این Shallowness خود آگاه رمان نویس

اگر این نام ها عملا قابل تعویض و سپس بنابراین شخصیت خود را. جولیا و لسلی اما همه یکسان: جذاب "گذاشته" (من ترسا

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

اگر این نام ها عملا قابل تعویض و سپس بنابراین شخصیت خود را. جولیا و لسلی اما همه یکسان: جذاب "گذاشته" (من ترساندن نقل قول) ماهر در باهوش گفتگوی بورسی. ایضا مردان: به اندازه کافی جذاب (هر چند رسیدگی نسبت به chubbiness), "لرز" ماهر در لاس زنی باهوش. تمام شخصیت ها حتی آنهایی که جزئی هستند مانند این. آنها به سختی هر گونه پول در حساب های بانکی خود و بسیاری از آنها تنها دوپهلو به کار, اما آن را هرگز دلیلی برای نگرانی واقعی. آنها اویختن در فرو رفتن میله که در آن آنها نوشیدنی ارزان آبجو و گرفتن عکس. علف های هرز است vaped سیگار هستند guiltily دودی. ("مرد سیگاری" پیتر آه.) آنها همه چیز خوار سلیقه در کتاب و بی تفاوت طعم و مزه در لباس. آنها گوش جان Prine بلکه دریک. آنها غرق در حماقت از فرهنگ پاپ بلکه ایستادن در مقابل نقاشی های روی Kawara و تعجب می کنم که آیا آنها هر گونه خوب است یا نه. آنها در پایان نرمال جملات علامت سوال, علامت گذاری پیام های متنی خود را با مسخره همه کلاه exclamations ("نوشیدنی؟"), و فلفل سخنرانی خود را با "آه" و "مثل" و "نو." آنها پیچیده اما آنها نمی, شما می دانید, snobs.

به عنوان یک نویسنده مارتین نمونه این صفات است. او نثر روان و unfussy; خود را به عنوان خوانده-فکری شخصیت ممکن است می گویند آن را می کشد واقعا خوب است. به قول او خواهد بود گمراه کننده از آن واقعا در سطح حکم که در آن مارتین برتری دارد اما در این کتاب قید جریان است. (به شوخ طبعی: "زمانی که من وارد خانه در سه ساعت من خیلی سنگسار و نوشیدن ویسکی و یخ از ادم تنومند و بدقواره فنجان پلاستیکی.") آن است که همه صدای هیچ تغزل. مارتین مانند بسیاری دیگر از نویسندگان آمریکایی از نسل او یکی نیست به فشار برای هر چیزی به طوری که چپ دست به عنوان شعر.

به جای آن وجود دارد مقدار زیادی از معتبر-ish گفت و گو و بی شتاب meanderings از پیتر ذهن و ساده توصیف بسیار خوب و کمی کلمات قصار فرهنگی انتقاد. در این رابطه در اوایل کار است یادآور پاریس ترنس توسط جف دایر به جز شخصیت های آمریکایی و در نتیجه کمتر جالب است. تن خود را از مطالعه casualness نیز یادآور پسر در توییتر با بلعیدن غذا برای همه چیز فرهنگ است که می تواند به طور روان صحبت کنند در مورد هر دو آوانگارد درخواست تجدید نظر از اندی وارهول را خاموش و فیلم "جیمز هاردن و زشت و جلال از موشک' با رویکرد بسکتبال" به عنوان پیتر می گوید. چیزی است که در زیر به او, اما هیچ چیز بالاتر از او است یا نه.

پیتر و لسلی اندکی در سرد برای امریکاپیوست, توسط شخصیت های مشابه از زمینه های مشابه. چند داستان مجموعه در Missoula, مونتانا, دانشگاه های دیگر شهر با معتبر نوشتن برنامه هر چند هر دو Charlottesville و Missoula واقعا تابع به عنوان ماهواره از تو نوشتن شهر بروکلین. (داستان وجود دارد مجموعه ای در بروکلین بیش از حد.) قدیمی وزارت امور خارجه در مقابل نیویورک تمایز فرو می ریزد و در این کتاب آشکار باتلاق است که در آن سرمقاله دستیاران و منتشر نشده, رمان نویسان و نوشتن خلاق مکمل همه شنا—نشانه ای شاید از خزنده Brooklynization آمریکا ادبی نقاط داغ. آن است که نماینده بیش از حد از این به طور فزاینده ای محدود جهان autofiction که از ترس از ضلالت بیش از حد از راست و باریک از نویسنده تجربه خود نگه می دارد چیزهای محلی پس به صحبت می کنند کاهش آن مناظر را به شیرجه رفتن نوار آپارتمان استودیو کلاس درس.

وجود دارد, خوشبختانه, انواع داستان در این مجموعه از مارتین رفتن به داستان ژولیده writerly نوع که ممکن است یا ممکن است در میان screwing تا زندگی خود را. وجود دارد یک داستان در مورد یک جفت خواهر و برادر معتادان به مواد مخدر است که توسط تبدیل هولناک و سرگرم کننده است. یکی دیگر وجود دارد در مورد یک مست پدر باعث خرابی تعطیلات خانواده و یکی در مورد دو نوجوان رفتن به یک کنسرت پانک. الکل و سوء مصرف مواد مخدر کمتر است خوش بی گناه در این کتاب از یکی از قبلی است که ویژگی های یک, خنده دار, خانه حیوانات-مثل صحنه ای که در آن یکی از پیتر دوستان "نوشیدن به طور مستقیم از یک بطری قدیمی Grand-بابا شوخی با دین swishing ویسکی در اطراف دهان و غرغره قبل از بلع آن است." اما مبادا شما باید ببینید سرد برای امریکا به عنوان یک ریگ اندازی مجدد اوایل کاروجود دارد همان دقت کشت, nonchalance, یک حس است که حتی پوچی از زندگی این افراد است که کمی کم عمق است. "پیگیری در دسترس زنان نزدیک ترین من می توانم به زندگی شور" پیتر مانند شخصیت می گوید.

وجود دارد یک پاساژ در اوایل کار که در آن پیتر در آيات و روايات چیزی شبیه به یک تئوری برای چگونه یک داستان کوتاه باید برود: "من آن را دوست دارم هنگامی که همه چیز فقط متوقف شود." مطمئن شوید به اندازه کافی چیزی واقعا اتفاق می افتد در داستان در سرد برای امریکاو سپس آنها فقط متوقف شود. هیچ Joycean تجلی بدون خدا نزولی از ضرب المثلی rafters. وجود دارد تنها زندگی در رسانه های resو در نتیجه موفق ترجمه autofiction که ما به طور معمول مرتبط با چند دوره نيمه زندگینامه به یک داستان کوتاه فرم. در مارتین ترجیح چارچوب چهارم-بحران های زندگی اثر نشان می دهد که دهه بیست سالگی خود را ممکن است گیج کننده هنگامی که شما را از تمام این زندگی تغییر تصمیمات بدون عقل و در عین حال به آنها را به خوبی دارد اما به هیچ مرحله آینده وقتی که عقل می رسد.


اگر مارتین ارائه زندگی به عنوان آن است چه نوع زندگی است ؟ آن را اغلب به نظر می رسد شبح مانند تقلید از وجود است. وجود دارد یک نکته جالب فاصله بین این شخصیت و خود را به اصطلاح احساسات چرا که هیچ کس واقعا اجازه می دهد تا خود را به هر چیزی را بیش از حد جدی است. اوایل کار در بهترین حالت آن زمانی که آن را به سادگی اجازه می دهد تا ارتباط بین پیتر و لسلی بلوم. "لسلی خندیدی من" پیتر بازگو, "کامل دندانه دار که شاید برای اولین بار بود آزمایشی مرحله به ورطه از بقیه زندگی من و یا هر آنچه شما می خواهید به آن تماس بگیرید. عشق." اما زمانی که این عوارض است که از فریب دادن یک دختر به ناچار در مجموعه پیتر انقباض از توصیف آنها در سرسخت زبان خنثی عشق: "من می خواستم بدبختی من به یک نتیجه هجوم کنوانسیون مانند یک هاردی رمان جایی که من می خواهم بیش از حد من جامعه کمک هزینه برای تفکر آزاد شد و در حال حاضر ، اما من در واقع این است که احمق است."

داستان در اوایل کار است بنابراین کمتر از یک فاجعه یا یک داستان عاشقانه از یک شوخی غمگین. قطعا مارتین در حال ساخت یک نظر در مورد این شخصیت و در مورد سفید متوسط و طبقات بالا به آن تعلق دارند که به معنای حیاتی است. (در مصاحبه با پاریس بررسیمارتین توصیف کتاب به عنوان مورد "نسبتا زشت و برخی کمی کمتر شنیع زنان است.") و قطعا وجود مقدار بسیار زیاد در داستان در مورد مردم سفید داشتن روزمره بحران. اگر من کاملا صادقانه در مورد خواندن من سلیقه من در واقع ترجیح می دهند این نوع از داستان است. جنگ و صلح, غرور و تعصب, در جستجوی زمان از دست رفته—همه کتاب های استوار بر امتیاز سفید. برخی از بهترین کتاب های اخیر, قدیمی,,,, مانند پاتریک ملروز رمان توسط ادوارد سنت Aubyn می توان به عنوان خوانده شده unapologetic روایت از امتیاز سفید. به سنت Aubyn اعتبار او به نظر می رسد به نفرت داشتن از ساکنان خود را در محیط; Andrew Martin, برای بهتر یا بدتر نمی تواند کمک کند اما مانند آنهایی که در.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب