مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشایی دستور کار است Upending بین المللی دانش آموزان آتی

این حرکت اعلام کرد بدون پیش اخطار و معکوس قبل از تصمیم گیری است که مدارس در حال حاضر به در تکیه می کنند به عنو

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

این حرکت اعلام کرد بدون پیش اخطار و معکوس قبل از تصمیم گیری است که مدارس در حال حاضر به در تکیه می کنند به عنوان یخ استاندارد رویکرد در حالی که این بیماری همه گیر همچنان ادامه دارد—به نظر می رسید طراحی شده برای پرتاب یک آچار را به دانش آموزان و مدارس برنامه ریزی برای ترم بعدی در راه است که آنها را وادار به پایبندی به دولت را گسترده تر بازگشایی دستور کار است. چندین نفر از دانشجویان گفت: آنها احساس ناراحت کننده از بازگشت به کلاس های حضوری به عنوان تهدید Covid-19 ادامه می دهد اما همچنین نمی خواهم خود را به خطر تحصیلی آتی.


استانیسلاو Zdziech صعود ارشد از لهستان که در حال کار به سمت یک لیسانس خود را در رشته اقتصاد در دانشگاه تافتز در ماساچوست گفت: دانش آموزان "هنوز برای دریافت هر گونه ساده برنامه و یا اطلاعات را به دانش آموزان بین المللی اگر ما حتی قادر به بازگشت به دانشگاه."

نیز وجود دارد کمی وضوح در مورد آنچه یک فرد در مقابل دوره آنلاین بار به معنای در عمل به خصوص برای دانش آموزان درگیر در کار علمی نیست که صرفا با رفتن به کلاس. Aayush Khadka دانشجوی دکتری در جمعیت علوم سلامت در دانشگاه هاروارد—که قبلا در همان روز اعلام کرد که این برنامه ریزی شده بود در حرکت آن برنامه به طور کامل آنلاین حتی برای دانش آموزان خواهد شد که بازگشت به دانشگاه—گفت که او کار بر روی پایان نامه اش و انتظار نداشتم به ثبت نام در ترم در تمام, تنها, تحقیقات اعتبارات است.

به عنوان همه چیز ایستاده بود و او تا به حال هیچ ایده که آیا این شمارش به عنوان یک آنلاین-تنها بار دوره به منظور تنظیم. اگر او مطمئن بود که او قرار است برای مقابله با لجستیکی مفاهیم. "اگر تنظیم شد و به درخواست من که من نیاز به رفتن به نپال اما نپال در حال حاضر مهر و موم شده تمام مرزهای خود را به دلیل همه گیر" او گفت:.

پرسید که آیا هر گونه خاص و تسهیلات خواهد بود ساخته شده برای دانش آموزان خواهد بود که قادر به بازگشت به کشور خود برای لجستیکی دلایل یخ سخنگوی Carissa Cutrell نوشت که "دانش آموزان می توانند انتقال به مدرسه دیگر و یا بررسی با خود به مدرسه تعیین شده رسمی در مورد گزینه های خود را برای حفظ وضعیت غیرمهاجرتی."

چارلز Kuck شریک مدیریت از Kuck باکستر مهاجرت شرکت حقوقی در آتلانتا گفت که, در نظریه دانش آموزان می تواند به تغییر وضعیت خود را به غیرمهاجرتی بازدید و سپس تبدیل به ویزای دانشجویی یک بار در کلاس های حضوری از سر گرفت. "از یک پیاده سازی چشم انداز آن را یکی از ضعیف ترین فکر کردن سیاست های من دیده ام در چند سال گذشته" او گفت:. وی با اشاره به قوانین و مقررات است که محدود کردن توانایی بین المللی دانش آموزان به کلاس های آنلاین تماس آنها منسوخ شده است. "آنها hyphenate کلمه 'آنلاین' این خیلی قدیمی است. این که چگونه از آن است. این نوشته را برای عصر زندگی میکنیم."

لوئیس استرالیا است که برای تحصیل در رشته فیزیک دکتری در دانشگاه هاروارد و ترجیح داده که به شناسایی تنها نام خود را برای حفظ حریم خصوصی دلایل گفت که اولین سال از برنامه خود را به طور معمول "بیشتر مبتنی بر سخنرانی و کلاس; پس از آن بیشتر از بقیه از زمان اختصاص داده شده به پژوهش در یک آزمایشگاه است." این به این معنی او انتظار می رود به صرف وقت خود را ترم بعد در آزمایشگاه به جای یک درس است. "این نوع از نامشخص; پژوهش قطعا من نیاز به آزمایشگاه در فرد است. که در آن وجود دارد ابهام است چگونه تحصیلی اعتبار من ثبت نام با طبقه بندی خواهد شد."

در تلاش برای حرکت به قطعیت دانشجویان و کارکنان در دانشگاه های مختلف پیشنهاد راه حل های خلاق در رسانه های اجتماعی مانند برگزاری یک واحد الزامی دوره را در یک فضای باز است که دانشجویان بین المللی شرکت می تواند به تحقق فرد مورد نیاز است. چند تن از اساتید داوطلب برای تدریس چنین کلاس. سالی Rubenstone یک دانشگاه, پذیرش کارشناس و یک نویسنده بین المللی دانشجویی راهنمای رفتن به کالج در امریکا گفت: جمهوری جدید در یک ایمیل که او را تشویق دانشگاه ها که روشن به آنلاین مدل به "همکاری با دانشگاه های دیگر در این نزدیکی هست و یا با نهادهای همکار خواهد شد که برگزاری-کلاس های دانشگاه اجازه می دهد تا دانش آموزان به حداقل یک کلاس در فرد است." برای مثال او گفت: دانشجویان دانشگاه هاروارد ممکن است یک کلاس در نزدیکی دانشگاه بوستون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن