کرده است میلیون ها نفر از ادبی ستاره های بزرگ. قرنطینه است تجربه جمعی از عدم تجربه و در عین حال همه گیر هنوز آنقدر همه جانبه است که این خواسته را به ثبت شود که آیا در خاطرات نوشته های اجتماعی-رسانه, پست, یا فقط برگه از این روز های بی پایان گذشت.

کیت Zambreno جدید رمان ها نوشته شده بود با یک بیماری همه گیر در ذهن البته. اما همه گیر ممکن است بهترین زمینه است که در آن به آن را بخوانید. یک autofictional تصویر از حالت سکون دو دلی و دشواری زندگی در یک تمدن است که به نظر می رسد که گذشت تاریخ انقضا آن چند سال پیش از این این رمان در حال حاضر وجود دارد در یک مه آلود دولت از خود جدا می کند. خواندن آن در حال حاضر, شما لازم نیست که یک نویسنده منتشر شده و یا یک استاد کمکی به شناسایی عمیق با نویسنده-راوی به عنوان او کار می کند از خانه تا ابد خوابیده به پشت, سرگردان محدوده محله خود را طول می کشد عکس از سگ خود را, به تماشای یوتیوب ویدئوها و تلاش برای کشف کردن اگر ایجاد هر چیزی امکان پذیر است. این تند و تیز کتاب با آن تکه تکه و نثر Sebaldian سیاه و سفید, عکس, است به طور غیر منتظره تبدیل به relatable.

Relatability نه Zambreno هدف: این تصویر یک زندگی متعهد به هنر به یک شدید, تقریبا غیر قابل تحمل درجه. او با تمرکز بر پرسش از چگونگی حفظ الهام بخش و هنری بهره وری ساختار هر چیز دیگری در اطراف عمل خلاق—غفلت غیر ممکن بوروکراسی دانشگاه ها به اولویت بندی نوشتن که اتفاق نمی افتد یا توجیه بی پایان rereadings از مورد علاقه نویسندگان دیدن خودش در یک فرشته در یک Albrecht Durer چاپ. وجود دارد به نظر می رسد چیزی است که نمی توان بخشی از کار نوشتن. نتیجه این است نه چندان متفاوت از سایر آهسته جستجو از جان گذشته برای یک راه برای زندگی در مجموعه ای از محدودیت: ثابت نیاز به استراتژی های جدید, راه هایی برای فوت و فن خود را به عمل و یا بهانه های دیگر برای کوتاه مدت شکست. اگر ما به اندازه کافی خوش شانس برای کار در خانه و نه در خطوط مقدم—ما پریشانی بود راوی است ایجاد می شود و نه توسط برخی به طور سنتی novelistic چشمگیر شکستن اما مداوم سنگ زنی وحشتناک روزمره است.


ریش است یک مطالعه در خانه ماندن بیش از حد خیلی. "گیر بر روی نیمکت در روز من نمی تواند مدیریت به ساختار." "بنابراین در حال حاضر اغلب من می خواهم به گریه کردن—چه هستم من عزاداری?" "ولع مصرف برای یک نمایش جدید به شراب خواری, چگونه این می تواند یک راه برای ساختار روز و یا تبدیل شدن به از دست رفته در آن است." "مشکل با dailiness—چگونه برای نوشتن آن روز فرار ما است." "که میل من احساس می کنم برای هنر این است که مانند یک ترنس." آخرین مناسب شرح کتاب خود که حفظ ملایم و در عین حال اجباری جریان مانند خودکار بازی از بعدی Netflix قسمت. به عنوان Zambreno می نویسد:"ریش من است, از خاطرات در مورد هیچ چیز."

بخشی خاطرات و بخشی Kunstlerroman, ریش پرش در اطراف مبادله یک موضوع برای بعد از زمانی که فکر کردن مسیرهای زمانی که توجه یا تمرکز پرچم. این گزارشات شامل در حال اجرا زندگینامه انفرادی نویسندگان مانند راینر ماریا ریلکه لودویگ ویتگنشتاین فرانتس کافکا و رابرت Walser که خود را حفظ خود را قرنطینه در یک آسایشگاه. دیگر رشته های داخلی را در کار و زندگی: یک شیرین پرتره از راوی سگ ژنه (که بهترین سگ در autofiction پس Sigrid Nunez را دوست); این precarity و تخلیه عاطفی کمکی استادی; مبارزه با سلسله مراتب در صنعت چاپ و نشر و تعیین آنچه که این کتاب در دست خواهد بود و همچنین به عنوان عجیب و غریب وبلاگ-y یوگا-کلاس حکایت. وجود دارد یک improvisatory کیفیت به متن مانند یک نقاشی brushstroke.

یک بسیاری از زمان, راوی جور سرگردان در اینترنت, نوشتن ایمیل گوگل خودش و اجتناب از اخبار به دفع "محیط سیاسی افسردگی است." او انجام او زندگی دیجیتالی به عنوان بسیاری از غیر ضروری کارگران آیا تا به حال به انجام به تازگی جسمی به تنهایی اما عملا برقراری ارتباط در سراسر شبکه گسترده ای. این به عنوان یک جریان اصلی نوع آگاهی (بسیار آنلاین) بافت است که به ندرت برانگیخته تا به خوبی در نوشتن این همزمان سرریز و undernourishment از اطلاعات در راه است که در آن فقط گشت و گذار می تواند انجام به عنوان یک شکل از در خانه flaneurie.

این سوم از آخرین منحرف توصیف یک بارداری احتمالی انتخاب به یک کودک است. راوی اضطراب در مورد کودک و تاثیر آن بر او مستقل زندگی هنری است که کاهش تحول این روند به هنر در قالب کتاب است. تمامیت متن تقسیم شیک قطعات بیش از جنی Offill اما شل تر از Eula Biss; هر عبور جدید آغاز می شود با یک تسکین دهنده فضای خالی از بالای صفحه. به عنوان راوی بارداری پیشرفت قطعات کوتاه تر و کوتاه تر و متن تساوی نزدیک به زمان واقعی علائم به طور فزاینده ای شکسته به توجه و همچنین یادآور blankness بیش از حد بسیاری از روز گیر در خانه هنگامی که شما از دست دادن توانایی به یاد داشته باشید جایگزین و یا به فکر می کنم خیلی در همه.

Zambreno یک collagist interspersing صمیمیت از خود و زندگی روزمره (از طریق راوی) با کسانی که از هنرمندان دیگر دیر شده و معاصر مستقیم خبرنگاران و نهان همکاران. هر چند هیچ سنتی روایت قوس به ریش, کتاب حل از طریق پالایش از یک حساسیت. اگر سردرگمی نه کاهش خواهد یافت راوی حداقل بیشتر می شود متعهد به زندگی او انتخاب برای زندگی آزار دهنده پرسش اندک است. او می پذیرد که "غم و ongoingness از زندگی روزمره" به عنوان Zambreno توصیف فضای, ژاپنی فیلم.


جداسازی می نژاد خود وسواس یک intellectualized خودشیفتگی است که این نوع از autofiction اغلب کشتی با. هر یک از نویسندگان زیر که برچسب شیلا Heti راشل Cusk بن لرنر کارل ه Knausgaard, et al.—شیوه های کمی روش های مختلف از خود-قرار گرفتن در معرض. اما همه تمایل به glamorize این استعاره از زندگی نویسنده و پر پیچ و گاهی اوقات bumbling, سفر, سمت تولید یک قطعه ادبی هنری. لرنر معروف باز 2014 در 10:04 با دیدار با نماینده او در یک سوانک رستوران به بحث در مورد خود را شش رقم کتاب معامله است. در سراسر خود سریال و رمان و Knausgaard و Cusk بازشماری بی پایان را فشار دهید تور و مذاکرات و کنفرانس زیرا آنها در سطح بین المللی معروف نویسندگان است.

Zambreno ارائه چیزی بیشتر آشنا و کمتر خود aggrandizing—نه enfant وحشتناک و یا عمده پاپ هنر است اما مبارزه, فرهنگ, کارگر, گاهی اوقات مطمئن نیستید اگر این هنر است که ارزش فدا کردن. منحرف اشاره به لرنر به عنوان "یک برجسته نویسنده به اصطلاح autofiction" که برنده یک مک آرتور گرانت. این راوی مشخص خودش (و دوستان) در این نوع اما نه با لرنر را اعتماد به نفس در تف کردن رمان که به نظر می رسد به سند زندگی خود را به عنوان او زندگی می کند آن: "شاید کار ما بود بیش از حد در مورد اذعان به شکست در مورد شک است." Autofiction شده است valorized برای خود هیپنوتیزم داخلی جزئیات (نگاه کنید به بن لرنر در سال 2014 بررسی نبرد من), اما در درجه اول و پس از آن مرد پزشکان مشهور شد; زنان از جمله همان نبود تلقی پس از انقلاب است.

منحرف به دنبال یک وسواس با جزئی شناسا و مبهم است. راوی کشیده شده است به ادبیات می شه اروپایی مدرنیست و به چهره های مرموز در محیط اطراف خود را—یک گربه ولگرد که به نظر می رسد و از بین می رود یک زن مسن که زندگی در نزدیکی و یا ممکن است در تعطیلات و یا ممکن است مرده باشد. همه چیز را مسئول ناپدید می شوند. در راه است که کتاب در کمتر مشترک با لرنر را نمایشهایش از ریوکا Galchen را به همین ترتیب diaristic کمی کارگر و یا یکی از آن کتاب را از منابع Sei Shonagon را بالش کتابکه منحرف همچنین مراجع است. وجود کانن از جزئی بیش از حد.


به عنوان پیچیده و ریز کوک به عنوان این نوع از نوشتن آن اجرا می شود تا در برابر آن محدودیت نسبتا به سرعت. نویسندگان می توانید انجام هیچ چیز در تمام سال در پایان و هیچ یکی را تا آنجا که اطلاع. این کتاب دیدگاه محدود می سازد ریش ترس یک هراس از مکانهای بسته است که بخشی از اثر است اما می تواند خسته کننده با این وجود. انگار عمدی از متارکه با جهان تبدیل به دور از جمعی سیاست به سمت کشت فردگرایی از این عمل هنری.

Zambreno آدرس تشخیص مشکلات: اختلال آمریکایی بهداشت و درمان و سیستم پزشکی به خصوص برای زنان; عدم معنی دار حمایت اجتماعی برای هنر; چالش تعریف یک خانواده برای خودتان و خرحمالی از زندگی از موقت فرفره کار. اما اگر منحرف نشان می دهد همبستگی در این مسائل آن است که بیشتر با دیگر هنرمندان مطرح به عنوان منحصر به فرد حساس انسان—در مقایسه با انواع دیگر مخاطره آمیز کارگران است. راوی احساس گناه برای تخمگذار با لپ تاپ خود را در حالی که او پاک پاک اما نه خیلی بیشتر از که در بسیار به همان شیوه لرنر چپ فعال سیاست در 10:04 به یک اشغال قاره است که نویسنده-راوی آشپز غذا برای. این بسیار تحصیل کرده و هوشیار autofictional شخصیت تصویب دانستن نگرش نسبت به سیاست اما نه به خصوص از نقل مکان به شرکت; نه زمانی که consolations از هنر و طبقه متوسط به راحتی در ارائه هستند.

این به طور کلی تجربه های موجود در یک حالت شک و تردید و یا جهالت و حرکت از طریق آن و با آن زندگی می کنند روز به روز تا آن را زایل ممکن است بیشتر رزونانس کیفیت منحرف در طول بیماری همه گیر. در یک نقطه راوی در حال خواندن Walser و به دنبال در Durer زمانی که پدرش او را برای کمک از بیمارستان است. او نمی داند چه اتفاقی برای او و یا آنچه اقدامات او را; همه چیز در اطراف او می شود یک فال یا نشانه ای از برخی از مرتب کردن بر اساس. آیا Durer را 16 قرن مالیخولیا مربوط به پزشکی معاصر شرایط اضطراری? "به نظر می رسد قریب به اتفاق referentiality همه جا" Zambreno می نویسد. "آن را به معنی چیزی یا: آن به معنی همه چیز است. که این حالت سقوط است."

این سقوط روشن است ما آن را احساس کنید. می توانید هر چیزی باید انجام شود ؟ ما این است که یک لحظه برای عمده اقدامات اما برای تعهد دراز مدت و تدریجی و جزئی کار نوع که موفقیت ممکن است نشان نمی دهد تا زمانی که به خوبی به آینده مانند ماندن در خانه. به عنوان Zambreno مشاهده عدم قطعیت است که جمعی چیزی است که هنوز هم می تواند متحد به جای تقسیم ما: "ما شاهد چیزی زیبا و رفیقانه ما نیست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب