Calvin سفید: گاندی اچ اعتراض و بیشتر دوست برابری

محتوای مقاله در ادامهدر آن سال او پشتکار و پشتیبانی جمعی و هماهنگی مذهبی, حقوق زنان, آموزش برای همه, محیط زیست

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

در آن سال او پشتکار و پشتیبانی جمعی و هماهنگی مذهبی, حقوق زنان, آموزش برای همه, محیط زیست و برابری همه انسان ها است. یک مرجع ثابت در خیلی از گاندی نوشتن در خود هند سال اعلام شد که همه مرد هستند, برادران, همه مردان برابر هستند. است که چرا مارتین لوتر کینگ جونیور سفر به هند و خواب در گاندی اتاق و به همین دلیل او الگوبرداری نسخه خود را از جنبش حقوق مدنی در گاندی. همین دلیل است که باراک اوباما در بسیاری از موارد پرداخت ادای احترام به گاندی. می توانید تصور کنید که چگونه هر یک از آنها را در حال حاضر حملات خود مجسمه.

شاید روشن ترین شواهد از کدام طرف از تاریخ گاندی ایستاده بود و چیزی زندگی خود را نشان داده است که گوش خراش عناصر از زمان ملی هندو جنبش در هند لوث او. آنها خود را بی حرمت مجسمه. گاندی دیدم مسلمانان و تمام مردم در تمام ادیان به عنوان برابر است. او اظهار داشت که اگر چه او هندو او نمی تواند تماس خود را هندو اگر آن را به معنای رد مذاهب دیگر و اگر آن را به معنای پذیرش مطلق همه اجزای آیین هندو است. به جای او گرفته شد به حقایق اسلام و مسیحیت و جین سیک و مذاهب دیگر.

گاندی ترور شد توسط Nathuram Godse یک متعصب هندو دقیقا به این خاطر او شده بود چنین موثر و ماندگار در beacon که برای ورود. گاندی بود و هنوز هم یک تهدید به نژادپرستی و نفرت مذهبی در همه جا. اولیه خود را شکست طریق جهل تغییر نمی کند که. این زیارتگاه به خود قاتل که نشان دهنده خشونت تحملهستند که به ظاهر در هند باید روشن آنچه گاندی میراث است.

مقاله نویس Calvin سفید است که نویسنده نامه از زمین از ترس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن