سمت چپ را سکوت پر سر و صدا در چین پاکسازی قومی

چین در حال حاضر نقش میزبان را به جهان بزرگترین مجبور حبس از یک ethnoreligious اقلیت در هر نقطه پس از جنگ جهانی

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

چین در حال حاضر نقش میزبان را به جهان بزرگترین مجبور حبس از یک ethnoreligious اقلیت در هر نقطه پس از جنگ جهانی دوم است. با بیش از نزدیک به دو میلیون Uighurs در حال حاضر مجبور به پراکنده gulags در سراسر منطقه به اسارت خود را نشانه بزرگترین زندان—بر اساس جرایم اما در قومیت و مذهب به تنهایی—پس از هولوکاست. و به این واشنگتن پست's Fred Hiatt یافت اواخر سال گذشته "هولوکاست [نگه] هل دادن خود را به گفتگو به عنوان تنها کافی نقطه از مقایسه" و اضافه کرد که "هر روز شب کریستال."

چین اردوگاه هنوز برای تبدیل شدن به reprises از داخائو یا زاکسنهاوزن و این منطقه به طور کامل فرو ریخت به آشکار نسل کشی است. اما این که برای عدم تلاش. در حالی که مقامات چینی همچنان به معدن های منطقه از هر یک از آن قبل از CCP گذشته—مساجد اسلامی گورستان از مظاهر فرهنگی و غیر هان هویت قومی—CCP راه اندازی کرده است همزمان کمپین اصلاح نژاد در برابر اویغوری جمعیت. با وادار کردن عقیم سازی و سقط جنین به طور یکسان بر روی صدها نفر از هزاران نفر از اویغوری زنان چین امید به کشتن نسل بعدی Uighurs قبل از آنها حتی به دنیا آمد.

همه از آن است که می گویند: در سین کیانگ CCP است احداث بزرگترین اردوگاه کار اجباری سیستم جهان دیده است و از آنجا که رژیم نازی—که تنها همچنان به گسترش به شکستگی بیشتر خانواده ها به خفه و خفه بیشتر اقلیت های قومی و مذهبی و برای سرعت بخشیدن به عمده فروشی بین بردن کل مردم است. به عنوان آتلانتیک نوشت: کل کمپین مقدار "به پاکسازی قومی, اگر آنها را علامت گذاری به عنوان مقدمه ای برای نسل کشی است."

غرب در نهایت شروع به گرفتن توجه داشته باشید از چه CCP نهایی طرح که در حال اجرا در هنگ کنگ و از طریق چیزهایی مانند چین "کمربند و جاده" ابتکار—در واقع هستند. پتانسیل سیاست راه حل در نهایت شناور به جلو. فقط در ماه گذشته, برای مثال, آمریکا گذشت به اویغوری, حقوق بشر, سیاست, قانون اولین قانون در هر کشور به طور خاص با هدف در ترویج و حفاظت از حقوق Uighurs طریق خاص تحریم های قرار داده شده در CCP مقامات مسئول وحشت در سین کیانگ.

با وقاحت محض از فاجعه انسانی roiling منطقه از آن چیزی است که از یک تعجب که غربی سمت چپ تا حد زیادی در حاشیه ماند و حتی به عنوان حوادث شروع به نیروی سیاستگذاران به یک بزرگتر رویارویی است. این است که از همه بیشتر قابل توجه با توجه به این واقعیت است که چپ انتخاباتی موج همچنان به سنبله در مکان هایی مانند ایالات متحده و تکه های اروپا است. در حالی که این گاه به گاه انفجار سیاسی عضله باید موفق به انجام این کار بسیار در این راه از نصب چپ در موقعیت واقعی قدرت—برنی ساندرز کوتاه قلم مو با پیشتاز در وضعیت اخیر حزب دموکرات ریاست جمهوری ابتدایی وجود—تلاش های خود را آورده اند و زندگی جدید را به طیف وسیعی از مترقی ایده های سیاست. با توجه به این واقعیت است که در سمت چپ این خاصیت است که به سختی پایانی, خود را خمیازه کشیدن سکوت در سین کیانگ تنها تبدیل شده که بسیار پر سر و صدا.

دیگر ائتلاف های سیاسی نیست تردید به صدایشان شنیده شود. در حالی که ایران مشاهیر مانند سناتور تام پنبه و مارکو روبیو—و حتی وزیر امور خارجه مایک Pompeo—سرب بر فشار و تدوین سیاست به طور خاص برجسته CCP وحشیگری برجسته دموکرات صدای به خصوص کسانی که در leftier پایان این طیف باقی می ماند آشکارا وجود ندارد. "مترقی اعضای کنگره باید بیشتر معرفی صورتحساب را که با توجه به اویغوری علت به طوری که آن را نه تنها محافظه کاران مانند [روبیو] که volubly پرداختن این جنایت علیه بشریت" دانیل Bessner و اسحاق سنگ ماهی نوشت: در سال گذشته در این کشور. "ضد امپریالیستی چپ در کوتاه مدت باید دیگر صرفنظر کردن زمین از نوعدوستی بود به میانه دموکرات یا جمهوریخواه اما باید حمایت خود را تدریجی به مشکل است." و یا به عنوان راشل هریس نوشت: در گاردین "ما باید صدای بیشتر از سمت چپ به صحبت کردن در مورد این موضوع قرار دادن آزار و اذیت مسلمانان در سین کیانگ را چارچوب وسیع تری از جهانی اسلام هراسی است."

کسانی که درخواست هر چند به نظر می رسد کاهش یافته کر گوش. طرفداران پیشرو در مقابله با ظالمانه بربریت چینی امپریالیسم باقی می ماند و کسانی که در درون گسترده تر راست اعم از Trumpist جمهوری خواهان که مشاهده آن را به عنوان یک چماق در nativist تلاش برای هم زدن,پکن به مرکز-راست صدای که مشاهده چنین سیاست هایی به عنوان ساده اخلاقی ضروری و ادعای آمریکا هژمونی.

که فاجعه انسانی در سین کیانگ نیست به نظر می رسد برای تبدیل شدن به یک célèbre چون برای آمریکا و غربی گسترده تر سمت چپ هیچ ربطی به کینه توزی. سکوت ناشی از بی شمار از دلایل منطقه ای بی سوادی و یا بی تفاوتی; داخلی حواس او را پرت و سکوت نسبت به پیدا کردن زمینه های مشترک با مغلوب ساختن پیشی جستن-عصر جمهوریخواهان; اساسی اولویت بندی سیاست داخلی سیستم عامل در هزینه خارجی تمرکز می کنند. بله قطعات از توطئه چپ باقی می ماند متقاعد شده است که جنایات علیه بشریت در سین کیانگ به سادگی تبلیغ غرب—اما و بزرگ چپ را آزاد کرد مربوط به این واقعیت است که سین کیانگ است که در ساده ترین آن دور و بسیاری دیگر مسائل در حال نزدیک در دست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن