آکواریوم ونکوور بازگشایی با $2 میلیون فدرال چلپ چلوپ

محتوای مقاله در ادامهاقیانوس عاقلانه به حال موفق به دفع ورشکستگی به ضربه محکم و ناگهانی جمع آوری کمک های مردمی

توسط MASTERNEWSS در 6 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

اقیانوس عاقلانه به حال موفق به دفع ورشکستگی به ضربه محکم و ناگهانی جمع آوری کمک های مردمی آورده است که در $1 میلیون فقط در دو هفته Postmedia اخبار گزارش شده است.

آکواریوم گذاشته 60 درصد از کارکنان خود را, برخی از 350 کارگر, هنگامی که آن را بسته مارس 17, اما هنوز هم با آن مواجه $1 میلیون نفر در هر ماه در هزینه های برای مراقبت از 70,000 حیوانات و ماهی ها و حشرات در آن نمایشگاه و نگه داشتن مرکز نگهداری می شود.

در مارس اقیانوس عاقلانه اعمال شده به دولت برای $9.5 میلیون اضطراری کمک مالی برای جبران از دست داد پذیرش درآمد و Gustavsson هشدار داد که بدون کمک سازمان خواهد بود در زیر آب در تابستان. مدیر عامل شرکت گفت: این گروه رفته بود تا آنجا که به دنبال خانه جدید برای خود موجودات است.

آکواریوم انتظار بازگشایی در 20 تا 30 درصد ظرفیت فقط به عنوان مقامات بهداشت عمومی تایید شده اند شروع فاز 3 B. C. اقتصادی راه اندازی مجدد برنامه ای که اجازه می دهد تا برای بیشتر گردشگری داخلی هر دو در داخل استان و در سراسر استان های مرزی است.

آکواریوم بازدید کنندگان را به رزرو آنلاین بلیط و کارکنان باید پیکربندی مجدد یک طرح است که به مردم یک راه 90 دقیقه تور از طریق آن 85 نمایشگاه هستند که مرتب در شش منطقه.

depenner@postmedia.com

twitter.com/derrickpenner



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن