تیم بنز: لینک بین رونی قانون و پیش نویس NFL بد است. آنچه در آن می گوید: در مورد لیگ بدتر است.

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 اردیبهشت 1399

11 دقیقه پیش

NFL طرح به گسترش رونی حکومت بد است.

تفسیر لیگ است که در مورد خود و حتی با توجه به چنین یک پیشنهاد است و حتی بدتر.

NFL تنها چهار نفر از اقلیت سر مربیان (مایک Tomlin, استیلرز; Brian Flores, دلفین میامی; آنتونی لین, لس آنجلس, شارژر; و ران ریورا, Washington Redskins) و دو اقلیت به طور کلی مدیران (دلفین ها' کریس Grier و کلیولند براونز' اندرو بری).

در روز سه شنبه لیگ خواهد شد در نظر گرفتن یک طرح برای تشویق سازمان ها برای استخدام اقلیت نامزدها برای پر کردن جای خالی در آن موقعیت با حرکت آنها را در پیش نویس است.

از طریق جیم اسب یورتمه رو از NFL.com: "اگر یک تیم استخدام یک اقلیت سر مربی که تیم در پیش نویس قبلی این مربی فصل دوم خواهد حرکت به بالا شش, نقاط, از آن جایی که چاک دار به انتخاب در دور سوم. یک تیم خواهد پرش 10 نقاط تحت همان سناریو برای استخدام یک فرد از رنگ به عنوان اولیه آن فوتبال اجرایی یک موقعیت بیشتر معمولا شناخته شده به عنوان مدیر کل.

"اگر یک تیم بودند و برای پر کردن هر دو موقعیت با متنوع نامزدها در همان سال که باشگاه می تواند پرش 16 لکه — شش برای مربی 10 برای GM — و به طور بالقوه حرکت از بالای دور سوم به وسط دور دوم. یکی دیگر از انگیزه: یک تیم در دور چهارم انتخاب خواهد صعود پنج نقاط در پیش نویس قبلی مربی یا GM سال سوم اگر او هنوز هم با این تیم است. که در نظر گرفته شده است چراکه استیو Wilks و ونس یوسف دو نفر از چهار نفر آفریقایی-آمریکایی سر مربیان استخدام شده پس از سال 2017 از کار اخراج شدند و پس از یکی و دو فصل بود."

با توجه به Trotter اگر یک تیم دست یک اقلیت مربی یا مدیر به یکی دیگر از تیم "باشگاه سابق خود خواهد دریافت یک پنجم دور جبرانی انتخاب کنید. و اگر یک فرد از رنگ برگ برای تبدیل شدن به یک مربی یا مدیر تیم قبلی را دریافت خواهید کرد یک سوم دور جبرانی انتخاب کنید."

فکر می کنم در مورد آنچه که این تئوری پوچ است گفت:.

NFL است بنابراین بد در نظر گرفتن اقلیت نامزدها برای موقعیت و جایگاه مهمی را در لیگ که شامل 70% black بازیکنان راه — که آن را در واقع با توجه به خطر انداختن خود را با دقت ساخته شده طرح تعادل رقابتی به منظور رسیدگی به موضوع است.

آره. به طور جدی. و این همراه با برخی دیگر از تغییرات در حال حاضر رفتن به رونی قانون است.

این پیش نویس در حال حاضر فوق العاده پیچیده و متراکم رایگان-آژانس سیستم جبران. برای مثال, New York Jets پرداخت Le'Veon بل $53.5 میلیون و استیلرز رو انتخاب کنید شماره 102 (به عقب پایان دور سوم) به عنوان جبرانی جایگزین.

تحت این طرح تیم های تهیه پیش نویس برخی از 20 نقاط بالاتر از آن است که در دور سوم حرکت می تواند تا حدود 30% از دور بر اساس رنگ پوست فرد استخدام آنها را که انتخاب در وهله اول.

و نیمی از یک دور در صورتی که مرد استخدام شخص دیگری از اقلیت تبار.

که دیوانه است.

و قبل از اینکه شما اشاره می کنند که چگونه از آن آسان است برای یک مرد سفید پشت کامپیوتر به تایپ چیزی بود که در نظر گرفتن این نظرات از لین و سابق NFL head coach تونی Dungy (که او نیز سیاه است).

Lynn گفت: CBS رادیو "گاهی اوقات شما می توانید انجام دهید چیزی اشتباه در حالی که تلاش برای انجام کار درست است." او افزود: "من فکر می کنم این است که از ناامیدی این چیزی است که شده است از پرتاب وجود دارد."

در مصاحبه با ProFootballTalk.com, Dungy گفت: "من فکر می کنم لیگ این است که به دنبال و گفت:" هی تنبیهی چیز کار نکرده. بیایید نگاهی به انگیزه.' و شاید که به راه راست رفتن است. اما من نمی دانم اگر این حق است و انگیزه."

به عنوان Dungy توضیح داد: این قوانین جدید می تواند تقسیم های سفید و سیاه و مربیان که در حال حاضر در حال کار با هم در مربیگری کارکنان. او همچنین اشاره می کند که اقلیت مربیان چه کسی را استخدام کنید در این شرایط ممکن است احساس به عنوان اگر آنها شده اند ترویج دلایل اشتباه که ارز خود را متصل پیش نویس جبران است یک معامله بزرگ از اعتقاد خود را مربیگری فراست.

به عبارت دیگر لیگ خواهد بود تحریم — و پاداش — زمین tokenism.

احساس می کند که بسیار ناراحت کننده برای قرار دادن در نسخه قابل چاپ. پس از آن باید احساس حتی بدتر برای NFL را در نظر بگیرید قرار دادن آن را به آن آیین نامه. اما این به این آمده است.

این لیگ که دیدم خود را شکست و برای پیشبرد این حرفه از اقلیت ها به عنوان یک فاسد مشکل است که آن را برقرار رونی قانون در وهله اول. و در حال حاضر به کل این بحث به آن هسته — NFL مجازات خود را برای گرفتن این دادخواهی به طور جدی به اندازه کافی.

که "ساختار tokenism" در حال حاضر از درک مشکل با رونی قانون آن را به عنوان است. می گویند آنچه شما در مورد Tomlin را postseason شکست از سال 2011 است.

و من.

اما مرد 133 NFL پیروزی یک سوپر باول حلقه و دو سفر به این بازی بزرگ است. در عین حال آن را بسیار عادی برای من برای باز کردن جعبه ایمیل من و یا گوش دادن به یک postgame نشان می دهد هر زمان تیم خود را نتواند به پوشش گسترش در برابر Bengals و من یک اشاره به این که "مبالغه رونی حکومت مربی است."

دوباره که برای یک مرد است که تا به حال از دست دادن فصل در 13 تلاش می کند. تصور کنید آنچه در آن مانند برای آینده استیو Wilks یا ونس یوسف به همراه اگر NFL پیاده سازی این قوانین.

اوه!

صحبت از Tomlin, Dungy صحبت از "عواقب ناخواسته" در مصاحبه خود با ProFootballTalk. در اینجا چند.

بیایید می گویند استیلرز بد 2020 و موفق به برنده شدن در یک بازی حذفی برای چهارمین مستقیم فصل. اما آنها با چوب Tomlin به هر حال. هیچ انگیزه ای وجود دارد ؟ یا از او است خارج از پنجره از سه سال هیچ تاس ؟ که به نظر می رسد ناعادلانه است.

و یا اجازه دهید بگویم استیلرز او آتش, اما جایگزین او با دیگر اقلیت نامزد شده است. انجام استیلرز درو همان پاداش هر چند که می تواند یک فشار از نظر کلی در صد از لیگ ؟

صحبت که ما نیاز به دانستن هدف در اینجا. است و آن را عملا NFL نسخه از عنوان IX? آیا این برنامه را به ماندن در محل تا 65% تا 70% از سر مربیان به طور کلی مدیران و هماهنگ کننده اقلیت هستند به طوری که در لیگ اعداد در آن ظرفیت های موجود در خط با بازیکنان فعال' اتحادیه ؟

اگر نه وقتی که آیا پیش نویس برنامه های تشویقی بس? این یک چیز ثابت? یا این accelerant برای رسیدن به یک کوتاه مدت برطرف کرد ؟

بحث و گفتگو در مورد قوت داشت که رونی حکومت تاثیر در بازی فوتبال را لزوما به برابر به برچیدن ایدئولوژی نژادپرستانه در آمریکا است.

آره که من دریافت کنید.

اگر چه من می خواهم استدلال می کنند در حال گسترش آن از طریق این درهم و برهم طرح می تواند انجام بیش از آسیب خوب در این زمینه است.

و ظاهرا در لین و Dungy وجود دارد حداقل دو صدای که باید حمل وزن خیلی بیشتری از معدن که در حال نیز نگران است.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب