بهترین قالیشویی در فرشته

  بهترین قالیشویی در فرشته قالیشویی ملکه یکی از قالیشویی های معتبر پایتخت است که اخیراً شعبه ی خود را

توسط MASTERNEWSS در 23 خرداد 1400

 

بهترین قالیشویی در فرشته

بهترین قالیشویی در فرشته

قالیشویی ملکه یکی از قالیشویی های معتبر پایتخت است که اخیراً شعبه ی خود را منطقه ی فرشته افتتاح کرده و با توحه به مزیت هایی که داشته، توانسته به عنوان بهترین قالیشویی در فرشته شناخته شود . این مرکز سعی کرده خود را مطابق با نیاز و خواسته های ساکنین این ناحیه وفق دهد و سپس بر این اساس خدمات خود را ارائه دهد . این فاکتور عاملی بوده که این قالیشویی را بیش از پیش برای ساکنین جذاب کرده است .  ما در ادامه مروری بر این مرکز داشته ایم تا شما هم بدانید که چرا بسیاری این مرکز را بهترین قالیشویی در فرشته می دانند .

ویژگی های بهترین قالیشویی در فرشته

 

برای اینکه بتوان به بهترین قالیشویی در فرشته تبدیل شد باید استاندارد های بسیاری را پشت سر گذاشت چراکه اهالی این منطقه عموماً بر روی انتخاب های خود حساسیت بالایی دارند. قالیشویی ملکه با اشراف بر این موضوع سعی کرده تا تمام این استاندارد ها را در بهترین وجه ممکن پاسخ دهد. این موضوع عاملی بوده که قالیشویی فرشته را به یک مرکز بسیار ایده آل برای  تمیز نمودن فرش بدل کرده است . این مزیت ها و امتیازات به شرح زیر است .

کیفیت عالی

 

کیفیت را می توان از مهم ترین شاخصه هایی دانست که برای تبدیل شدن به بهترین قالیشویی در فرشته به آن نیاز است . قالیشویی ملکه هم سعی کرده تا در این زمینه حق مطلب را ادا نماید. بدین جهت این قالیشویی نیرو های متخصص و حرفه ای را استخدام کرده که همگی با تار و پود فرش آشنایی دارند و می دانند برای هر نوع لکه ی فرش چه شوینده ای را به کار ببرند . از طرفی آن ها با ریشه کشی و تمیز کردن ریشه های فرش هم آشنایی کامل دارند . همین موضوع باعث شده شیوه ی شستشو را متناسب با نوع فرش اعم از دستباف و ماشینی ، تغییر دهند و بهترین خروجی را ایجاد نمایند . از طرفی دیگر این مرکز دارای جدید ترین ماشین آلات دنیا در جهت شستن و تمیز کردن فرش است . این ماشین ها در تمامی مرحله های شستشوی فرش دخیل هستند و به همین جهت است که هیچ گونه خطای انسانی در طی پروسه رخ نمی دهد . مجموع این موارد باعث می شود تا خروجی کار این مرکز در بهترین حالت ممکن باشد و این را می توان به سادگی از نظر سایر مشتریان آن ها متوجه شد .

استفاده از مواد شوینده ی خارجی در بهترین قالیشویی در فرشته

 

قالیشویی ملکه برای اینکه بتواند عنوان بهترین قالیشویی در فرشته را به دست آورد، سعی داشته تا همواره از بهترین مواد شوینده استفاده نماید . این مرکز عموماً ترکیبات خارجی را برای تمیز کردن و شستن فرش ها استفاده می کند که نتیجه های بسیار خارق العاده ای را ایجاد می کند . این موضوع در کنار دو مزیت یاد شده، کیفیت خروجی را به بالاترین سطح ممکن می رساند .

سرعت بالا

سرعت مزیت دیگر است که قالیشویی ملکه را به بهترین قالیشویی در فرشته تبدیل نموده است . این مرکز در منطقه ی فرشته قرار دارد و به همین جهت مشتریان می توانند به سرعت به آن دسترسی داشته باشند . از طرفی دیگر آن ها پیک های سریعی را استخدام کرده اند که بلافاصله بعد از اولین تماس خود را به محل مشتریان می رسانند . این موضوع باعث می شود تا زمان شما عزیزان در ترافیک هدر نشود . موضوع دیگری که در این بین وجود دارد ، استفاده از ماشین آلات در خط شستشو است که باعث شده تا سرعت کار افزایش یافته و هر سفارش در کمترین زمان ممکن تمیز شود . مجموع این موارد قالیشویی ملکه را به بهترین قالیشویی در فرشته تبدیل کرده است .  

 

آخرین مطالب