است پورتوریکو در مورد یکی دیگر از وحشتناک انرژی قرارداد به یک شرکت آمریکایی?

تاپیک زشت تاریخچه شبکه کار بازیابی در پورتوریکو شامل کمتر شناخته شده در خارج از پیمانکاران. در حالی که FEMA نب

توسط MASTERNEWSS در 13 خرداد 1399

تاپیک زشت تاریخچه شبکه کار بازیابی در پورتوریکو شامل کمتر شناخته شده در خارج از پیمانکاران. در حالی که FEMA نبود درگیر در بحث 300 میلیون دلار قرارداد در ح وارد با Whitefish انرژی در سال 2017—یک بررسی کنگره بعد از آن نشان داد Whitefish حال شارژ غیر منتظره نرخ بالادو نفر از FEMA مقامات دستگیر شده بودند در ماه سپتامبر سال 2019 به اتهام گرفتن رشوه به استخدام تازه کار ابزار پیمانکار کبرا حصول به تعمیر سیم زیرساخت های انرژی پس از طوفان ماریا. رئيس جمهور سابق کبرا خریداری دستگیر شد, و همچنین. در حالی که کبرا شرکت مادر گفت: FEMA بود "در اتاق" و حال "در هر مرحله از راه" قابل توجه در آن سال 2017 مقابله با ح, Litzow خواسته در مورد اخیر مناقصه فرایند گفت که "FEMA نقش بازی نمی کند در انتخاب پیمانکاران. که تنها به عهده متقاضی" در این مورد عرو.

NFE باید آن را برنده این قرارداد نمی تواند به پورتوریکو انرژی سیستم. در مارس 2019 فقط چند ماه پس از رفتن عمومی شرکت برنده یک پیشنهاد و امضا پنج سال قرارداد برای تبدیل واحدهای 5 و 6 از سن ژوئن نیروگاه برق از دیزل به اجرا در گاز طبیعی و پس از آن که عرضه گاز.

مدیر عامل شرکت میشد شاید بهترین و شناخته شده به عنوان شرکت صاحب Milwaukee Bucks, جانباز وال استریت به جای هوستون انرژی مکه; وال استریت ژورنال حتی لقب او را "پادشاه جدید از وام Subprime" در سال 2015. میشد خود را شروع کردم در لیمن برادرز و سپس نقل مکان کرد به asset manager بلکراک قبل از تاسیس شرکت سهام خصوصی قلعه سرمایه گذاری گروه—NFE پدر و مادر شرکت که همچنین مدیریت صندوق های تامینی و باعث می شود بدهی های مضطرب سرمایه گذاری است. در حالی که این شرکت به دست آورد توسط SoftBank در سال 2017 میشد باقی مانده اصل و همکاری مدیر عامل شرکت در قلعه شده است و یک عضو از هیئت مدیره خود را از سال 2006. یک بررسی توسط San Juan–بر اساس مرکز روزنامه نگاری تحقیقی دریافتند که قلعه سرمایه گذاری نیز سرمایه گذاری در پورتوریکو بدهی, در علاوه بر این به یونانی و آرژانتینی بدهی های دولت.

NFE را "هسته طرح کسب و کار" در هر یک از سه ماهه سوم سال 2019 درآمد ارائه است به "ایجاد یک 'ماه' در بازار است که مجریان زیرساخت توسعه" و سپس امن صنعتی خریداران و استوک تقاضا برای NFE محصولات جدید نیروگاه های برق مراکز داده و بیشتر با عرضه "اضافی صنعتی و حمل و نقل و مصرف کنندگان است." استراتژی عبارت دیگر برای ایجاد تقاضا برای گاز که ممکن است در غیر این صورت وجود داشته باشد به طور موثر موقعیت کارائیب به عنوان سودآور آزادسازی زمین برای سوخت های فسیلی که در ماه های اخیر مواجه شده اند بدنام oversupply مشکلات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب