VANJAM مجازی موسیقی مسابقه اعلام فینالیست

محتوای مقاله در ادامهزمانی که داوران عمدی و رای وحشی-کارت برنده انتخاب خواهد بود عجیب و غریب بین نژاد شکارچی و

توسط MASTERNEWSS در 12 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

زمانی که داوران عمدی و رای وحشی-کارت برنده انتخاب خواهد بود عجیب و غریب بین نژاد شکارچی و پاتر ماکارونی پسران هسته izes دوستان من هستند برقی Mellowhaunt, Gisun و Ozawar.

"این هفته هیجان انگیز, مشاهده تمام فینالیست دریافت اعلام کرد" سازمان گفت: لیزا سوگیاما. "هنگامی که ما تصمیم به انجام این کار, آن را در مورد به رسانه ها برای گروهها بودند که آمار واقعا سخت COVID-19 و مواجهه با مشکل رفتن آنلاین خود را زنده نشان می دهد. این تقریبا یک طرفه چیزی که با این هنرمند بازی برای کامپیوتر و واقعا با داشتن هر یک از آن تعامل اجتماعی است که یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد رفتن به نشان می دهد."

کار با هیچ Def Studios' مارسل Varona, BCIT کسب و کار بین المللی گراد آیدا اسماعیلی و فعلی روزنامه نگاری دانشجویی راشل آدامز VANJAM تیم نشان داد که نوآوری در آنها چگونه بود و گروههای ارائه عملکرد به وب سایت و همچنین در آوردن جهانی منصفه. که از یک شرکت هواپیمایی خانواده پس زمینه زیبایی را دیدم شانس را در قضات از برزیل و ژاپن و جاهای دیگر.

در یک شسته و رفته تجارت حرکت 54 عمل می کند که شرکت کرده بودند انتخاب شده توسط کمیته و پس از آن قرعه کشی تصادفی اختصاص داده هر قاضی متفاوت است. هر گروه داده شد "پاس شبانه روزی" به پرواز کردن به آن قضاوت کرد. آن را می سازد برای ویژوال اضافه کردن به طور کلی طراحی آنلاین مسابقه. هر قاضی و سپس انتخاب یک گروه برای حرکت به جلو.

"این امر هزینه های زیادی از پول را در هر یک از این افراد اما در حال حاضر به معنای ما می تواند در خارج از کشور و قرار گرفتن در معرض برای صحنه های محلی در هلند و یا در جایی دیگر" او گفت:. "ایده این بود برای ایجاد هیجان بیشتر از نرمال مجازی battle-of-the-باند و همچنین تماشای جوایز افزایش می دهد. هر کس چیزی برای درگیر بودن و اصلی جوایز طیف وسیعی از ضبط بسته به کالا و بیشتر است."

سوگیاما می گوید: آنها خواستار این جایزه را "مستقل عمل استارت بسته است."

هنرمندان از محدوده نسبی گمنام به خوبی تاسیس گروه مانند هارد راک ستاره ها کاهش یافته و در روبرو با خواننده/بازیگر/مدل گل رز Anson. این گروه اخیرا به نظر می رسد در برنابی مجازی غرور رویداد. این موسیقی را تحت تاثیر قرار فرانسوی قاضی آگوستین Sérès یک عامل رزرو در Mélodyn Productions & Sofar برای تلفن های موبایل تولوز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن