این راه حل به قتل پلیس نیست پول بیشتر

در محله من از دی سی وجود دارد این است که تمام مواد غذایی در P Street, NW, بین 14 و 15. قبل از آن ultragentrifi

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

در محله من از دی سی وجود دارد این است که تمام مواد غذایی در P Street, NW, بین 14 و 15. قبل از آن ultragentrification محله بود به یکی از شهرستان شناخته شده ترین پناهگاه بی خانمان; سال هنوز هم وجود دارد اغلب یک یا دو بی خانمان در واشنگتن که صرف روز در این ویژه بلوک. من به خاطر یک مناسبت از چند سال پیش زمانی که من یک چنین فرد در مقابل مواد غذایی سرگردان پیاده رو و فریاد—چیزی شبیه به "تماشا مغلوب ساختن پیشی جستن" است که قطعا بسیار در همه جا احساسات در سی که من سمت چپ فروشگاه 15 دقیقه بعد او هنوز هم خارج شد اما در حال حاضر این استدلال که رونالد ریگان ممکن است حتی بدتر از مغلوب ساختن پیشی جستن; مرد دیگری نشسته در خیابان خارج از فروشگاه به توافق رسیدند.

من با لبخند به خودم به عنوان راه می رفت با مقاومت در برابر اصرار به whitely نگران نباشید ، می گویند چیزی شبیه "در سمت راست آقا!" اما به عنوان من در گوشه ای دیدم میانسال سفید صحبت کردن به یک افسر پلیس با یک قیافه در فریاد ، من نمی دانم اگر او فقط شکایت در مورد کمی بالا سر و صدا و یا این ادعا که مرد بود به نحوی خطرناک است. من گزارش می دهند که به عنوان یک زن نسبتا جوان که به سختی می تواند به بلند کردن یک کیسه از بستر زن سبک و جلف من احساس تهدید خود را قوی سیاسی بیان.

بدون در نظر گرفتن که خاص مرد-کارن به نیت شواهد اخیر نشان داده است که این همان چیزی است که پلیس به خوبی برای مردم سفید: یک در همه جا حاضر نیروی خیرخواه به نام وقتی که همه چیز اشتباه در هر راه. وجود دارد کمی احساس است که کسانی که به استخدام پلیس در این مد به عنوان یک داور حاکم بر ticky-رویه درگیری های عادی شهری وجود—در نظر گرفتن آنچه ممکن است اتفاق می افتد هنگامی که پلیس درگیر کنید. آنها احتمال بیشتری برای دیدن پلیس به عنوان یک راه حل برای یک علت مشکلات. و به این ترتیب مردان مسلح که آموزش دیده برای پیمانه کردن تنبیه بدنی در نام نگه داشتن سفارش ارسال می شوند به شرایطی که نیازی به این سطح از مداخله.

جورج فلوید قتل و جرقه اخیر تظاهرات در برابر پلیس اما همانطور که نیویورک تایمز اشاره کرد به تازگی یکی دیگر از حادثه ای که در همان روز همچنین بر "تثبیت نژاد پرستی" مردم سیاه چهره: برخورد مشهور در پارک مرکزی ربط جایی که امی کوپر گرفته 911 به sic پلیس مسیحی کوپر ادعا کرد که وی تهدید زندگی خود را چرا که او یک مرد سیاه و سفید—تا به حال جسارت به درخواست او به دسته سه تایی سگ خود را به عنوان پارک قوانین نیاز است. این حادثه مشخص نیست فقط چگونه پلیس تابع به عنوان یک مجری از وحشتناک نژادی منظور همیشه در دسترس به تهدید مردم سیاه و سفید با ضمنی خشونت اما چگونه بسیاری از مردم می دانند که آنها وجود دارد به این دلیل و مایل به استفاده از آنها را به عنوان چنین است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن