گرگ در خانه یک Stop-Motion کابوس

پس از همه گیر شروع جریان فیلم صنعت تبلیغات—زرق و برق دار برای اولین بار, بسته بندی کردن, جشنواره, قطره-تغذیه م

توسط MASTERNEWSS در 31 اردیبهشت 1399

پس از همه گیر شروع جریان فیلم صنعت تبلیغات—زرق و برق دار برای اولین بار, بسته بندی کردن, جشنواره, قطره-تغذیه مصاحبه "اختصاصی"—تا به زمین را متوقف کند. وجود دارد هیچ تابستانی فیلم های پرفروش, بدون خطوط در اطراف بلوک. این همه هنوز هم آب می تواند اجازه کوچکتر تصاویر شناور به بالا.

گرگ در خانه یک اسپانیایی و آلمانی زبان فیلم انیمیشن با شیلی هنرمندان کریستبل لئون و جقوین Cociña. اگر آنها همکاری از سال 2007 این است که خود را اولین ویژگی فیلم است. زیر و رو کردن در اطراف وب سایت خود را و شما پیدا کردن یک بدن از کار (نوشته فیلم برداری, نقاشی و گچ بری) عمیقا با کودکی افسانه های قومی واجدادی و اسطوره است.

این فیلم در "La Colonia" خود توصیف آرمانی جامعه از مردم آلمان زندگی آمیش-esque وجود در شیلی. "La Colonia" است که بی تردید آنالوگ واقعی Colonia Dignidad زیادی جدا شده کمون تاسیس در سال 1961 در شیلی توسط پل Schäfer. او سابق نازی طبیب که فرار آلمان پس از اتهامات که او آزار کودکان و او مذهبی مستعمره به خود شخصی زمین بازی که در آن او شناخته شده به عنوان "دائم عمو." زمانی که ژنرال پینوشه قدرت را در سال 1973 او نگاه مطلوب در ترکیب آن او با استفاده از به عنوان یک محل برای شکنجه و قتل مخالفان.

گرگ در خانه آغاز می شود با یک grandfatherly صدای بیش از ما گفتن که یک بار پس از یک زمان کمی دختر آلمانی به نام ماریا اجازه دهید دو خوک از مستعمره و سپس فرار به جنگل به تعقیب بعد از آنها. ماریا صحبت می کند در آلمانی-لهجه اسپانیایی. او تا به حال با چشم های آبی. به عنوان ماریا سرگردان را به یک خانه متروکه در جنگل می بیند و رویا تصاویر رانش در سراسر دیوار و کف و سقف ما حس ورود به یک تاریک ناخودآگاه است. او می یابد او فرار خوک که او تعیین می کند به مادر تا زمانی که آنها به نوبه خود به انسان کودکان است.

گرگ در خانه است stop-motion بر خلاف هر چیزی که شما قبل از دیده می شود که در آن هر فریم تنها فردی است که بنای تاریخی است. ماریا پوست امواج به طرز وحشیانه ای تورم به زندگی از مش و نوار پوشش و رنگ تبدیل با هر حرکت او باعث می شود. تصاویر اسلاید در سراسر مبلمان و سپس بهار را به سه بعدی تبدیل به مجسمه سازی. بدن متلاشی شده و خود را بازسازی و از نو. ساخت این فیلم را گرفته اند باید صدها ساعت کار و ساده هیبت در سازندگان آن خود گذشتگی دوخته من به جای من برای همه این فیلم 73 دقیقه است.

ماریا و خوک هستند و گاهی رنگ بعضی اوقات سه بعدی اما به طور مداوم در شکلگیری و محیط اطراف آنها واژک ، تصاویر جهش با توجه به منطق رویاها و احساسات است. این است که والاس و گرومیت: هر جنبه ای از گرگ در خانه است پاره پاره و ناتمام با خشن و plastery احساس Paula Rego مجسمه سازی. (در واقع ماریا خوک موجودات در برابر تقلید Paula Rego مجسمه شاهزاده خوک.)

در حال حاضر تیره طرح سياه بیشتر به عنوان ماریا خوک-کودکان شروع به شورش علیه او خیرخواه رژیم است. به نظر می رسد که او انجام داده است چیزهایی که او این معنی نیست که به کار شده و بی رحمانه زمانی که او به معنای به نوع. این یک فیلم سیاسی با وجود آن که تن به تن در ثبت نام از حقیقی کابوس و ماریا شک و تردید بیان شده در این پررونق صدای مرد ارائه شده بر روی صفحه نمایش توسط یک نوع از همه از دیدن چشم coaxing بازگشت او به آغوش مستعمره. وجود اقیانوس های تلویحی به واژه plumb در رابطه بین ماریا و خوک که از طریق اشکال مختلف از جمله کوچک سفید کودکان قبل از در حال توسعه چیزی مانند خود به خود آزاد خواهد شد.

هنوز هم از گرگ در خانه(حسن نیت ارائه میدهد از Kimstim)

توسط ماریا, تبادل نظر, الهام بخش او خوک کودکان به شورشی ؟ یا این همه یک افسانه برای فاشیست یک هشدار به تعلیم اعضای La Colonia که آنها هرگز می تواند اعتصاب تنهایی ؟ از grandfatherly صدای بیش در ابتدا گرگ خانه قاب به عنوان یک قطعه از تبلیغات, ساخت ماریا ماجراجویی در خارج از مستعمره دیواره های خطرناک و غیر مسئولانه است. آن را پیچیده توانایی ما به ماریا سرنوشت در ارزش اسمی.

همه افسانه ها در مورد تلقین ترس و سپس با استفاده از این ترس برای آموزش رفتار است. این Colonia Dignidad هر چند کوچک و غیر رسمی بود و به طور موثر یک پاسگاه دولت نازی بود. چون Schäfer نبود شیلی اما آیا تسهیل پینوشه را جنایت علیه خود شهروندان ابعاد سیاسی گرگ در خانه هستند و بین المللی انعکاس در سراسر اروپا به اندازه آمریکای جنوبی تاریخ است. لئون و Cociña باید reimagined افسانه به عنوان یک بی وقفه احیا کننده فضای بیشتر در مغز از یک کتاب آشکار راه استبداد آلوده هر دو واقعیت و تخیل مانند بیماری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن