حق را به طور فزاینده ای Unhinged مبارزه با سیاه زندگی ماده

در اواسط ماه جولای سابق شهر نیویورک شهردار رودی جولیانی در زمان به پادکست حس مشترکبرای هشدار دادن به شنوندگان

توسط MASTERNEWSS در 10 مرداد 1399

در اواسط ماه جولای سابق شهر نیویورک شهردار رودی جولیانی در زمان به پادکست حس مشترکبرای هشدار دادن به شنوندگان که سیاه زندگی مهم خواهد لغو "یک دولت مبتنی بر اقتصاد آزاد" و همچنین "واقعا خود را حق به یک دین است." اگر "مارکسیستی" فعالان در زمان قدرت او گفت: آنها را با استفاده از پرداخت غرامت به "مثل یک عمر حقوق و دستمزد." که همان روز Glenn Beck صرف یک ساعت تخمگذاری پل را "توطئه ای برای نابود کردن خانواده است." Tucker Carlson بود و حتی بیشتر مستقیم: معترضان "می خواهم تبعیض نژادی" او گفت:. "شما سرد است؟"

به عنوان رئیس جمهور تهمت تلاش می کند برای نجات خود آور, کمپین انتخاب مجدد او ضامندار به خود هیستریک خصوصیات از زندگی ماده در یک تلاش آشکار برای ترساندن متوسط حومه پیدا کرده اند را به ستون. در اوایل ماه جولای او به نام جنبش نماد "نفرت" و در یک سخنرانی در باغ گل رز, او ادعا کرد که جو بایدن مانند معترضان می خواهد "پال خواستار قطع بودجه دولت و لغو خود را از پلیس و اجرای قانون در حالی که در همان زمان از بین بردن ما بزرگ حومه."

طبق معمول مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا بود و نه حتی نزدیک به دقیق—بایدن اخیرا گفت: "من را پشتیبانی نمی کند defunding پلیس"—اما انتخاب به قاب معترضان به عنوان خطرناک مارکسیستها جهنم خم در از بین بردن آمریکا راه زندگی است که برخی از پیچیده سیاسی منطق است. پنج سال پیش پس از فوران اعتراضات در فرگوسن و بالتیمور محافظه کار رسانه با موفقیت قیری نوپای Black Lives Matter جنبش با اسمير بودند که تقریبا مشابه به آنهایی که آنها در حال استفاده از امروز: پس از ماه از رادیو فردا میزبان مانند Kimberly Guilfoyle توصیف پل را "دستور کار" را به عنوان "خوب به پیش بروید و کشتن پلیس" نظرسنجی نشان داد که شش در 10 سفید آمریکایی ها فکر Black Lives Matter پریشان توجه از مسائل واقعی و چهار در 10 فکر آن حمایت کردند. حتی فرماندار نیوجرسی کریس کریستی متوسط با استانداردهای 2016 حزب جمهوریخواه تکرار Guilfoyle تقریبا کلمه به کلمه زمانی که او گفت که معترضان در حال حمایت از "قتل افسران پلیس."

امروز, اما, Black Lives Matter برخوردار گسترده عمومی همدردی. شصت درصد از سفید آمریکایی ها در حمایت از جنبش. در عین حال تهمت کور مثل همیشه به هر گونه تغییر در افکار عمومی است که ممکن است به خطر اندازد انتخاباتی خود را با چشم انداز غوطه ور است بی پروا به فرهنگ-جنگ alarmism, فریم, ثروتمند حومه پیدا کرده اند به عنوان قربانیان خشونت نژادی. این استراتژی ممکن است یک بار او را برنده کاخ سفید اما در حال حاضر بویش از ناامیدی—یک haunch از گوشت قرمز برای یک آزرده سفید ملی پایه رشد می کند که روز به روز کوچکتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن