WPIAL grads آمدن به مقابله با PSAC تصمیم به تعلیق ورزش برای ترم پاییز

توسط: Michael عشق چهار شنبه, جولای 15, 2020 | 6:22 PM برایان هنری | ارتباطات IUP IUP را Dua

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

توسط:
چهار شنبه, جولای 15, 2020 | 6:22 PM


مایکل Marisco راه می رفت زمین گلف به عنوان اغلب به عنوان ممکن است بیش از چند ماه گذشته.

روباه چپل فارغ التحصیل ساخته شده است اندازه گیری شتاب با نتایج موفقیت آمیز و زمینه برای غرب پن, تازه کار در Allegheny باشگاه های کشور با یک پایان محل در مقدماتی ماه گذشته.

اما Marisco صعود ارشد در مردان تیم ملی گلف در Brodie دانشگاه آیا فرصتی برای رقابت در این مسابقات که از آن به تعویق افتاد و پس از یک افزایش در covid-19 نفر در جنوب غربی پنسیلوانیا است.

روز چهارشنبه صدها نفر از ورزشکاران سراسر ایالتی پنسیلوانیا کنفرانس ورزشی می دانستم که دقیقا چگونه او احساس می شود.

این PSAC اعلام کرد آن را به حالت تعلیق در تمام مسابقات و قهرمانی حوادث برای ترم پاییز در پاسخ به این بیماری همه گیر.

"برای من این تقریبا بدترین مخفی نگه داشته بود که من فقط در حال انتظار برای شنیدن اما بدیهی است که نمی خواهم به شنیدن" گفت: Marisco که رقابت در 2019 NCAA Division II مردان گلف قهرمانی.

"بیش از احتمال زیاد ما آن را می دانستند در نهایت اتفاق خواهد افتاد فقط از شنیدن آنچه در دیگر همایش انجام شد و صحبت با مربیان دیگر در PSAC و مربی تیم ما. ما با احتیاط خوش بینانه ما می بازی اما در پشت ذهن ما ما می دانستیم که وجود دارد احتمال این می تواند اتفاق می افتد."

این تصمیم اثرات همه سقوط تیم های ورزشی و همچنین به عنوان برنامه برای زمستان تیم های ورزشی از طریق پایان سال 2020 است. این کنفرانس گفت: آن را در نظر دارد به حرکت تمام مسابقات برای ترم بهار اگر شرایط اجازه دهد.

"ما در حال صحبت کردن در مورد اینکه آیا یا نه ما در حال رفتن به قادر به تمرین با هم این سقوط و یا آنچه که ما می توانید انجام دهید تا آنجا که به فرد مسابقات" Marisco گفت. "که همه در هوا. با توجه به توانایی عمل در پاییز, ما قصد داریم به سختی کار می کنند بنابراین اگر ما این فرصت را به رقابت در بهار ما آماده خواهد شد.

"من مطمئن هستم که همه از سقوط ورزشکاران در هر رشته ورزشی خواهد خوش شانس برای رقابت در فصل بهار اگر این چیزی است که می تواند با خیال راحت انجام می شود."

در علاوه بر این به Brodie, مدارس آسیب دیده در حال Slippery Rock Mercyhurst, شیپور, Seton تپه کال تو مدل IUP Edinboro و پیت-جانزتاون و همچنین Lock Haven میللرسویلل ستلمنت شرق Stroudsburg, بلومسبورگ, Shippensburg, منسفیلد, West Chester, کوتزتاون و چوپان (W. Va.).

"این غمگین بود به شنیدن این اخبار گفت:" اخیر بارل فارغ التحصیل مگان Malits یک ورودی دانشجوی سال اول در فوتبال زنان تیم در Edinboro. او یکی از نزدیک به سه ده از WPIAL و شهرستان لیگ خواهد شد که دانشجویان سال اول در PSAC فوتبال زنان فهرست اسامی.

"من می دانم که من ادامه خواهد داد برای انجام تمام تابستان تمریناتی که مربیان به من فرستاده و زمانی که ما به دانشگاه ما را حفظ خواهد کرد مطبوع و در شکل نگه دارید بنابراین ما آماده خواهد شد برای آینده امکان پذیر شود. امیدوارم که در بهار."

بازی ایمنی

سنگ لغزنده مربی تیم فوتبال شاون لوتز گفت: این تصمیم را یک حق برای سلامت و ایمنی خود بازیکنان و کارکنان و خانواده ها و پردیس. چند استارت بازگشت برای سنگ پس از تولید بهترین تک رکورد فصل (13-1) در مدرسه تاریخ PSAC قهرمانی و یک سفر به NCAA بخش دوم نیمه نهایی.

"ما بازیکنان و مربیان در حال حاضر صحبت کردن در این صبح در مورد استفاده از این زمان اضافی برای نگه داشتن بهتر شدن و بهبود فوتبال ما تیم" لوتز گفت. "این یکی از چیزهایی است که باعث می شود ما برنامه بسیار ویژه. این بچه ها اجازه نمی دهد این بود یک منفی. ما در حال رفتن به نوبه خود به یک مثبت و بیرون آمدن از آن را حتی قوی تر است."

بیست و نه WPIAL بازیکنان شد و در SRU بهار football roster و بیشتر شد و انتظار می رود برای پیوستن به تمرینات پیش فصل.

"من می دانم که این یک تصمیم دشوار برای کسانی که در PSAC را گفت:" Jermaine وین جونیور یک وودلند هیلز آلوم و افزایش اشتباه ارشد گیرنده گسترده ای در سنگ لغزنده.

"اگر این اطمینان از ایمنی برای هم تیمی های خودم و هر کس در پردیس من واقعا نمی تواند هر چیزی می گویند. من فقط باید به کنترل آنچه من می توانم کنترل و اقامت متمرکز در بهتر شدن و رسیدن به پتانسیل کامل من بدون در نظر گرفتن اگر وجود دارد یک فصل در برخی از نقطه."

وین یکی از کنفرانس های برتر رسیور, گیر افتاد, 95 عبور برای 1,339 متری و 15 touchdowns فصل گذشته.

"چیزهای زیادی وجود دارد عدم قطعیت در حال حاضر" وین گفت. "اگر شما به من یک ماه پیش اگر آنها را ساخته اند این تصمیم در مورد (پاییز) فصل من گفت: هیچ."

به دنبال یک طرف روشن

ابی Skatell افزایش ارشد هافبک در ستون تپه فوتبال زنان تیم. دوست پسر, جورج Coyle, یک پارچ روی Griffins تیم بیس بال بود که فصل آن لغو شد و در زمستان با توجه به covid-19.

که فوتبال را می توان بعد از آن در مدرسه سال است مهلت بهار ورزشکاران بودند نه به عنوان خوش شانس دریافت کنید.

"من می دانم که آنها در حال جان سخت برای تیم خود و بسیار نا امید بودند آنها قادر به نشان می دهد همه از کار سخت خود را در زمینه" Skatell گفت: تیم بیس بال. "من می دانم که همه ما ورزشکاران آموزش و کار خیلی سخت می شود قادر به رقابت برای ما مدرسه است."

Skatell است گرینزبورگ مرکزی کاتولیک فارغ التحصیل.

"دانستن که ما فصل لغو نیست من را قادر می سازد برای پاسخ بهتر به این تصمیم" او گفت:. "دختران ما مشتاق به پشت هم و قطار به عنوان ما شده اند به دنبال به جلو به انجام این کار پس از این مانده از ما offseason بازی لغو شد در بهار گذشته. همچنین دانستن این است که ما چیزی برای کار در بهار و انگیزه هر یک از ما به کار سخت تر و دارای نگرش خوب در هنگام بازگشت به دانشگاه در ماه اوت است."

آمدن به grips

آنا Billey صعود ارشد مدافع در کال تو فوتبال زنان تیم گفت: او در دل شکسته زمانی که شایعات از یک فصل به تعویق افتاد به واقعیت تبدیل شده.

اما او سعی خودش را در کفش از PSAC مقامات. تصمیم به بازی در بهار نرمش ،

"با تمام عوامل درگیر من به زودی متوجه شدم که این بهترین تصمیم برای هر دو حفظ همه سالم و همچنین به عنوان یک فرصت برای به دست آوردن یک فصل کامل در" گفت: Billey یک تن. لذت بخش تحصیلات تکمیلی. "از آن خواهد شد یک تجربه متفاوت برای همه, اما من هیجان زده برای شانس برای ما اعضای تیم جدید به مش قبل از ما گام به گام در این زمینه برای بازی های کنفرانس در بهار."

Billey ساخته شده 12 شروع می شود در فصل گذشته برای Vulcans.

دو وظیفه

آن را به طور بالقوه می تواند مشغول اواخر زمستان و بهار برای عبور کشور ورزشکاران نیز رقابت خود را برای مدرسه دو و میدانی تیم است. کسانی که دوندگان شده اند ورود بسیاری از مسافت پیموده شده در آماده سازی برای آنچه که آنها امیدوار بود که در فصل پاییز.

"مثل همیشه هر چیزی امکان پذیر است" دانیل کولفیلد سر مردان و زنان, عبور از کشور و پیگیری و زمینه مربی در کال U گفت: در مورد پتانسیل برای یک بازی ورزشی در فصل بهار.

"چگونه ما را به غیر روحانی کردن این برنامه این چیزی است که در نظر گرفته شود در هفته ها و ماه آمده است. در حال حاضر ما بیشتر انتظار در NCAA برای دیدن آنچه که آنها انجام خواهد داد. برای مثال اگر تمام کنفرانس ها در بخش دوم به دنبال PSAC خواهد NCAA حرکت منطقه ای و ملی صلیب کشور مسابقات قهرمانی به بهار ؟

"همانطور که در حال حاضر این چنین نیست. که می تواند همه چیز را در یک روش خاص به طوری که آن را تقریبا بی معنی نگرانی در مورد آنچه که ما در حال رفتن به انجام تا زمانی که ما پیدا کردن آنچه NCAA تصمیم خواهد گرفت.

"ما بچه ها خیلی با انگیزه و آنها را به مسابقه می خواهید. از هر فرصتی برای مسابقه من مطمئن هستم که آنها نمی خواهد آن را به نوبه خود. آن را فقط چگونه کسانی که فرصت های خود را ارائه خواهد شد."

دوران سخت

IUP مدیر دو و میدانی تاد Garzarelli مطرح احساسات چه هر کس متصل به دو و میدانی در PSAC احساس است در حال حاضر.

"اینها نامشخص و به چالش کشیدن بار اما همانطور که ما حرکت رو به جلو آن را حیاتی است که ما همچنان به مراقبت از ما دانشجو-ورزشکاران" Garzarelli گفت.

"ما متعهد به انجام علت سعی و کوشش در همه چیز مربوط به covid-19 همه گیر و ارائه برای ما دانشجو-ورزشکاران برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت است."

مایکل عشق یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با مایکل از طریق ایمیل در mlove@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن