پلیس محلی ستاد پشتیبانی برخی از اصلاحات در مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی سفارش, سوال, دیگران

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

8 دقیقه پیش

ادارات پلیس در بخش هایی از جنوب غربی پنسیلوانیا تحسین برخی از عناصر جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی منظور در پلیس اصلاحات و ابراز شک و تردید نسبت به دیگران به خصوص کسانی که با هدف آوردن خدمات اجتماعی به برخی از پلیس شرایط.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد منظور اجرایی روز سه شنبه در یک باغ گل رز نشست خبری پس از هفته ها تظاهرات در سراسر این کشور خواستار پلیس و دادگستری اصلاحات.

در میان دیگر تغییرات منظور خواهد با استفاده از مشوق های مالی برای تشویق پلیس را به اتخاذ شرکت پاسخگوی برنامه های اجتماعی که کارگران پاسخ در کنار پلیس به خشونت پرهیزی در تماس های مربوط به بهداشت روانی و اعتیاد و بی خانمانی.

سروان. جان استافورد شهر گرینزبورگ اداره پلیس گفت که او دیده نشده و جزئیات اجرایی سفارش, اما شک و تردید در مورد مددکاران اجتماعی همراه ماموران در تماس است. بهداشت روانی تماس می تواند به نوبه خود خشونت به طور غیر منتظره, او گفت:.

"مددکار اجتماعی چیزی که می تواند بد احتمالا" او گفت:. "شما باید به سازمان دیده بان به مطمئن شوید که آنها صدمه دیده است نیست. اگر آنها می خواهند به انجام کاری درگیر با این مکان ها را قبل از آن را به نقطه که در آن ما باید به آن را انجام دهد."

ژانت رئیس پلیس شانون Binda هم مردد به داشتن شهروندان در پلیس شرایط.

"تا آنجا که داشتن اجتماعی (یا) بهداشت روانی کارگران در جریان تماس های من کاملا مطمئن هستم که چگونه آن کار خواهد کرد بدون دیدن آنچه در طرح پیشنهادی است که" او گفت که او "همه برای آموزش بیشتر."

یکی دیگر از قطعه ای به منظور ایجاد یک پایگاه داده از افسران با سابقه شکایت علیه آنها – ایده آینه توسط بخش هایی از دولت در سطح قانونی که تصویب به اتفاق آرا از طریق پنسیلوانیا قضایی مجلس کمیته در روز دوشنبه.

در این لایحه شهرداری افسران پلیس آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش خواهد اجرا یک بانک اطلاعاتی الکترونیکی است که نشان می دهد چرا افسران ترک کرده اند به اشتغال از جمله این که آیا آن درگیر اثبات مورد سوء. این لایحه نیاز به بخش به بررسی پایگاه داده قبل از استخدام یک افسر.

Delmont رئیس پلیس T. J. Klobucar گفت که او هیچ مشکلی با آن بخش از فرمان اجرایی.

"من به نفع هر راه ما می توانیم بهتر پلیس جوامع ما و (را) مردم راحت تر با پلیس پلیس جوامع خود," او گفت:.

او محفوظ است, نظر در این شرکت پاسخگوی بخشی از سفارش, گفت که او می خواهم نیاز به دیدن جزئیات بیشتر قبل از او ارائه افکار و ایده.

سخنگوی پیتسبورگ وزارت امنیت عمومی گفت: نه مدیر و نه رئیس پلیس می تواند نظر رسیده است. رئیس محلی برادرانه منظور از پلیس اتحادیه به نمایندگی از پیتسبورگ ماموران بلافاصله نمی تواند رسید.

در گسترده تر اهرم پاتریک Yoes رئيس جمهور از ملی برادرانه منظور از پلیس گفت: این سازمان به نمایندگی از پلیس "اعتصاب تعادل بین نیاز حیاتی به صورت عمومی و افسر ایمنی و به همان اندازه vitalneed به صورت پایدار و معنی دار و قابل اجرا پلیس اصلاحات است."

"من اعتقاد دارم که همه ما یک هدف مشترک و ما مشتاقانه منتظر به کار با این (تهمت) دولت و کنگره در روزها و هفته های پیش رو" گفت: Yoes یک افسر با سنت چارلز محله پلیس در خارج از, New Orleans, La.

در سطح محلی دولت قوه قضائیه کمیته همچنین تصویب یک اندازه گیری است که ماموریت آموزش افسران برای چگونه به رسمیت شناختن و گزارش سوء استفاده از کودکان و نحوه تعامل با افراد مختلف نژادی و قومی و اقتصادی پس زمینه.

همچنین این امر نیاز به آموزش سالانه در استفاده از زور از جمله چگونه به deescalate در تضاد است. هر دو سال افسران خواهد که به تحت آموزش بر آگاهی فرهنگی و ضمنی و تعصب.

مگان Guza یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 412-380-8519, mguza@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | منطقه ای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن