مغلوب ساختن پیشی جستن و ایران در مورد فشار اقتصاد یک صخره

با توجه به impracticality و به طور کلی فقدان حس در پشت انجام عظیم مالیات بر حقوق و دستمزد در این مقطع آن را تع

توسط MASTERNEWSS در 4 مرداد 1399

با توجه به impracticality و به طور کلی فقدان حس در پشت انجام عظیم مالیات بر حقوق و دستمزد در این مقطع آن را تعجب آور نیست که مشاوران اقتصادی استفان مور و لری Kudlow دو تا از مهمترین و به طور مداوم اشتباه چهره های سیاسی و اقتصادی گفتمان در حال ایستاده در پشت این ایده. هر دو شاگردان هنر Laffer را تا حد زیادی بی اعتبار معمار با عرضه اقتصاد است که با این وجود تبدیل شدن به یک گورو برای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. در حالی که بسیاری بر این باور بودند که مغلوب ساختن پیشی جستن چیزی از سیاسی tabula rasa در سال 2016 خواهد انحراف از این جمهوری خواه آموزه های او را به جای وحی ترویج آنها دفاع غیر عملی کسری-busting کاهش مالیات است که به طور نامتناسبی کمک ثروتمند در هر فرصت. حتی با اقتصاد در یک سقوط تهمت و مشاوران او را چسبیده به این بی اعتبار ایده های.

آنها با کمک جمهوری خواهان در کنگره آمریکا به ویژه در مجلس سنا است. بسیاری ادعا می کنند به نگرانی که بزرگ بیمه بیکاری پرداخت disincentivizing مردم از دنبال کار; شواهد کمی وجود دارد در دست نشان می دهد این درست است. در حال رشد وجود دارد نشانه هایی که اقدامات جمهوری خواهان در حال رانده شدن توسط ایدئولوژیک نگرانی به جای اقتصادی نگرانی. در ادامه این بیکاری پرداخت خواهد در تئوری بود چیزی که واضح است به از سیاسی و همچنین اقتصادی, چشم انداز,: مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان می تواند اجرا بر روی تلاش های خود را برای نجات اقتصاد و نقطه به پول اضافی در کمپین بلیزرز. در عوض در کنگره وجود دارد تلاش برای کاهش پرداخت ها در برخی موارد به طور قابل توجهی در حالی که بسیاری از آنها شروع به افزایش نگرانی ها در مورد بالونی کسری. این به رغم این واقعیت که عظیم کاهش مالیات شرکت ها گذشت خواهان و به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور تهمت شده آستین ، نقش مهمی در رشد است که کسری بودجه. جمهوری خواهان باید ظاهرا تصمیم گرفت که آن بهتر خواهد بود به ترک یک ظرف غذا بزرگ برای جو بایدن که شدیدا مورد علاقه برای تبدیل شدن به رئیس جمهور در ماه نوامبر نسبت به انجام کاری برای دفع فاجعه.

مور و Kudlow باید مارک های خود را برای محافظت از. جان سخت تامین-siders, اعتراف به شکست است و هرگز یک گزینه است. آنها را به همان راه حل برای هر مشکل در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای. در گفتگو با خبرنگاران در جمعه مور گفت که او فکر رها کردن مالیات حقوق و دستمزد کاهش هزینه می تواند رئیس جمهور این انتخابات است. این یک ادعای پوچ داده هر چیز دیگری (سقوط اقتصادی جهانی همه گیر گسترده بی کفایتی) که در جریان بود اما با این حال تن به تن perfective برای فاکس کسب و کار کانال های سینمایی جهان است. مور و Kudlow واقعا اقتصاددانان پس از همه آنها فقط بازی آنها را بر روی تلویزیون.

مغلوب ساختن پیشی جستن اما کمتر از یک بهانه است. او از همه مردم باید از جان گذشته برای قرار دادن پول در جیب مردم اگر فقط به این دلیل آن را تنها راه حل در دست است که ممکن است جلوگیری از گسترده تر سقوط اقتصادی در میان خانواده های آمریکایی. این همچنین باعث می شود هم از لحاظ سیاسی برای مغلوب ساختن پیشی جستن به هل دادن و نگهداری از سخاوتمندانه مزایای بیکاری: به عنوان تیم نوح اشاره کرده است در این صفحات آن بیکاری شیرین کننده بودند مسلما بهترین چیزی که مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است برای اقتصاد و وجود دارد مقدار زیادی از حفظ دموکرات با آنها تهمت می تواند کاهش کنتراست. و در عین حال تهمت dithers تلاش به طبل حمایت از حقوق و دستمزد کاهش مالیات است که نه تصویب کنگره و یا کار می کنند. او به عنوان با پاسخ او به این بیماری همه گیر کوروناویروس را فلج در یک لحظه زمین شناسی. اقتصادی درد که آمریکایی ها عادی را تحمل کرده اند بیش از چهار ماه گذشته بوده است اما از آن می شده اند بسیار بدتر است. با وجود این واقعیت است که نتیجه به حدی برجسته قابل اجتناب در یک ماده از چند هفته آن را مانند به نظر می رسد ما می رویم به یاد بگیرند که چقدر بد چیزهایی که می توانید دریافت کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب