Westmoreland County high school نوت بوک: کالج آشنائی Franklin منطقه ای هافبک

توسط: لایحه Beckner جونیور پنج شنبه مرداد 2, 2020 | 11:04 PM کریستوفر هورنر | Tribune-Review

توسط MASTERNEWSS در 13 مرداد 1399

توسط:
پنج شنبه مرداد 2, 2020 | 11:04 PM


ژاک لورنز است که در مسیر به یک بخش من فوتبال حرفه ای اما او به احتمال زیاد به نمره یک دانش محدود برجسته و تماس با مربیان.

Covid-19 عبور از بسیاری از سالانه جام فصل لورنز یک ورودی ارشد هافبک در فرانکلین منطقه ای نمی تواند به مسیر سنتی و بازی در مقابل ردیف بالا پیشاهنگی سراسر کشور.

NCAA "مرده" زمانی که مربیان نمی تواند داشته باشد و فرد در تماس با استخدام کشیده شد به اوت. 31.

به جای لورنز متوسل شده به وب جلسات و یا تماس و امید را برجسته تصویری از سال های گذشته می تواند به مربیان نگاهی نزدیک تر به استعدادهای خود را.

خیلی خوب.

با وجود روش های غیر متعارف خود را استخدام و شروع به گرم کردن.

او شده است در تماس با مدارس از ACC آیوی لیگ آمریکا, شرق اقیانوس اطلس 10, غرب استعمار و وطن پرست همایش.

"آن بوده است هدف از زمانی که من وارد دبیرستان به بازی من بخش فوتبال" لورنز گفت. "من تا به حال بسیاری از مربیان بزرگ و مربیان کمک به من به جایی که من هستم در حال حاضر و من فقط برنامه ریزی بهتر و اثبات خودم بیشتر و بیشتر تا به روز من متعهد به یک مدرسه.

"این به معنی همه چیز را به من آن را به سطح بعدی به عنوان این امر می تواند اولین گام از پایان هدف از بازی فراتر از کالج فوتبال است."

لورنز بازی با تیم اول دانشگاه یا دانشکده به عنوان یک دانشجوی سال اول و دوم شد و استارت فصل گذشته به عنوان Panthers برنده دوم خود را مستقیم WPIAL کلاس 3A قهرمانی به پایان رسید و 21-1-1. او تا به حال 10 گل و 16 پاس گل

"او یکی از ویژگی های بازیکنان شما در حال رفتن برای دیدن" Franklin منطقه ای مربی برامدگی لبه طبقات سنگ هادسون گفت. "او فقط واقعا صدا. توپ می کند آنچه او می خواهد. هر ضربه او طول می کشد بر روی هدف است."

...

جدید QB در Hempfield

Hempfield تیم فوتبال اتحاد مشکوک وظیفه نه تنها جایگزینی آمار تولید در حال اجرا پشت Nate Roby اما اسپارتها همچنین نیاز به پیدا کردن یک جدید کارفرمایی با 1,600-حیاط رهگذر بلیک Remaley به کالج.

به نظر می رسد رقابت برای دومی موقعیت پایین خواهد آمد به دو نامزد. ارشد مسیحی Zilli یک استعداد بازیکن بیس بال است برای فوتبال دوباره در حالی که دانشجوی سال دوم جان فیلیپس افزایش استعداد.

Zilli به عنوان یک دانشجوی سال اول اما با تمرکز بر بیس بال و بسکتبال دو سال گذشته است.

"ما فقط باید به حال فوتبال ما در دست یک زمان کوتاه تا کنون (این تابستان)" اسپارتها مربی غنی بون گفت. "اما مسیحی خوب نگاه کرد تا کنون. او بسیار هوشمند کارفرمایی و دارای مهارت های لازم برای یک بازیساز. فیلیپس دارای پتانسیل نامحدود. ما هر دو از آنها را خواهیم دید اگر وجود خواهد داشت یک مسابقه است."

همانطور که برای رابی را جایگزینی, بون انتظار ارشد ماریو پرکینز که مبارزه مصدومیت فصل گذشته به بیش از بسیاری از حمل.

...

کلبر در حال حرکت به OC

دیرین سنت وینسنت مربی تیم فوتبال باب کلبر در حال حاضر در پسرش برت کارکنان در گرینزبورگ مرکزی کاتولیک خواهد بود Centurions' هماهنگ کننده توهین آمیز در این فصل است. جوان کلبر بود پدرش OC در سنت وینسنت برای سه سال.

جفت شده اند و تقریبا جدایی ناپذیر در زمین فوتبال برای سال.

"من یاد گرفتم که خواستار بازی از او" برت گفت. "او OC در James Madison, UMass من دبیرستان قدیمی برای یک سال و در ماساچوست و سنت وینسنت. اهداف برای هر بازی که او تاسیس کرده اند ارتباط مستقیم به برنده بازی. او به من 100 درصد اعتماد به نفس و 100 درصد از چرخ.

"و در حال حاضر من نمی باید او را بشنود آه در هدست زمانی که او دوست ندارد من بازی تماس بگیرید."

...

Cox مربیگری

سابق جینت standout Demetrious کاکس که ستاره دار در ایالت میشیگان و تا به حال مختصری از روی لئامت دادن در NFL, دستیار مربی با وست میففلین.

Cox اخیرا بازی در بوت XFL با نیویورک نگهبان قبل از لیگ برتر به حالت تعلیق عملیات در ماه آوریل است.

...

Sasko مسابقات را تغییر داد

مقامات تصمیم به ایجاد سالانه پل Sasko کیکآف کلاسیک مسابقات فوتبال در Belle Vernon یک varsity-تنها رویداد.

اما کلاسیک می تواند در معرض خطر با WPIAL محیط باز, بازی, برای, فوتبال برای سپتامبر. 17.

این مسابقات در ابتدا مجموعه ای از سپتامبر. 5-6 در جیمز ویر ورزشگاه ویژگی های Belle Vernon مانسن, Allderdice, Brashear و دروازه پسران و Belle Vernon Hempfield, Ringgold و بالدوین دختران تیم است.

...

استخدام

Norwin بازیکن بیس بال ژاک Potthoff ادامه خواهد داد و خود را حرفه ای بازی در بخش سوم Swarthmore Delaware County است. Potthoff یک پارچ و دوم baseman و پخش برای تیم آمریکایی در تابستان.

لایحه Beckner جونیور یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس لایحه از طریق ایمیل در bbeckner@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Belle Vernon, Franklin منطقه ای Greensburg, C. C., Hempfield, ژانت, Norwin وست میففلین



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن