حمل و نقل وزیر ناراضی B. C. کشتی' برنامه ای برای برش سفر دریایی

محتوای مقالهویکتوریا — یک طرح توسط B. C. کشتی به قطع سفر دریایی در بسیاری از جزئی مسیرهای مایه تاسف است و پیش

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

محتوای مقاله

ویکتوریا — یک طرح توسط B. C. کشتی به قطع سفر دریایی در بسیاری از جزئی مسیرهای مایه تاسف است و پیش از موعد, B. C. حمل و نقل وزیر می گوید.

کلر Trevena خواستار شرکت را نگه دارید در کاهش به 11 راه — از جمله به خانه اش در Quadra جزیره — آن را به عنوان مذاکره با دولت های استانی و فدرال دولت.

"ما در جدول با آنها هستند و کار با آنها و در حال کار با دولت فدرال برای دیدن اگر آنها واجد شرایط برای (فدرال) یارانه دستمزد.

"من فکر می کنم آن را بسیار ناگوار و زودرس به ساخت این کاهش زمانی که ما در حال کار بر روی بازسازی اقتصاد ما و جوامع ما" Trevena گفت. "من می دانم که این رفتن به تاثیر بسیار زیادی بر روی مردم کار و زندگی در جوامع ساحلی."

B. C. کشتی است که با هدف قرار دادن بیشتر مورد استفاده قرارگرفته سفر دریایی در 11 مسیرهای نمک بهار/Vesuvius–Crofton, Earls یارو–Saltery خلیج برام یارو–Horseshoe Bay, Powell River–Comox Powell River–Texada, Nanaimo–Gabriola, Denman و Hornby سلیمان Campbell River–Quadra جزیره Quadra–Cortes و Skidegate–Alliford خلیج در Haida Gwaii. کشتی شرکت کرده است نشان می دهد هنگامی که آن را در نظر دارد به کاهش است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن