قیمت موتور زانتیا 3000 - سایت قیمت خرید هزینه

اما تو ماشینای هم قیمت و هم ردش یه ماشین و اسم ببرین که اینقدر نرم و راحت باشه … با عرض سلام من lx(tu5)خریدم ک

توسط MASTERNEWSS در 10 شهریور 1400

اما تو ماشینای هم قیمت و هم ردش یه ماشین و اسم ببرین که اینقدر نرم و راحت باشه … با عرض سلام من lx(tu5)خریدم که خواستم عرض کنم خدمتتان که هم کروز کنترل داره و هم 4تا چرخش absو ebdداره و باید بگم که واقعا اسب سرکشی هستش چون من همه ماشین هایی از این قبیل رو سوار شدم ولی این واقعا یه چیز دیگه هست چرا که این ماشین موتور 206 هست و قدرتش 110 اسب و داشبوردشم جدید و صفر گرفتم با بیمه طلایی که الان نزدیک به 7000 تا کار کرده و در سر بالایی ها تو جاده هراز با 5 تا مسافر با جاده کفی زیاد فرق نداشت و واقعا لذت بردم و مصرفش خیلی خیلی کمه نسبت به پارس معمولی و حتی یک ریالی خرج نداشه (بجز روغن و بنزین). پژو پارس XU7 یا پژو پارس معمولی ، به دلیل اینکه موتور این خودرو همان موتور کامل پژو پارس متداول و قدیمی ۱۸۰۰ سی سی XU7 است که بر روی ۷۰ درصد پژوهای ۴۰۵ و سمند نصب شده است به آن معمولی می گویند.

بیت ران: این موتور روی چه محصولاتی نصب خواهد شد؟ به دلیل تنفس بهتر موتور و بالا رفتن راندمان حجمی در این مدل قدرت به ۱۱۰ اسب بخار افزایش یافت و گشتاور هم در دور ۴۲۵۰ به ۱۵۵ نیوتن متر رسید. در واقع در این موتور ضعف تنفس در دور بالا در موتور xu7jpL3 اصلاح شده و موتور در دورهای بالای 4500 مثل موتور xu7jpL3 دچار افت گشتاور در اثر ضعف تنفس نمیشود . اين موتور مدل هاي مختلفي دارد از كاربراتور دو دهانه با 8 سوپاپ تا 16 سوپاپ بادامك رو (dohc) باسيستم سوخت رساني انژكتوري . من سال 90 زانتیا مدل 84 عروسکمو فروختم یه 206 وی 9 اتومات صفر خریدم.تو این … مهم نیست شما ۶ ماه پیش باتری را خریداری نموده اید، مهم این است باتری خریداری شده چه زمانی تولید شده است. زانتیا سفید مدل 89 کم کارکرد -بدون رنگ و خط -بیمه بدنه 6 ماه … زانتیا سفید مدل 85 در حد صفر … سرعت و شتاب گیری عالی زانتیا درکنار هندلینگ به کار رفته در آن؛ و همچنین توانایی حرکت با 3 چرخ و بدون حضور چرخ چهارم، همه از جمله مواردی بود که جذابیت چشمگیری برای خریداران خودرو داشت. اما هندلینگ و چسبندگی مناسب جای هیچ گلهای باقی نمیگذارد و استهلاک و مصرف پایین، از آوانته یک خودرو اقتصادی ساختهاند، درست برخلاف رقیبی همچون زانتیا که استهلاک بالایی دارد.

در تعریف علمی گشتاور نیروی چرخشی وارد بر جسم است که باعث کشش یا فشار به جسم میشود. هر ۱۰۰۰۰ کیلومتر سالم بودن تسمه پروانه را بررسی کنید توجه کنید که خلاصی تسمه بافشار دادن انگشت دست بر روی آن به اندازه ۱cm قابل قبول است. موتور XU7P روی پژو ۴۰۵ صرفا برای کاربری تاکسی نصب خواهد شد. تهویه مطبوع نیمه خودکار است و دکمههای تنظیم سیستم صوتی روی فرمان قرار دارند. خودرویی که رانندگی با آن واقعا لذت بخش است. بازم ممنون از اطلاعات جامعی که دادید. مشاهده اطلاعات کالای سرسیلندر کامل زانتیا 2000 و 1800 (اروپایی) سرسیلندر کامل زانتیا … سرسیلندر تندر 90 - ال90. با این وجود امروز قصد داریم به مقایسه تندر 90 با پژو پارس ELX بپردازیم و نقاط مثبت و منفی آن ها را بررسی کنیم..مقایسه پژو پارس و دنا ، کدام یک را بخریم؟ ما 9 سال پژو آردی داشتیم و از سال 87 هم تا حالا پارس سفارشی داریم و هیچ مشکل بزرگی براش پیش نیومده.

مجهز بودن به رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچ از شاخص های مدل پارس LX است. تنها نکته مثبت در این بخش وجود ایربگ ها راننده و سرنشین است که محافظت نسبتا خوبی فقط از سر می کنند. این در حالی است که مالکان مرسدس بنز، در همان سالهای ۸۶- ۸۷ هم از هزینه بالای سرویسها و چکابهای خودروشان ناراضی بودند. پژوپارس وزنی در حدود 1115 کیلوگرم وزن دارد و حجم باک آن نیز 50 لیتر است. خرید و فروش، قیمت انواع خودرو و ماشین دست دوم و نو در سراسر ایران … ماشین فروشی سیتروئن مدل زانتیا در استان خراسان رضوی خرید و فروش خودرو در … به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از بازار خبر قيمت خودرو در ايران مثل قيمت نيكل در بورس داوجونز است. در آن زمان ماکسیما یکی از بهترین و لوکسترین و پرقدرتترین خودروهای موجود در ایران شناخته میشد و هماکنون نیز ماکسیما محبوبیت خود را بین طرفداران خویش در ایران حفظ کرده است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از موتور زانتیا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن