Western Pa. دانشجویان در خط به صورت نقدی از coronavirus بسته محرک

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 15 اردیبهشت 1399

17 دقیقه پیش

دانش آموزان در تلاش برای پایان می رسد دیدار پس از کالج ها و دانشگاه ها توقیف و در اوایل بهار امسال به زودی می تواند دیدن اضافی پول نقد در حساب های بانکی خود را.

مدارس سراسر کشور در حال دریافت میلیون ها دلار برای دانش آموزان واجد شرایط به عنوان بخشی از مراقبت های عمل — یا Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند — فراهم می کند که دانش آموزان با پول برای کمک به پوشش هزینه های مربوط به دوره آموزشی مصالح و فن آوری های تغذیه و مسکن و مراقبت از سلامت و مراقبت از کودکان پس از مدارس تا حد زیادی از نقل مکان به آموزش آنلاین برای کمک به جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

"کار برای پوشش هزینه های زندگی را دشوار است به عنوان یک دانشجوی تمام وقت و بسیاری از دانش آموزان باید کار را متوقف کرده و یا کاهش ساعت به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر" گفت: Nicole Mikologic, 24, است که ثبت نام در دکتر فیزیوتراپی برنامه در دانشگاه پیتسبورگ. "بودجه از مراقبت عمل مفید است برای پوشش هزینه های زندگی و جبران حقوق از دست رفته."

کنگره با تصویب مراقبت عمل در ماه مارس به عنوان بخشی از 2 تریلیون دلار بسته محرک. تقریبا 14 میلیارد دلار است که اختصاص داده شده برای آموزش عالی امداد اورژانس صندوق. نزدیک به 8 میلیارد دلار می توان با استفاده از مدارس برای جبران ضرر و زیان از استرداد دهها هزار نفر از دانش آموزان بخشی از خود اتاق و هیئت مدیره پرداخت هزینه از دانشجو مراکز تفریحی و پارکینگ و دیگران.

دیگر 6.3 میلیارد دلار باید در دسترس ساخته شده به کمک های مالی برای دانش آموزان است.

"من بسیار سپاسگزار است که من واجد شرایط برای اعطای این طریق مراقبت در عمل و پیت قادر به توزیع این بودجه به سرعت پس از اطلاع من" Mikologic, 24 گفت.

در تمام پنج پیت دانشگاه حدود 11,000 دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد را دریافت خواهد کرد بین 500 $و $1,000, با توجه به وب سایت. در مجموع پیت دریافت بیش از 21 میلیون دلار از مراقبت عمل می کنند. حدود 10.6 میلیون باید به سمت دانش آموزان تلاش در این بیماری همه گیر.

مقدار اهدا به مدارس بر اساس تعداد دانش آموزان تمام وقت که واجد شرایط برای این پل کمک, که تا حد زیادی تعیین شده توسط نرم افزار رایگان برای کمک های فدرال دانشجویی یا FAFSA. کل مدرسه جمعیت و تعداد دانش آموزانی که ثبت نام کرده و تمام وقت آنلاین قبل از همه گیر نیز در نظر گرفته شود.

بر اساس میزان دریافت و مدارس و تصمیم می گیرید که دانش آموزان واجد شرایط برای دریافت کمک مالی از مراقبت عمل می کنند.

مدارس سراسر W. Pa.

در پیت دانشجویانی که واجد شرایط هستند در حال دانشجویان که دریافت 2019-20 فدرال پل گرانت; دانشجویان که دریافت نکرده اعطای اما بدهکار که شهریه نیست تحت پوشش وام و یا کمک های مالی; و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دریافت وام های فدرال برای ترم بهار یا که نه قرض را دریافت تابستان دستمزد.

آواره دانش آموزان که قبلا شاغل در یکی از پیت مواد غذایی ارائه دهندگان خدمات و ساکن دستیاران که از دست رفته برنامه غذایی دسترسی داشته باشند.

"ما متعهد به حمایت از دانش آموزان ما در هر راه ممکن است در طول این زمان به چالش کشیدن" ان E. Cudd پیت را کشيش و ارشد معاونت در بیانیه ای گفت. "حصول اطمینان از واجد شرایط دانش آموزان با نیاز به دریافت مراقبت کمک های مالی به عنوان به زودی به عنوان ممکن است یک اولویت است."

هوفسترا دانشگاه فرانک g. ضرب دریافت بیش از $2.6 میلیون دلار است که توزیع خواهد شد به حدود 6000 دانش آموزان واجد شرایط گفت: دانشگاه سخنگوی رز Ravasio. در مجموع این مدرسه دریافت بیش از 5.3 میلیون دلار.

"بسیاری از دانش آموزان با تجربه مسائل به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر" او گفت:. "مراقبت عمل دانش آموز امداد کمک های مالی به طور مستقیم به دانش آموزان خود را برای هزینه های مربوط به اختلال در پردیس عملیات با توجه به کروناویروس مانند مواد غذایی, مسکن, البته, مواد, تکنولوژی, سلامت, مراقبت از کودک-مراقبت از هزینه است."

در Greensburg, دانشگاه Seton هیل توزیع خواهد شد $633,423 به دانش آموزان خارج از 1.2 میلیون دلار از این دانشگاه دریافت کرده است.

دسته اول را به دانش آموزان کم درآمد که دریافت فدرال پل گرانت یا که کم برآورد سهم خانواده. یکی دیگر از مجموعه ای از منابع مالی در دسترس خواهد بود برای دانش آموزانی که نمی سقوط در این دسته که شرایط تغییر کرده با توجه به همه گیر.

به گفته سخنگوی جنیفر Reeger Seton تپه دانش آموزان را مجبور به پر کردن یک برنامه در مورد چگونگی coronavirus خود را تغییر کرده است شرایط مالی.

کالج سنت وینسنت در وحدت با دریافت بیش از 1.6 میلیون دلار به گفته سخنگوی جیم برگر. که حداقل $802,718 باید به سمت دانش آموزان است.

برگر قادر به ارائه چگونه بسیاری از دانش آموزان واجد شرایط هستند در مدرسه.

"کالج سنت وینسنت جامعه از زبان آموزان و اینکه آیا اعضای جامعه ما در اینجا و یا در جای دیگر ما از آنها مراقبت کنید و سعی کنید به عنوان بهترین ما می توانیم برای حمایت از آنها در زندگی خود سفر" او گفت:. "ما خوش شانس می شود قادر به ارائه این و دیگر اشکال حمایت Bearcats در همه جا."

دیگر مدارس منطقه که دریافت پول از مراقبت عمل می کنند عبارتند از: کالیفرنیا, دانشگاه, پنسیلوانیا, $4.3 میلیون; کارلو دانشگاه 1.3 میلیون; کارنگی ملون دانشگاه 5.7 میلیون دلار; چتم دانشگاه 1.1 میلیون دلار; جامعه دانشکده Allegheny County, $7.9 میلیون; Edinboro, $4.1 میلیون; La Roche دانشگاه 1.2 میلیون دلار; Robert Morris دانشگاه $3.3 میلیون; سنگ لغزنده دانشگاه $7.3 میلیون و Westmoreland County Community College, $2.3 میلیون نفر است.

"چه چیزی بهترین را برای دانش آموزان است که در مرکز هر تصمیم ما را" وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos در بیانیه ای گفت. "همین دلیل است که ما به ترتیب اولویت گرفتن بودجه از درب به سرعت به دانشجویان است که به آن نیاز دارید. ما نمی خواهیم برآورده نشده نیازهای مالی با توجه به کروناویروس به از خط خارج یادگیری خود را."

مگان Tomasic یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مگان در 724-850-1203, mtomasic@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | آموزش و پرورش | محلی | منطقه ای | داستان بالا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب