مغلوب ساختن پیشی جستن به ارمغان آورده امریکا کثیف جنگ خانه

به عنوان بسیاری از مفسران اشاره کرده اند که این حرکت حق آمده از راهکار خارجی strongmen. اما تاریخ عمومی ایمنی

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

به عنوان بسیاری از مفسران اشاره کرده اند که این حرکت حق آمده از راهکار خارجی strongmen. اما تاریخ عمومی ایمنی ایجاد شده برای حمایت از ضد شورش در سراسر جهان در طول جنگ سرد نشان می دهد که مغلوب ساختن پیشی جستن تب و تاب برای اقتدارگرا نیروی اتحاد دیرینه وطنی ریشه. که تاریخ نیز فراهم می کند برخی از درس جدی: هر زمان این نوع عملیات نشان داده شده در دفتر امنیت عمومی فیلم چپ چپ رفت در طول جنگ سرد و محبوب شورش هایش شدید و بی رویه خشونت دولتی در گرفت. نتیجه کثیف سفر کم شدت جنگ جوخه های مرگ مجبور ناپدید شدن و قتل عام. این سوال قبل از اینکه کشور امروز این است که چقدر از این توالی در حال حاضر اتفاق می افتند در خانه.


ضد شورش قرار است به پیشگیری. یک بار تمام عیار شورش می شکند, می توان آن را دشوار است برای خاموش کردن. گاهی اوقات آن را حتی منجر به تغییر رژیم—فقط نگاه لیندون جانسون سرنگون توسط یک شورش در ویتنام است. امنیت تاکتیک های مورد نیاز برای کنترل roiling سیاسی جنبش قصد گرفتن قدرت هستند لزوما escalatory. منطق ساده است: شورشیان موفق هنگامی که آنها متقاعد کردن مردم عادی به حمایت از آنها. بنابراین جلوگیری از آنها را از به دست آوردن پیروان در میان مردم میباشد.

در این روند منظم مردم به پایان رسید تا تبدیل شدن به دولت را هدف قرار. اگر شما به حمایت از شورشیان شما یک هدف است. اگر شما به نظر می رسد تمایل به حمایت از شورشیان شما یک هدف است. تنها راه برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک هدف است که به ارائه fulsome برای حمایت از رژیم حاکم و نیروهای خود را. اما به عنوان کلاسیک ضد شورش نظریه اذعان به حمایت از این رژیم می تواند شما را به هدف در ولایت. بنابر این شورشیان' ترور ملاقات با دولت های ضد ترور.

Counter-terror همیشه بدتر است. پس از خروج گواتمالا در سال 1968 وزارت امور رسمی به نام Viron P. واکی تاکی وحشت از آنچه رخ داده است خود فرستاده همکارانش یک pained یادداشت با عنوان "گواتمالا و Counter-Terror." چگونه او فکر کرده بود آن را به این ؟ بخاطر آن بود که لیبرال ها (مثل خودش) بودند خیلی زود باور انقلابی تهدید ناشی از سمت چپ که آنها به مجوز به راست و به هر طریقی پلیس ؟ هر چه علت عواقب روشن بود به واکی تاکی. گواتمالا ضد ترور شد "خورنده" "بی رویه" و "بی رحمانه است."

Counter-terror غالبا در زمان شکل مجبور ناپدید شدن در شهرستانها. این روش هولناک اجازه هیچ بسته شدن برای خانواده ناپدید شده بودند که سمت چپ تعجب اگر عزیزان خود را خواهد روزی بازگشت. بدون بدن وجود دارد هیچ شواهدی از قتل بلکه هیچ امکان تشییع جنازه و یا مراسم عزاداری. گواتمالا اعضای اتحادیه های کارگری و دانشجویان اولین کسانی بودند که اهداف چرا که آنها آسان برای پیدا کردن و تصور می شود persuadable توسط مخفی کمونیست ستون پنجم.

در برخی موارد counter-terror آمد در دست نیروهای " دولت. یکی از نوآوری های دولت در گواتمالا بود حول مظنون به کمونیست ها از هلیکوپتر در حال پرواز بر فراز دریا. راست نظامیان در پورتلند خال خال شده است با پوشیدن پیراهن که ستایش این تاکتیک است. اما به طور فزاینده آنها در حال پانسمان درست مثل DHS افسران را و یا یک پیراهن هاوایی.

گاهی اوقات counter-terror آمد و در دست آزادانه برگزار طرف مقابل باید به خصوص در حومه شهر. یک سال 1972 تجزیه و تحلیل توسط دانشمندان آمریکایی drily مشاهده 2000-مرد دهقان نیروی شبه نظامی دولت گواتمالا ایجاد "اگر چه ندیده ، undisciplined و بی رویه در عملیات تازه نمایندگان شد اعتبار بسیاری از موفقیت کمپین." این مطالعه به این نتیجه رسیدند که "heavy-handed تکنیک های" دیگر "عوامل مخفی" شد "بیش از حد دست و پا چلفتی می شود بسیار موثر است و منجر به تولید مخالفت با دولت از, به طور معمول غیرسیاسی عناصر از جمعیت است."

اغلب آن را به سادگی مشخص نیست که در پشت counter-terror چون سایه فعالان هرگز خود را شناسایی. شد و جوخه های مرگ تشکیل شده از خارج از وظیفه پلیس و یا سرباز ؟ آنها کارکنان از نخبگان و مالکان ؟ آنها مردم شما را می دانستند و از محله ؟ در سراسر آمریکای لاتین در طول جنگ سرد به ویژه در دیکتاتوری های نظامی مانند آرژانتین و ترس است که همسایه شما ممکن است یک عضو از یک vigilante جوخه مرگ بودند قابل قبول تر از تبلیغات ادعا می کند که همسایه خود را می تواند یک کمونیست خرابکارانه. در آرژانتین, جوخه های مرگ سوار فورد شاهین کشور محبوب ترین ماشین, که بدان معنی است که یکی از این خودروی سواری نورد خود را در خیابان می تواند به این معنی شما می خواهم هرگز خانواده خود را هرگز دوباره و یا می تواند به این معنی هیچ چیز در همه. به این روز نزد یک شاهین می تواند باعث یک آرژانتین قلب به جست و خیز ضرب و شتم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن