این Confederates عاشق امریکا و آنها هنوز تعریف میهن پرستی به معنی

در یک تناقض ظاهری آن است که اغلب flamboyantly وطن پرست آمریکایی که منصوب خود نگهبان از بی اعتبار rebel flag. ی

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

در یک تناقض ظاهری آن است که اغلب flamboyantly وطن پرست آمریکایی که منصوب خود نگهبان از بی اعتبار rebel flag. یک قرن و نیم پس از اتحادیه و کنفدراسیون پرچم بودند پرواز توسط ارتش در جنگ یک نوع خاصی از محافظه کار فکر می کند هیچ چیز از جشن هر دو نمادها و گاهی حتی در همان hoodie. این حملات برخی به عنوان comically متناقض است. "هیچ چیز می گوید:" امریکا برای اولین بار کاملا مانند مغلوب ساختن پیشی جستن العربي حمایت کنفدراسیون" لینکلن پروژه یک گروه از هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری خواهان sarcastically توییتی در اوایل این ماه بعد از رئیس جمهور اعلام کرد که "حتی در نظر گرفتن این تغییر نام از...باشکوه و افسانه تاسیسات نظامی" تحمل نام مؤتلفه ژنرال. لینکلن پروژه آشکارا فکر می کند این دو ایدئولوژی خود آشکارا ناسازگار است. در عین حال برای بسیاری از تاریخ ایالات متحده و میهن پرستی و سفید برتری ارزش ها ظاهرا مندرج توسط دو پرچم را به سختی در تضاد است. بلکه آنها شده اند و متقابلا تشکیل دهنده و نگران کننده تراز وسط قرار دارد.

برای چهار سال از جنگ داخلی در سوریه و طرفداران نژادی و ظلم و ستم و واکنش های سیاسی تلاش برای نابود کردن ایالات متحده آمریکا; برای هشتاد نفر از سال قبل از آن آنها شد ترین کشور بی باک دوستان است. در این دوره تنها بعد لقب antebellum عصر, سفید, جنوبی ها نیست درد به ترک اتحادیه. به جای آنها به دنبال تقویت آن آن را گسترش دهد و بیشتر تحکیم کنترل خود را از آن قدرتمند ترین و حداقل نماینده موسسات: سنا ریاست جمهوری و دیوان عالی کشور است.

تا زمانی که آبراهام لینکلن انتخابات در سال 1860 در بسیاری از جنوبی سفید پوستان از جمله slaveholders در نظر گرفته شده خود وفادار آمریکایی ها—حتی آنها دائما افتخار ترین وفادار است. پس از متحده نقل مکان کرد و به جدایی و تشکیل یک رقیب جنوب کشور Confederates اعتقاد داشتند آنهایی که برگزاری درست است اگر نه به پرچم آنها همیشه احترام حداقل به آنچه که آن را تا به حال همیشه ایستاده برای: برده داری آمریکا, حقوق و سفید برتری. جنوب slaveholders تقریبا به یک مرد عاشق و گرامی این اتحادیه و با عرض پوزش به ترک آن. آنها جدا شده و تنها باقی می ماند وفادار به کشور و قانون اساسی به عنوان آنها آن را درک کرد. "اگر ما نمی توانیم صرفه جویی در اتحادیه ما ممکن است صرفه جویی در این نعمت را پاس" یک کشیش موعظه در نیواورلئان در نوامبر سال 1860. "اگر ما نمی توانیم حفظ گلدان ما را حفظ گرانبها مشروب در آن وجود دارد."

این Confederates پرستش آمریکایی انقلابیون به خصوص همکار برده-برگزاری شورشیان مانند جورج واشنگتن ("اولین شورشی رئیس جمهور:" آنها او را به نام) و دیدم خود را به عنوان ادامه کار خود را نه نماینده آن است. اولین پرچم آنها به تصویب رسید در سال 1861 تا شبیه آشنا استاندارد قدیمی آن اشتباه سربازان در میدان جنگ بود و جا به جا شود.

خیانت بود تخته از مؤتلفه سیاسی برنامه ای که با آن بسیاری از شورشیان بودند حداقل راحت و که آنها از دفع به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است پس از جنگ. معاون رئیس جمهور از کنفدراسیون الکساندر Stephens گرجستان بهترین و شناخته شده امروز برای بدنام "سنگ بنای" او در آن سخنرانی اعلام نژادی و نابرابری اساسی ایده جدید, جنوب, کشور, حال مخالف رانندگی به سمت تجزیه طلبی. او به سرعت معکوس خود را پس از گرجستان تصمیم به جدایی با وجود اعتراض و منصوب شد دوم-بالاترین موقعیت در مؤتلفه دولت به طور خاص در تلاش برای متحد کردن تقسیم و دوسوگرا کلاس کارشناسی ارشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن