مغلوب ساختن پیشی جستن Potemkin انتخاب مجدد کمپین

این درست نیست که آنها در حال ارسال او را در بی فایده سفر به اوکلاهما به طوری که او می توانید حمام افتاب گرفتن

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

این درست نیست که آنها در حال ارسال او را در بی فایده سفر به اوکلاهما به طوری که او می توانید حمام افتاب گرفتن در چاپلوسی از وفادار خود را. کمپین همچنین تبلیغات به شدت در واشنگتن کابل TV به طوری که تهمت می توانید شادی کردن در تبلیغات حتی اگر وجود دارد هیچ نوسان متحده در DC رسانه های بازار است. و هر کمپین رسمی که به ناروا در مورد آخرین نظر سنجی می کند تا با بیم و هراس از ندیم بحث در مورد آن بولین با هنری هشتم.

در کتاب جدید خود, جان بولتون معتقد "من سخت فشرده برای شناسایی هر گونه قابل توجهی تهمت تصمیم در طول تصدی من که نبود رانده شده توسط گروههای محاسبات است." اما با وجود مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهری وسواس با دوره دوم او حاضر به هر گونه فداکاری های شخصی برای رسیدن به آن.

در واقع او به نظر می رسد عمدا به خطر انداختن زندگی خود هواداران با تجمع در برنامه است که سیاسی معادل رقص مرگ است. پس از اوکلاهما (که در آن محلی کمیسیون بهداشت و درمان گفته است که او "در مورد توانایی ما برای محافظت از هر کسی که حضور زیادی داخل رویداد") تهمت عنوان خواهد شد در تاریخ 23 ژوئن به آریزونا که تا به حال رتبه چهارم جدید Covid-19 موارد هفته گذشته است. در این حوادث که در آن خطرات ناشی از عفونت بالا هستند این امر می تواند یک ایده خوب برای مغلوب ساختن پیشی جستن به استرس مصاحبه غایب رای گیری زود است. بسیار زود است.

عادی رئیس جمهور در حال اجرا برای یک دوره دوم درک مبادلات که مورد نیاز است. ببیمار کلینتون بود تا تثبیت شده در سال 1996 انتخاب مجدد کمپین که او دیک موریس انجام نظرسنجی برای انتخاب ترین مرد از مردم نقطه تعطیلات. به عنوان یک نتیجه از رئيس جمهور و هیلاری اکراه رها تاکستان مارتا به انجام نسخه خود را از کمپینگ و بهره بردار آن در گراند Tetons. باراک اوباما نیز تصمیم گرفت که خود را سنتی Augusts در تاکستان مارتا ارسال خواهد اشتباه سیاسی پیام بنابراین او به جای به طور خلاصه vacationed در سال 2012 با خانواده اش در کمپ دیوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب