هفته-در-نقد و بررسی: Covid-19 غالب عناوین Maz خانه به فروش می رسد بالا creameries

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

این covid-19 pandemic همچنان به تسلط بر زندگی روزانه و اخبار با رهبران دولت اعمال محدودیت در کافه ها و رستوران ها و درخواست مسافران بیشتری را به خود قرنطینه به عنوان تعدادی از موارد همچنان به افزایش است.

عقاب غول دفاع از خود در دادگاه در برابر یک طرح دعوی در دادگاه که خواستار سیاست خود نیاز خریداران به پوشیدن ماسک صورت تبعیض آمیز.

با کارشناسان گفت: این سوال اگر دانشجویان را به دانشگاه این سقوط مالی مبارزه ایالتی پنسیلوانیا سیستم آموزش عالی است که با توجه به پیوستن به همراه شش نفر از آن 14 دانشگاه.

در خبری دیگر یک خریدار در حال کار بر روی لایحه Mazeroski سابق Hempfield خانه پس از خرید baseball Hall of Famer خانه در حراج و دو مغازه بستنی در پیتسبورگ منطقه شد و رتبه در میان دولت بهترین.

لایحه Mazeroski سابق Hempfield خانه به فروش می رساند

ناتانیل Smirga یک lineman برای غرب پن Power Co. در Greensburg, خرید خانه در پیتسبورگ دزدان دریایی Hall of Famer لایحه Mazeroski در Hempfield برای 150.000 دلار در یک حراجی در ماه مارس است.

Smirga بیشتر توپ زدن در مورد چهار نفر دیگر در یک حراج انجام شده توسط علامت گذاری به عنوان کشتی فروش های فوق العاده از وحدت است. سابق آرونا ساکن است به روز رسانی ،

جانین کشتی از علامت فری فروش های فوق العاده گفت: Mazeroskis خوشحال شدند با نتایج حاصل از حراج. آنها خریداری ملک در سال 1959 برای $4,600 با توجه به شهرستان ضبط اعمال ،

2 غربی پنسیلوانیا مغازه ها میان دولت بالا creameries

بتسی را بستنی کوه. لبنان و کربر لبنی of North Huntingdon در میان 26 creameries ذکر شده توسط VisitPA دولت رسمی وب سایت گردشگری.

Besty ساخته شده پنج, آینده در چهارم در حالی که کربر را ساخته شده در ردیف 8.

هر دو قرار داده شده بالاتر از vaunted Penn State Berkey لبنیاتی که رتبه 14.

Coronavirus محدودیت الزامات سخت تر

رژیم صهیونیستی. تام گرگ قرار می گیرد بیشتر محدودیت در کافه ها و رستوران ها در واکنش به افزایش covid-19 موارد است.

شامل محدود کردن کافه ها و رستوران ها به یک چهارم از ظرفیت های داخلی خود اجازه می دهد الکل تنها با فروش مواد غذایی و بسته شدن کافه ها و کاباره ها که نمی خدمت به مواد غذایی است. همچنین کسب و کار باید کار کارمندان از راه دور, اگر کار می کند باید در یک دفتر انجام شود.

چهار متحده — دلاور آیووا و کانزاس و اوکلاهما — اضافه شد به یک سفر قرنطینه توصیه است که در حال حاضر شامل 15 متحده — Alabama, Arizona, California, California, Florida Georgia, آیداهو, لوئیزیانا, می سی سی پی, نوادا, کارولینای شمالی کارولینای جنوبی تنسی تگزاس و یوتا.

کسانی که بازگشت از آن دولت خواسته به خود قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به پنسیلوانیا است.

پنسیلوانیا می تواند ادغام 6 دانشگاه

ایالتی پنسیلوانیا سیستم آموزش عالی در زمان اولین گام در یک فرایند دو ساله که می تواند شش نفر از آن 14 دانشگاه یکپارچه به سه عامل واحد است.

دولت سیستم حکام دستور صدراعظم دانیل Greenstein به راه اندازی سه ماه بررسی های مالی به پیوستن به کالیفرنیا و Clairon; سنگ لغزنده و Edinboro; و قفل پناهگاه و منسفیلد دانشگاه.

پیشنهاد ادغام خواستار طرح برای مدارس به باز باقی می ماند اما با هر یک از زوج موسسات عامل تنها با یک تیم رهبری اعضای هیات علمی و کارکنان و برنامه های علمی.

عقاب غول دفاع ماسک مورد نیاز

عقاب غول در دفاع از خود در یک طرح دعوی در دادگاه بیش از 30 نفر مدعی ماسک صورت سیاست تبعیض علیه معلولین خریداران.

وکلا برای بقال گفت: مشتریان باید گزینه های دیگر از خرید در فروشگاه ها از جمله منظقه وانت, تحویل خانه و استفاده از یک خریدار شخصی.

چند شاکیان ادعا عقاب غول کارکنان فریاد زد و آنها را از لحاظ جسمی همراهی آنها را از فروشگاه ها زمانی که آنها سعی در فروشگاه بدون ماسک.

Brian C. Rittmeyer یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس برایان در 724-226-4701, brittmeyer@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | منطقه ای



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن