پرسه زن در 28 ژوئیه سال 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 7 مرداد 1399

حدود یک ساعت پیش

Follow @VNDStroller در توییتر به صورت روزانه با لینک پرسه زن.


Festa Italiana برنامه ریزی شده در کوه سنت پیتر کلیسای

سالانه کوه سنت پیتر کلیسای Festa Italiana تغییر کرده است با توجه به covid-19 بیماری همه گیر.

Takeout Festa پلاتر فروخته خواهد شد از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر روز شنبه در یک درایو-از طریق در عقب پارکینگ کلیسا 100 فریپورت جاده جدید کنزینگتون.

پلاتر هزینه خواهد شد $15 و شامل یک وعده لازانیا دو شامی کباب و سوسیس. غذا را پخته شود اما در خدمت سرد به خانه را به گرما و خدمت می کنند. هیچ پیشرفت سفارشات لازم است.

مجازی و سبد قرعه کشی در حال انجام است. فهرست سبد در mtstpeter.ourraffle.org.

جایزه قرعه کشی با جوایز 2500$, $500 و 250 دلار کشیده خواهد شد پس از 5 p. m. روز شنبه جرم است. هزینه $1 در هر فرصت. برای بلیط توقف در کلیسا ،


رایگان پوشک و مواد غذایی موجود در ارتفاعات خانواده مرکز

ارتفاعات خانواده مرکز Tarentum خواهد شد, توزیع رایگان, پوشک, تولید و محصولات لبنی از 2 تا 6 بعد از ظهر پنج شنبه و از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر جمعه در مرکز 415 E. خیابان چهارم.

ثبت نام مورد نیاز است. برای ثبت نام تماس با این مرکز در 724-224-9006. تماس به عنوان به زودی به عنوان ممکن است لکه های مادی و معنوی بسیار به سرعت.


Salvation Army ارائه می دهد ناهار رایگان

Allegheny دره نجات ارتش و مرکز جامعه در Brackenridge رایگان ارائه می دهد گرفتن و رفتن ناهار از 11:30 صبح تا 1 بعد از ظهر پنج شنبه در پارکینگ در مرکز 917 Brackenridge Ave.


کودکان در تابستان, تغذیه, برنامه همچنان در Tarentum

تابستان برنامه تغذیه در مرکزی کلیسای پروتستان 305, Allegheny, St. Tarentum فراهم می کند رایگان گرفتن و رفتن صبحانه و ناهار برای کودکان از 9 صبح تا 11 صبح روزهای هفته تا کی.

برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید 724-224-9220.


شیر رایگان توزیع محصول موکول برای امروز

رایگان محصولات لبنی توزیع خواهد شد در ظهر امروز در ارتفاعات پلازا, Natrona ارتفاعات Harrison.

این رویداد برنامه ریزی شده بود برای شنبه. دریافت کنندگان باید درایو باقی می ماند در وسیله نقلیه خود را و جعبه خواهد بود لود شده را به تنه خود را. بدون ثبت نام مورد نیاز است. خدمات خواهد شد چاه کن همیشه ته چاهه یک جعبه در هر خانواده است.

این رویداد توسط برداشت Community Church, Harrison در رابطه با Marburger لبنی وزارت کشاورزی ایالات متحده غذا و دارو, لبنیات محلی و تولید کنندگان و باپتیست جنوبی امداد رسانی. برای جزئیات بیشتر مراجعه کنید harvestpa.org و یا تماس با کلیسا در 724-548-5643.


تقویم

Allegheny Township

چهار شنبه: Allegheny Township منطقه بندی جلسه هیئت مدیره انجام یک جلسه عمومی در 7 p. m. در شهرستان لنجان, جامعه, ساختمان 136 جامعه سازی جاده ها است.

Allegheny Township/Harrison/نیو کنسینگتون

جمعه: دره نقاط Family YMCA حمایت کریسمس در ماه جولای قرعه کشی برای تکمیل یک رول در هر یک از $20, $10 و 5 دلار خراش کردن بلیط. هزینه: $10 در هر فرصت. تعداد برنده خواهد شد گرفته شده از تاریخ 31 ژوئیه شب Pa. انتخاب-3 قرعه کشی. درآمد حاصل خواهد شد به نفع YMCA کمک های مالی برنامه. تنها 1000 بلیط فروخته خواهد شد. بلیط: توقف در هر یک از YMCA شاخه و یا بازدید vpfymca.org.

Allegheny دره مدرسه منطقه

امروز: Allegheny دره هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد ویژه رای گیری جلسه در 7 p. m. در فرد در Acmetonia مدرسه ابتدایی فروم 300 مروارید Ave. Cheswick و حاضر به تایید ایمنی بهداشت برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس است. به صورت آنلاین دسترسی به اطلاعات این وب سایت مدرسه قبل از 5 بعد از ظهر امروز.

آپولو-Ridge منطقه مدرسه

چهار شنبه: آپولو-ریج هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد یک جلسه ویژه در 6:30 بعدازظهر به صورت آنلاین در زوم.ما. دسترسی به اطلاعات: apolloridge.com حداقل 24 ساعت قبل از جلسه

Brackenridge

شنبه: Pioneer شلنگ شرکت انجام خواهد شد نقاشی برای تفنگ خود باش live at noon در شرکت Facebook صفحه. برندگان اطلاع داده خواهد شد. بلیط ها هنوز هم در دسترس است. بلیط: ارسال پیام در Facebook صفحه.

گوزن دریاچه منطقه مدرسه

پنج شنبه: گوزن دریاچه هیئت مدیره مدرسه را برگزاری یک نشست ویژه در 6 p. m. به صورت آنلاین در زوم.ما به آدرس بازگشایی طرح است. آنلاین دسترسی به اطلاعات: Deerlakes.net. فقط صدا: 1-312-626-6799

فریپورت

چهار شنبه: فروشگاه صرفه جویی لباس وزارت در Freeport, United Methodist Church, 211 چهارم سنت باز خواهد شد از ظهر تا 3 بعد از ظهر در کلیسا. فقط پول نقد. کمک های مالی باید متمرکز. جزئیات: 724-295-2476

هریسون

پنج شنبه: دره نقاط Family YMCA میزبان آمریکایی صلیب درایو خون از ظهر تا 5 بعد از ظهر در ورزشگاه از Allegheny دره شعبه 5021, Freeport, جاده, Natrona ارتفاعات. انتصاب: 1-800-733-2767 و یا بازدید RedCrossBlood.org

ارتفاعات منطقه مدرسه

امروز: ارتفاعات هیئت مدیره مدرسه انجام خواهد شد یک جلسه ویژه در 7 بعدازظهر به صورت آنلاین در زوم.ما به تصویب 2020-21 مدرسه باز ایمنی و بهداشت طرح است. دسترسی به اطلاعات: goldenrams.com

لاور بارل

شنبه: یک پارکینگ گنجینه های فروش خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر در کلیسای خدا 273 چستر دکتر فضاهای: $5. فضای رزرو: 724-335-4422 یا lbcog@hotmail.com

نیو کنسینگتون

شنبه: St. John کلیسای ارتدوکس 150 Elmtree جاده است گرفتن سفارشات برای pierogi فروش. انتخاب خواهد شد تا از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر شنبه در کلیسای اسلاوی جشنواره غذا. شامل انواع سیب زمینی و پنیر چدار, کلم ترش و پنیر. هزینه: $9 در ده. پیشرفت سفارشات تشویق کرد. سفارشات: 724-226-0942 یا saintjohnnewken@gmail.com

شنبه: مونت سنت پیتر کلیسای در حال انجام یک جایزه قرعه کشی با جوایز 2500$, $500 و دو نفر از $250. نقاشی خواهد بود پس از 5 p. m. Aug. 1 جرم است. هزینه: $1 در هر. بلیط: توقف در دفتر کلیسا, 100 فریپورت جاده ها است.

شمال آپولو

Aug. 29: شمال آپولو Volunteer Fire Department است که مصرف رزرو از کامیون مواد غذایی برای یک تظاهرات برنامه ریزی شده برای 4 تا 9 بعد از ظهر در آتش سالن 311 16th St. رزرو: nachief170@gmail.com

Saxonburg

امروز: رایگان اتحاد ملی در بیماری های روانی (نامی) گروه پشتیبانی برای کسانی که زندگی با یک دوست در یک بیماری روانی را ملاقات خواهد کرد در 6 p. m. در آبا خانه 320 خیابان اصلی این گروه مطابق با آخرین شنبه هر ماه. بدون پیش ثبت نام مورد نیاز است. جزئیات: 724-431-0069 یا namibutler.org

بالا Allegheny مشترک بهداشتی اقتدار

امروز: بالا Allegheny مشترک بهداشتی اقتدار دیدار خواهد کرد در 7 p. m. به دستور کار جلسه و به دنبال آن جلسه به طور منظم در دفتر 320 خیابان چهارم. جزئیات: 724-224-2245

Washington Township

پنج شنبه: Washington Township شهرداری را ملاقات خواهد کرد در 7 p. m. در ساختمان شهرداری, 285 کاج اجرا کلیسا جاده ها است.


 

لغو و تغییرات

ساقی

Aug. 28: ساقی کلاس مدرسه بالا از سال 1970 مراسم لغو شده است و موکول به آخر هفته Aug. 28, 2121 در Butler باشگاه کشور. وجود دارد در حال برنامه ریزی برای یک محله شب و تفرج گلف.

فورد شهرستان

Aug. 29: The Armstrong County روز کارگر رژه و قومی feastival استفاده هستند لغو شده است.

فریپورت

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

اکتبر: به فریپورت هالووین کارناوال لغو شده است.

هریسون

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kiski Township

Aug. 6 تا 8: زیر و رو کردن فروش برنامه ریزی شده در بهار کلیسای لوتری کلیسای لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

پارک تونشیپ

Oct. 3: نقدی سادگی باش اسپانسر شده از طرف فوقانی بارل و پارک های داوطلب آتش شرکت لغو شده است.

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

جنوب بوفالو

Aug. 8: تفنگ باش برنامه ریزی جنوبی بوفالو شهرستان Volunteer Fire Department تغییر شده است به یک رویداد آنلاین در 6:30 p. m. در بخش Facebook صفحه. برخی از جوایز در دسترس نیست با توجه به covid-19 محدودیت. اگر شماره بلیط خود را برای نامیده می شود یکی از این جوایز که در دسترس نیست, شما خواهد شد دریافت پول نقد در مقدار بخش هزینه از تفنگ است. همه ساعتی جوایز باقی خواهد ماند. 7 p. m. جایزه بزرگ خواهد بود 2000 $و نیز کشیده شده بر روی Facebook. تمام برندگان تماس گرفته خواهد شد از طریق تلفن و شماره های برنده شده در Facebook و در firehall درب. بدون بازپرداخت خواهد شد صادر شده است.

اسپرینگدیل

Oct. 3: مونت کارلو شب برنامه ریزی شده توسط سندی دبیرستان دانش آموختگان لغو شده است. انجمن جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department لغو نقدی باش. 50/50 مترقی بلیط بخت ازمایی مورخ 9 مه سال 2020 کشیده خواهد شد در سپتامبر. 12. آتش سوزی شرکت با تشکر از همه برای ادامه حمایت خود در طول این مدت تلاش.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

پنج شنبه: الویس کنسرت برنامه ریزی شده برای روز پنج شنبه در ریورویو پارک یادبود لغو شده است. جزئیات: 724-448-1470

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو می شود.

جمعه و شنبه: غرب گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن