خرید لوازم آرایشی اصل عمده

آرایش CUNE BUNNY 15 اکتبر 2018 ظاهرا هالووین با لباسهای نفرت انگیز ، خونین و ترسناک همراه است ، اما از آنج

توسط MASTERNEWSS در 16 اردیبهشت 1400

آرایش CUNE BUNNY

15 اکتبر 2018

ظاهرا هالووین با لباسهای نفرت انگیز ، خونین و ترسناک همراه است ، اما از آنجا که ما در اسلوونی واقعاً هالووین را جشن نمی گیریم ، چرا چیز زیبا دیگری ایجاد نمی کنیم. خرید لوازم آرایشی اصل عمده  اگر وقت داشته باشم شاید کار مناسب تری برای هالووین هم انجام دهم ، اما در حال حاضر یک اسم حیوان دست اموز زیبا به شما ارائه داده ام که می توانید برای هر مهمانی لباس استفاده کنید. من ایده هایی را از اینترنت جمع آوری کردم و آنها را به روش خودم جمع کردم. چه کسی اسمش را دوست ندارد ، درسته ؟!

 

من آرایش چشم را با استفاده از سه سایه مختلف شروع کردم تا به آرامی چین و چروک خود را ایجاد کنم. صورتی روشن تر در قسمت های بالا و صورتی های تیره بیشتر در چین واقعی متمرکز شده اند. سپس من از کانسیلر استفاده کردم و درب آن را تا انتهای قسمت آستر بالدار برش دادم. روی درپوش صورتی براق زده و با برهنه براق که حاوی براق صورتی است رفتم تا درخشش بیشتری به آن بدهم. من از آستر مایع مشکی استفاده کردم و آستر بالدار کمی ضخیم تری ایجاد کردم.

 

من از رنگ صورت سفید استفاده کردم و خط آب دیگری ایجاد کردم. این چشم واقعی شما را باز می کند و به آن توله سگ ، این بار اسم حیوان دست اموز ، چشم می دهد. من هم از آستر مشکی استفاده کردم و مژه های پایین را کشیدم. بعداً فهمیدم که اگر به جای آن چند مژه منفرد بزنم زیباتر به نظر می رسد. به نظر می رسد بیشتر کارتونی شکل گرفته است. روی خط آبم مداد سفید هم زدم.

 

این نگاه قطعاً مژه های کاذب را می طلبد ، بنابراین من سعی کردم موارد چشمگیرتری پیدا کنم ، اما مجموعه مژه های کاذب من ضعیف است. بنابراین یک جفت مژه دیگر بریدم و گوشه های بیرونی اضافی را نیز در بالای نوار مژه های اضافه کردم. دلم می خواست چشمانم پر و بال به نظر برسد ، اما کمی بالدارتر. در گوشه داخلی من کمی سایه سفید مات زده ام ، اما چیزی براق و براق نمی خواهم.

 

من همچنین در قسمت داخلی ابروهای خود چند خز کرکی به نظر می رساندم. برای آن من از رنگ صورت سفید و برس کوچک استفاده کردم.

 

من همچنین از رنگ سفید برای ایجاد آن بینی و لب لب خرگوش سفید استفاده کردم. من از رنگ سفید به عنوان پایه بینی استفاده کردم و با سایه های صورتی روبرو شدم. ناحیه لب ها بیشتر رنگ صورت سفید ، کمی سایه چشم قهوه ای برای آن خط و آستر مشکی منافذ سبیل است. من از خط لب صورتی استفاده کردم و فقط لب بالایی را رنگ کردم. پایین من سفید را ترک کردم.

 

در بقیه صورت من پایه و کانسیلر معمول را استفاده کردم. برای بیرون آوردن گونه ها از کمی سایه کانتور نیز استفاده کردم. من کک و مک جعلی را با آستر مایع قهوه ای استفاده کردم. گونه ها در آن سایه رژگونه صورتی و زیبا در سراسر پل بینی رنگ شده بودند. من همچنین هایلایتر را با هایلایتر کمی صورتی رنگ تر نشان می دهم.

 

تمام این نیازهای ظاهری در انتها همان گوش های اسم حیوان دست اموز است. من مشکی هایی دارم که مدتی است دارم. آنها زیباترین نیستند. همچنین می توانید از بند مو استفاده کرده و کاغذ یا حتی سیم و برخی از منسوجات را برای خود بسازید. موهایم را حلقه زدم ، زیرا با گوش های اسم حیوان دست اموز بهتر به نظر می رسید و همچنین باعث می شود کل عاشقانه تر به نظر برسد

 

روی Pinterest پین بزنید

این بسیار سرگرم کننده ترسیم و ترکیب بود. خیلی خوب است که فقط نقاشی بکشی و مجبور نباشی به همه چیز کامل و ردیف شده فکر کنی. من همچنین فکر می کنم ، شما برای تهیه مجدد آن به مواد زیادی احتیاج ندارید. رنگ صورت سفید تنها چیزی است که ممکن است در آرایش شما از دست رفته باشد ، اما این رنگ در بیشتر داروخانه های اطراف هالووین موجود است. در صورت داشتن خط مایع سفید می توانید استفاده کنید.

 

محصولات مورد استفاده

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن