شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر به یک یقه سفید جنایی

آن را در حداقل زمان چهارم پس از شروع مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که در سیراکیوز دانشگاه معاملاتي سوابق دسترسی ت

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

آن را در حداقل زمان چهارم پس از شروع مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که در سیراکیوز دانشگاه معاملاتي سوابق دسترسی تهاتری (TRAC) که جمع آوری داده ها از درخواست های تحت آزادی اطلاعات, قانون اعلام کرده بود تمام زمان کم در تعداد فدرال یقه سفید تعقیب. کاهش و ادامه روند که آغاز شد و در پایان باراک اوباما در دوره اول—اما یکی که باید ادامه داد این اجازه دهید به تنهایی شتاب بسیار قابل ملاحظه.

این آمار و ارقام نگرانکننده به اندازه کافی در خود بگویید ناقص و داستان. همه چیز حتی بدتر از آنها نگاه کنید. سه و نیم سال پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان دفتر سفید-یقه اجرای کیفری است که در آن بدترین دولت در تاریخ مدرن—نتیجه بالا-پایین سردی در و گاه به گاه آشکار خصومت نسبت به رسیدگی به پرونده های جرائم مالی ؛ نصب و راه اندازی بی تجربه و گاهی اوقات بی منطق سیاسی و انتصاب مقامات ارشد; و اجرای اولویت های است که به طور متناوب گمراه غیر قابل توضیح و با انگیزه های سیاسی. تقریبا در هر بخشی از یقه سفید اجرای دستگاه در وزارت دادگستری شکسته است.

به عنوان رویکرد ما به پایان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوره اول آن روشن است که این هرگز یک زمان بهتر به یک یقه سفید جنایی. در میان بیماری همه گیر است که نشان می دهد هیچ نشانه ای از مصاحبه و همچنین به عنوان یک رکود اقتصادی که نشان می دهد همه نشانه گرفتن به طرز وحشیانه ای بدتر سوال این است که آیا هر کسی—از جمله مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است جانشین جو بایدن—در حال رفتن به انجام هر چیزی در مورد آن.


ادوین ساترلند این گونه که جامعه شناس است که با ابداع واژه "جرم یقه سفید" در نیمه اول قرن بیستم آن را مورد استفاده برای توصیف "یک جرم مرتکب شده توسط یک فرد از احترام و موقعیت اجتماعی بالا در این دوره از خود اشغال." این تعریف به موضوع گسترده تفسیر و مدرن اصطلاح "جرم یقه سفید" معمولا connotes اشکال مختلف مالی تقلب. TRAC برای مثال با استفاده از این اصطلاح برای توصیف "نوعی از تقلب و یا ضد اعتماد تخلفات مالی مربوط به بیمه یا وام مسکن موسسات; ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی; اوراق بهادار و کالا شرکت ، تقلب متعهد در مالیات فدرال تهیه و یا برنامه های فدرال در میان دیگران است."

سرکوب جرم یقه سفید تمایل به countercyclical. زمانی که اقتصاد دچار رکود که به نظر می رسد برای جلوگیری از شرکت تخلفات سیاستگذاران و عموم مردم تقاضا پاسخ از عدالت بخش. اغلب کسانی که پاسخ ناامید کننده از عدالت بخش داشتن موفق به شناسایی این تخلفات شرکت های بزرگ در سوال برای سال نمی تواند به سرعت تغییر دوره و شروع به تعقیب مردم با موفقیت.

آن است که به خوبی شناخته شده و بارها تکرار شده و به عنوان مثال وجود دارد که شد و عملا هیچ تعقیب بالا-سطح مدیران شرکت پس از آخرین بحران مالی است. جدی تحقیقات جنایی می نگاهی سال تحت شرایط عادی و به خصوص در مناطق پیچیده از اقتصاد که در حال نزدیک طلبه یا کنگره و یا اجرایی-شعبه سازمان یقه سفید دادستان اول باید سعی کنید برای یادگیری چگونه از بازار کار است. آنها پس از آن صورت قابل توجهی چالش هنگامی که در تلاش برای ساخت موارد در اطراف بالقوه سوء جنایی در بزرگ و سازمانی مات و شرکت هایی که نیز اتفاق می افتد که عملا بی حد و حصر منابع به کوه یک دفاع. این سیستم حداقل آن را به عنوان در حال حاضر ساختار است که به سادگی نه مجهز به محاکمه می گویند اجرایی بانک جهانی است که تا به حال از نظر قانونی معامله در اوراق بهادار تحت وام مسکن تهیه شده توسط درنده وام دهندگان—و یا حتی وام دهندگان خود را دارند.

ما در زمان بحران اقتصادی است که برای اولین بار در بیش از سه چندین دهه است که به نظر نمی رسد که در نتیجه تخلفات شرکت های بزرگ. تا زمانی که آن را ضربه بالا و سطح شاخص های بازار مانند بازار سهام و نرخ بیکاری—شد به خوبی انجام و بازار سهام است پس از بهبود بسیاری از ضرر و زیان خود را از پیش از آن در سال. به عنوان یک نتیجه از آن است که وسوسه انگیز به این باور است که جرم یقه سفید ممکن است به کاهش بوده است یا راکد اما در واقع داده ها نشان می دهد که از آن شده است در حال افزایش برای سال.

وزارت دادگستری نیست و انجام نظرسنجی برای جمع آوری اطلاعات در مورد شیوع جرم یقه سفید (به عنوان آن را برای جنایات دیگر) اما داده ها از هر دو نهادهای دولتی و خصوصی است سازگار در این نقطه است. در اواخر سال گذشته برای مثال در تجارت فدرال کمیسیون تخمین زده می شود که 40 میلیون آمریکایی شده بود قربانی جرم-بازار مصرف کننده تقلب در سال 2017 نمایندگی نزدیک به 62 میلیون حوادث. این اعداد و ارقام بودند هر یک بیش از 50 درصد بالاتر از آنها شش سال قبل. تقلب span گسترده طیف. آنها عبارتند از: کلاهبرداری که به مردم دروغ گفت که آنها مدیون دولت پول (شاید به دلیل قرار است در دادگاه یا برگشت مالیات) و فروش جعلی از دست دادن وزن محصولات مانند مکمل های غذایی (یکی دیگر از شگفت آور موثر فرم از تقلب است که با توجه به FTC را برآورد قربانی بیش از شش میلیون آمریکایی).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب