پرسه زن در 10 ژوئیه سال 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 20 تیر 1399

10 دقیقه پیش

خود را سازمان غیر انتفاعی رفتن به جمع آوری کمک? ارسال اطلاعات به پرسه زن حداقل یک هفته پیش به vndnews@tribweb.com یا پرسه زن, اخبار دره اعزام 210 چوب سنت Tarentum PA 15084. لطفا یک روز شماره تلفن.


سالانه سنت جوزف گلف جمع آوری کمک برای سپتامبر. 18

28th annual اسپارتان گلف تقلا خواهد بود Sept. 18 در Lenape ارتفاعات توچال گلف مانور Township.

ثبت نام و عکس خواهد بود در 10:30 صبح پس از یک پیک نیک ناهار گلف شام و حراج. غیر گلف بازان خوش آمدید برای حضور در شام و حراج در 5:30 p. m. نوار.

هزینه 150 دلار در هر فرد است و شامل ناهار سبد خرید و شام. شام بلیط ها $50. حمایت از فرصت های در دسترس هستند. حمایت های مالی و ثبت نام باید تایید توسط Aug. 28.

برای اطلاعات بیشتر و فرم ثبت نام اینجا را کلیک کنید.


Campmeeting انجمن برنامه های خدمات در هریسون (آرکانزاس)

پیتسبورگ-Tarentum Campmeeting انجمن 1451 Main St., Natrona ارتفاعات Harrison خواهد شد که یک سرویس در 7 بعد از ظهر یکشنبه در اردوگاه. برگرد. جف Youell خواهد بود سخنران.

این کشیش دیک ساموئلز از Cadogan اتحادیه کلیسا را موعظه در یک سرویس در 7 p. m. دوشنبه.


Kennywood فروش بلیط در داخل خانه منتقل امروز

به دلیل گرما و فروش بلیط برای Oakmont/ورونا Kennywood روز خواهد بود و از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر امروز در Oakmont اتاق بازرگانی, اتاق کار, 504, Allegheny, رودخانه بلوار.

بلیط هنوز هم به فروش می رسد از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر شنبه در مقابل Oakmont نانوایی.


ذخیره شده توسط فضل طرح, هوای آزاد, عبادت سرویس و ناهار

ذخیره شده توسط فضل را یک عبادت خدمات در 10:30 صبح یکشنبه در کلیسا حیاط 739 چشم انداز خیابان Brackenridge.

ناهار را در خدمت پس از آن. را به یک اردوگاه صندلی.


Vandergrift کتابخانه های عمومی در حال حاضر پذیرش کمک های مالی

Vandergrift کتابخانه عمومی است که پذیرش کمک های مالی از کتاب ها و دی وی دی کتاب های صوتی و پازل در طول عامل ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر سه شنبه ها و پنج شنبه ها و از ساعت 11 تا 4 بعد از ظهر چهارشنبه در کتابخانه 128C Washington Ave.

مواد برای اهدای نباید قدیمی, کپک زده و یا کپک زده. با استفاده از کتاب باید در هدیه دادن وضعیت. هیچ ویژگی های کتاب, کتاب های درسی, فشرده, کتاب ها و یا منسوخ سلامت و فن آوری کتاب پذیرفته می شود.

لطفا ما را ترک نکن اقلام خارج از کتابخانه و اگر آن را بسته است.


هریسون هیل پارک به ارائه برنامه در مورد درمان

دوستان هریسون هیل پارک خواهد شد ارائه رایگان برنامه های مفید درمان با پارک طبیعت" از 2 تا 4 بعد از ظهر جولای 18 در پارک زیست محیطی Learning Center, Natrona ارتفاعات.

شرکت کنندگان مطرح یادبود باغ در پارک و کشف برخی از باغ آشپزخانه مورد علاقه های شما و طراحی معطر اطلاعات کارت دستور العمل مرکز بین جعبه های مجموعه است.

ثبت نام مورد نیاز است. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.


تقویم

Allegheny Township/Harrison/نیو کنسینگتون

جولای 31: ولی نقاط Family YMCA حمایت کریسمس در ماه جولای قرعه کشی برای تکمیل یک رول در هر یک از $20, $10 و 5 دلار خراش کردن بلیط. هزینه: $10 در هر فرصت. تعداد برنده خواهد شد گرفته شده از تاریخ 31 ژوئیه شب Pa. انتخاب-3 قرعه کشی. درآمد حاصل خواهد شد به نفع YMCA کمک های مالی برنامه. تنها 1000 بلیط فروخته خواهد شد. بلیط: توقف در هر یک از YMCA شاخه و یا بازدید www.vpfymca.org.

آپولو

آپولو منطقه تاریخی موزه جامعه است بازگشایی شد. ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر چهارشنبه ها و شنبه ها. صفحه نمایش فعلی ویژگی های سبکهای قدیمی اسباب بازی.

لاور بارل

شنبه: به لاور بارل بازار کشاورزان خواهد بود از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در تالار شهر پارکینگ 2800 بتل سنت ماسک صورت مورد نیاز است. جزئیات: 724-339-1452

نیو کنسینگتون

شنبه: فروش حیاط به نفع حیوانات محافظ از Allegheny دره خواهد بود و از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر در 730 کلیسای سنت جزئیات: 724-339-7388

شنبه و دوشنبه: جامعه لباس گنجه 1129 Kenneth Ave. باز است و از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای شنبه و ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای دوشنبه. ماسک صورت مورد نیاز و حداکثر 25 نفر می تواند در یک زمان. کمک های مالی خوش آمدید.

پارک

یکشنبه: پارک های شهرستان ورزشکار باشگاه برگزار خواهد شد موسیقی شب از 7 تا 10 بعد از ظهر در باشگاه 1111 Shipman جاده ها است. های مورد علاقه خود را زهی ساز و آواز خواندن همراه. تنقلات در دسترس است. کاربران و مهمانان عزیز خوش آمدید. جزئیات: 724-845-2390

آلو

شنبه: یک فیلم رایگان در پارک خواهد شد از 8:30 تا 10 p. m. در زمین فوتبال در لری میلز پارک فنتنا درایو. این فیلم برجسته خواهد بود: "بازی با آتش" rated PG. دروازه باز در 7:30 p. m. آوردن یک پتو یا صندلی و یا نشستن در ماشین خود را. وسایل نقلیه نمی شود مجاز به بیکار را قابل حمل, رادیو FM, برای دریافت پخش می.

اسپرینگدیل

شنبه: اسپرینگدیل رایگان کتابخانه های عمومی آغاز خواهد شد برای مشاهده و تابستان ساعت: ظهر تا 8 بعد از ظهر روزهای دوشنبه چهارشنبه ها و پنج شنبه ها; 10 صبح تا 5 بعد از ظهر سه شنبه ها و جمعه ها و ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر شنبه.

Tarentum

شنبه: جمع آوری کمک به نفع رله برای زندگی خواهد بود از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر در Seita زرگران 215 E. ششم Ave. ده درصد از هر خرید اهدا خواهد شد به رله برای زندگی است. جزئیات: 724-224-9114


لغو و تغییرات

آرنولد

جولای 18: کلوچه صبحانه در آرنولد United Methodist Church لغو شده است.

جولای 18: مرغ و بیسکویت شام در Calvary کلیسای لوتری لغو شده است.

ساقی

Aug. 28: ساقی کلاس مدرسه بالا از سال 1970 مراسم لغو شده است و موکول به آخر هفته Aug. 28, 2121 در Butler باشگاه کشور. وجود دارد در حال برنامه ریزی برای یک محله شب و تفرج گلف.

گوزن دریاچه منطقه مدرسه

پنج شنبه: این فرد در شروع مراسم برای کلاس 2020 لغو شده است.

حنایی

Alle-Kiski موسیقی روز اردوگاه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 26-31 لغو شده است با توجه به covid-19 بیماری همه گیر. سازمان دهندگان می خواهم برای تشکر از کسانی که کمک های مالی این سال است.

فورد شهرستان

Aug. 29: The Armstrong County روز کارگر رژه و قومی feastival استفاده هستند لغو شده است.

فریپورت

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

هریسون

امروز: ارتفاعات منطقه رله برای زندگی تفرج گلف لغو شده است.

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kiski Township

یکشنبه: از Kiski Township, آتش نشانی, ماشین, کروز در برنامه ریزی firehall لغو شده است.

Kittanning

جولای 30 Aug. 2: قلعه آرمسترانگ عامیانه جشنواره لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

Leechburg منطقه مدرسه منطقه

جولای 22: این Leechburg منطقه مدرسه جلسه هیئت مدیره لغو شد.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

پارک تونشیپ

Oct. 3: نقدی سادگی باش اسپانسر شده از طرف فوقانی بارل و پارک های داوطلب آتش شرکت لغو شده است.

Saxonburg

دوشنبه: Saxonburg داوطلب آتش نشانی شرکت به تعویق افتاد Saxonburg جامعه روز تا اکتبر.

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

جنوب بوفالو

جولای 18: ماهی شام در جنوب بوفالو Volunteer Fire Department لغو شده است و خواهد شد دوباره.

اسپرینگدیل

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 خواهد بود Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

پنج شنبه: دانیلز & McClain کنسرت برنامه ریزی شده برای هالیدی پارک یادبود لغو شده است.

این دیابت در پارک مجموعه آموزشی برنامه ریزی شده برای Riverview Park لغو شده است. اگر شما هنوز هم علاقه مند, تماس اولویت برنامه مراقبت در Allegheny دره بیمارستان در 724-226-7339.

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

غرب Leechburg

جولای 25: رنگ سبز شبدری مختلط 5K و شهر کوچک صدای بلند وقایع به میزبانی Semper Gratus هستند لغو شده است. برای بازپرداخت اطلاعات https://www.facebook.com/GratusCharity/.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن