Coronavirus است باد تا ما بهترین پاسخ را به مصرف بحران

"هر گونه سود ما ساخته شده در بودجه برای سلامت ادارات سرنگ مبادلات نالوکسان و توزیع و مصرف ایمن فضاهای و توسعه

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

"هر گونه سود ما ساخته شده در بودجه برای سلامت ادارات سرنگ مبادلات نالوکسان و توزیع و مصرف ایمن فضاهای و توسعه جامعه—آن را همه در معرض خطر از Covid" گفت: شکایت, که همچنین مدیر پزشکی در کاهش آسیب ائتلاف غیر انتفاعی حمایت از گروه. "کاهش می خوای اتفاق می افتد, آن را همه در یک خط است."

در علاوه بر این به بلندی و طولانی مدت به کاهش حیاتی خدمات بهداشتی عمل اجتماعی فاصله اجرا می شود در برابر یکی از مرکزی اصول ایمنی در هنگام استفاده از مواد مخدر: استفاده از هرگز به تنهایی. بزرگترین منابع در دسترس به آسیب reductionists و افرادی که استفاده از مواد مخدر است که دسترسی به یک دیگر پیدا کردن ایمنی در nonjudgmental و دلسوز جامعه است. چه مصرف بیش از حد پیشگیری و کاهش آسیب به مانند زمانی که مردم بیشتر منزوی تر از همیشه ؟ و یا زمانی که عمومی و خصوصی زیرساخت های ساخته شده است که این کار ممکن است در معرض خطر فروپاشی تحت ریاضت رژیمهای? حتی بیشتر موثر در کاهش آسیب استراتژی تنها می تواند انجام بسیار در جامعه ای که دیگر سرمایه گذاری در بهداشت و درمان و مسکن و سایر نیازهای اساسی.


قبل از او متوقف شد با استفاده از در سال 2017, Mike Brown تزریق مت و مواد مخدر بیش از 15 سال است. در حالی که پس از آن او به عنوان یک "بازیابی مدافع" تلاش برای اتصال مردم به مبارزه با اعتیاد به مراکز درمانی است که می تواند کمک کند اما رشد سرخورده با آنچه که او را دیدم به عنوان یک درنده سیستم. "پس از حدود یک سال از انجام این کار که من شروع به دیدن چگونه سایه صنعت است," او گفت:. "آنها نمی دهد گه در مورد بیمار همه آنها نگران این است که پول بیمه."

این بود که در حدود همان زمان که قهوه ای شروع به شنیدن اصطلاح "کاهش آسیب." "هنگامی که من برای اولین بار شنیده ام در مورد سرنگ مبادلات من فقط می توانم قرار دادن سر من در اطراف آن" گفت: با اشاره به برنامه هایی که ارائه استریل سرنگ و جمع آوری استفاده می شود آنهایی که از افرادی که تزریق مواد مخدر. "من فکر می کردم" من که فقط قادر می سازد مردم را به استفاده از' اما پس از آن زمانی که شما شروع به دنبال در شواهد روشن است که کار می کند." کاهش آسیب است که هر دو یک جنبش و یک فلسفه با هدف کمک به افرادی که استفاده از مواد مخدر برای زنده ماندن به آنها ابزار برای جلوگیری از منتقله از راه خون و عفونت و جلوگیری و معکوس استعمال بیش از حد.

دو سال پیش قهوه ای راه اندازی کوچک کاهش آسیب پاسگاه در Midland, Michigan, عمدتا سفید طبقه متوسط شهر 41,700 مردم است. به عنوان بخشی از این کار قهوه ای آغاز شده هرگز استفاده از تنها یک کاهش آسیب خدمات است که متصل به افرادی که هیچ چاره ای اما برای استفاده به تنهایی و به یک داوطلب اپراتور که انتظار در خط در حالی که تماس گیرنده استفاده می کند و خواستار کمک کند اگر چیزی را اشتباه می رود. همه چیز شروع به خاموش و آهسته به او گفت: با چند تماس یک هفته.

"پس این همه گیر ضربه و ما در حال گرفتن 15 تا 20 تماس در روز در حال حاضر" براون گفت: اگر او فکر می کند که شک و تردید در مورد این سرویس این است که نگه داشتن آن از رشد بیشتر در زمانی که مردم در حال محدود کردن تعاملات اجتماعی و با استفاده از در انزوا. حتی اگر این سرویس به صراحت می پرسد برای شماره های اضطراری محلی خدمات به جای 911 که اغلب اعزام پلیس به صحنه خواستار کمک هنوز خطرات ناشی از جرم. "من نمی دانم اگر من قابل اعتماد خدمات مانند زمانی که من با استفاده از" براون گفت: هر چند او امیدوار خدمات ادامه خواهد داد به رشد به عنوان بیشتر افرادی که استفاده از آن را تایید آن.

مصرف بیش از حد پیشگیری از خط آغاز شده توسط Brown به دنبال ارائه برخی از اقدامات ایمنی ارائه شده توسط تحت نظارت مصرف سایت های که در آن مردم با استفاده از مواد مخدر در محیط استریل هستند که تحت نظارت بهداشت حرفه ای آموزش دیده برای معکوس استعمال بیش از حد. وجود دارد حدود 100 نظارت مصرف سایت در عملیات در سراسر استرالیا و اروپا و کانادا اما دولت فدرال ایالات متحده علنا مخالف مصرف سایت ها رفتن تا آنجا که به شکایت یک سازمان غیر انتفاعی در فیلادلفیا برای تلاش برای باز کردن یک. این سیاست های محلی اطراف خود را بالقوه باز نیست خیلی بیشتر استقبال. در سال 2019 یک قاضی فدرال در فیلادلفیا حکم داد که چنین سایت نیست را نقض مبهم اساسنامه در کنترل مواد عمل می کنند اما در ماه ژوئن همان قاضی با اشاره به همه گیر و تظاهرات علیه خشونت پلیس به عنوان دلایل توقف باز کردن.

"با توجه به این که پناه در محل در Covid-19 در حال افزایش است مصرف بیش از حد مرگ و میر مصرف ایمن سایت ها به موقع تر از همیشه" الکس Kral متخصص اپیدمیولوژی در غیر انتفاعی RTI بین المللی به من گفت. در The New England Journal of Medicine, Kral و همکارانش به تازگی منتشر شده پنج سال ارزیابی unsanctioned مصرف سایت عامل در محل نامعلومی در ایالات متحده است. "در مجموع وجود دارد 10,514 تزریق و 33 مخدر-مصرف بیش از حد درگیر بیش از پنج سال همه از آن معکوس شد توسط نالوكسان تجویز توسط کارکنان آموزش دیده. هیچ کسی overdosed منتقل شد به خارج از موسسه پزشکی و وجود دارد هیچ مرگ و میری" با توجه به مطالعه است.

براون مصرف بیش از حد تدریس خصوصی در خانه بسیار خطرناک تر از یک آجر و ملات مصرف سایت و او اذعان خطرات ذاتی. "این یک وضعیت ترسناک گاهی اوقات" براون می گوید در مورد اینکه در انتهای دیگر از تماس. "من در زمان تماس حدود یک ساعت پیش و به مرد گفت که او با استفاده از یک شات با هروئین و فنتانيل. من گفت: "شما باید مراقب باشید ما نمی تواند تضمین ایمنی خود را در اینجا.' او به ضرب گلوله کشته و شروع به بیرون رفتن در من. در نهایت فقط به عنوان من در مورد انتخاب کنید تا به تلفن دیگر به تماس برای کمک به او آمد و خود را با هم.... قلب من تپش."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب