وودلند هیلز توقف تمرینات ورزشی برای ارزیابی مجدد covid-19 دستورالعمل

توسط: کریس هارلن چهار شنبه, جولای 1, 2020 | 3:44 PM Chaz با Palla | Tribune-Review در وودلن

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

توسط:
چهار شنبه, جولای 1, 2020 | 3:44 PM


وودلند هیلز اولین WPIAL مدرسه به رزومه تابستان تمرینات اما Wolverines متوقف کسانی که در جلسات این هفته به ارزیابی مجدد خود را covid-19 دستورالعمل.

خاموش کردن موقت است, گفت: مدیر ورزشی ران Coursey که انتظار می رود تیم برای از سرگیری تمرینات با یک یا دو هفته. او می خواست برای برطرف کردن شایعاتی که وودلند هیلز بود ضربه توسط ویروس.

"ما هیچ covid موارد است. ما هیچ مشکوک covid موارد" Coursey گفت. "ما هیچ کس که بیمار است. ما مسائل را ندارند. با توجه به این خوشه در شهرستان ما می خواستیم به تجدید نظر در برخی از زبان به ما سلامت و ایمنی طرح است."

وقفه دوشنبه آغاز شده و شامل تمام رشته های ورزشی نه تنها فوتبال است.

هر مدرسه در دولت لازم بود برای ایجاد یک لیست مفصل از بازگشت به بازی دستورالعمل و این طرح تایید شده توسط هیئت مدیره مدرسه. در وودلند هیلز تیم فوتبال تمرینات از سر گرفته ژوئن 15 با دستورالعمل های در محل, اما مدیران مدرسه تصمیم گرفت در این هفته به ارزیابی مجدد آنها.

به طور خاص آنها می خواستند برای ایجاد انزوا پروتکل اگر covid-19 قرار گرفتن در معرض رخ می دهد. آنها همچنین می خواستم برای روشن کردن برخی از بایدها و نبایدها در این دستورالعمل.

"ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر کس در همان صفحه" Coursey گفت.

Coursey گفت: تصمیم به توقف تمرینات ساخته شده بود در مجموع با وودلند هیلز' سرپرست و هیئت مدیره مدرسه جمهور. هیئت مدیره بعدی دیدار جولای 15, اما Coursey بود و خوش بینانه است که به روز رسانی دستورالعمل ها ممکن است تایید شود قبل از آن.

"بچه ها کمی نا امید چون آنها rockin' و rollin', اما آنها به درک آن یک تصویر بزرگ مسئله در اینجا" Coursey گفت. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال انجام ما علت سعی و کوشش و نگه داشتن بچه ها به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است."

یک سوال کلیدی از مدیران می خواستم به آدرس بود: آنچه که باید انجام شود اگر یک ورزشکار شروع به نمایشگاه علائم در طول یک تمرین ؟

"ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ما پروتکل در محل اگر یک سناریو مانند که رخ می دهد" Coursey گفت. "به این ترتیب اگر چیزی اتفاق می افتد همه می دانند چه مراحل و آنچه که ما در حال رفتن به انجام. وجود دارد هیچ چیز از چپ به تفسیر است."

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: وودلند هیلز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن